ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB20

يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۰۰ ب.ظ

اسپیکر بلوتوث وایرلس سونی SRS-XB20

رنگ: قرمز، آبی، سفید، مشکی

رابط اتصال: بلوتوث و پورت USB-A و microUSB

طول عمر باتری : 12 ساعت

نوع اتصال: بی سیم و باسیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم سونی SRS-XB20

شرایطی را تصور کنید که با دوستانتان به یک گردش تفریحی در طبیعت رفته اید و قصد پخش کردن موسیقی را دارید. برای این منظور استفاده از یک اسپیکر قدرتمند و با کیفیت برای شما یک امر ضروری است! چرا که اگر اسپیکر مورد نیاز از قدرت کافی برخوردار نباشد و یا صدایی نویزدار را به شما ارائه دهد، لذت گوش دادن به موسیقی با دوستانتان را از شما خواهد گرفت! برای اینکه در چنین شرایطی گرفتار نشوید، ما به شما استفاده از اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB20 را پیشنهاد می کنیم!

 

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم سونی SRS-XB20

 

اسپیکر پرتابل سونی SRS-XB20 دارای ابعاد 198 * 68 * 69 میلی متر و وزن 590 گرم است و از این جهت برای حمل و جابجایی آن کار سختی پیش رو نخواهید داشت. شما می توانید به آسانی این اسپیکر را در کیف دستی، کوله پشتی یا ساک ورزشی قرار داده و آن را با خود به مکان های مختلف حمل نمایید.

یکی از ویژگی های ظاهری قابل توجه اسپیکر قابل حمل سونی SRS-XB20 نوار LED کشیده شده به دور تا دور قاب جلویی آن است که در هنگام پخش موسیقی روشن شده و جلوه ای زیبا و جذاب به اسپیکر می بخشد.

 

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم سونی SRS-XB20

 

بر روی قسمت بالایی بدنه اسپیکر بلوتوثی سونی Sony SRS-XB20 دکمه های کنترلی آن، شامل دکمه های پاور، کم و زیاد کردن صدا و عوض کردن قطعه آهنگ در حال پخش قرار دارند و دسترسی به آنها به آسانی هرچه تمام تر صورت می گیرد.

قابلیت و کارایی های اسپیکر سونی SRS-XB20

در حالت کلی مهم ترین معیار در انتخاب یک اسپیکر قابل حمل کیفیت و قدرت صدای پخش شده توسط آن می باشد. اگر به دنبال اسپیکری هستید که صدایی قوی، شفاف و واضح را به شما ارئه دهد،  اسپیکر بی سیم سونی SRS-XB20 برای شما طراحی شده است! این اسپیکر به دو باند 42 میلی متری برای پخش صدا مجهز بوده و از فناوری EXTRA BASS نیز پشتیبانی می کند. بنابراین می توانید با استفاده از اسپیکر سونی SRS-XB20 از صدایی بلند، قوی و دارای بیس زیاد بهره مند شوید. همچنین این اسپیکر قادر به پخش صداهایی در محدوده 20 تا 20 هزار هرتز (محدوده شنوایی انسان) است و تمام صداهای زیر و بم استاندارد توسط آن قابل پخش هستند. این ویژگی به خصوص برای کسانی که شغلشان به صنعت صدا و موسیقی مربوط است، کارایی بالایی دارد.

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر سونی SRS-XB20

 

اسپیکر قابل حمل بیس دار سونی SRS-XB20 به بلوتوث داخلی نسخه 4.1 مجهز بوده و از اتصال بدون سیم پشتیبانی می کند. از این جهت برای اتصال انواع گوشی موبایل و iOS، تبلت، آیپد، لپ تاپ و... به آن از طریق بلوتوث کار سختی نخواهید داشت. همچنین در حین ارتباط بلوتوثی به این اسپیکر با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن و خش دار بودن صدا مواجه نمی شوید.

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر سونی SRS-XB20

 

بر روی بدنه اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB20 ورودی 3.5 میلی متری صدا نیز تعبیه شده و به شما این امکان را می دهد تا دستگاه مورد نظرتان را از طریق کابل AUX به آن متصل نمایید. توجه داشته باشید که این اسپیکر دارای پورت microUSB نیز هست که برای شارژ دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

اسپیکر سونی مدل Sony SRS-XB20 از قابلیت NFC نیز جهت جفت سازی دو دستگاه برخوردار است. برای این منظور تنها کافی است تا گوشی یا موبایل خود را به بدنه اسپیکر نزدیک کرده تا ارتباط بین آنها برقرار شود. توجه داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت، گوشی یا تبلت شما نیز باید از فناوری NFC پشتیبانی کنند.

قابلیت و کارایی های اسپیکر سونی SRS-XB20

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که شما قادر هستید تا با استفاده از بلوتوث، دو اسپیکر بی سیم قابل حمل سونی SRS-XB20 را به یکدیگر متصل کرده و به صورت هم زمان با آنها به پخش صدا به صورت استریو بپردازید. این ویژگی به خصوص برای پخش موسیقی در مهمانی ها و جمع های شلوغ کاربرد بالایی دارد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB20

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB20 دارای استاندارد IPX5 بوده و در مقابل پاشیدن آب بر روی آن مقاوم است. ضد آب بودن این اسپیکر خیال شما را در هنگام استفاده از آن در فضاهای باز و در طبیعت راحت می کند.

یکی از ویژگی های مهم اسپیکر ضد آب سونی مدل Sony SRS-XB20  مجهز بودن آن به یک باتری قدرتمند است که نیاز شما به شارژ چند باره دستگاه در طول روز را به طور کامل برطرف می کند! شارژ کامل این باتری برای پخش موسیقی به صورت مداوم تا 12 ساعت کفایت می کند!

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر سونی SRS-XB20

 

در جمع بندی معرفی اسپیکر بلوتوثی بیسیم سونی Sony SRS-XB20 باید گفت که این اسپیکر با قابلیت هایی مانند نورپردازی در حین پخش موسیقی، پشتیبانی از اتصال بی سیم و با سیم، ضد آب بودن، پشتیبانی از فناوری EXTRA BASS و کیفیت ساخت عالی بدنه یکی از اسپیکرهای خوش ساخت موجود در بازار است که به خوبی انتظارات علاقه مندان به موسیقی را برآورده خواهد کرد.

قابلیت و کارایی های اسپیکر سونی SRS-XB20

چنانچه قصد خرید اسپیکر بلوتوث وایرلس سونی SRS-XB20 را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان بهترین قیمت بازار لوازم جانبی موبایل را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در رابطه با نحوه خرید اسپیکر بلوتوثی سونی SRS-XB20 به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم در این باره را به شما ارائه دهند.

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر سونی SRS-XB20

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی