ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

ماشین حساب شارپ Sharp CS-2122D

يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۳۳ ب.ظ

ماشین حساب شارپ CS-2122D

تعداد ارقام:  12 رقم

منبع تغذیه: برق شهری

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده شارپ CS-2122D

اگر قصد خرید ماشین حساب خوش ساخت، با دوام و با کیفیت را دارید، ما به شما ماشین حساب شارپ Sharp CS-2122D یکی از محصولات شرکت شارپ را پیشنهاد می کنیم. این ماشین حساب یکی از انواع ماشین حساب رومیزی موجود در بازار است که برای استفاده در مغازه یا فروشگاه یک گزینه ایده آل به شمار می آید. برای آشنایی با ویژگی های ماشین حساب ساده شارپ CS-2122D تا انتهای متن با ما همراه باشید.

شاید بتوان مهم ترین مشخصه ماشین حساب رومیزی شارپ Sharp CS-2122D را در کیفیت ساخت عالی و بدنه مقاوم آن دانست. به طوری که با صرف هزینه برای خرید آن، برای چندین سال می توانید از یک ماشین حساب با کیفیت در کسب و کار خود استفاده کنید! دکمه های ماشین حساب شارپ مدل Sharp CS-2122D به صورت کاملاً برآمده طراحی شده اند و دارای عملکردی نرم، روان و بی صدا هستند. همچنین فاصله این دکمه ها از یکدیگر بسیار مناسب است و وارد کردن ارقام و کار با آنها با کمترین میزان خطا و بالاترین سرعت انجام می شود.

ماشین حساب شارپ مدل Sharp CS-2122D از یک صفحه نمایش بزرگ 12 رقمی بهره می برد که به صورت شیب دار طراحی شده است. این زاویه مطلوب باعث خوانایی راحت تر اعداد می شود و کار با ماشین حساب را برای شما بسیار آسان می کند. ابعاد ماشین حساب ساده رومیزی شارپ Sharp CS-2122D برابر با 210*220*74 میلی متر و وزن آن حدود یک کیلوگرم است و انرژی مورد نیاز آن از طریق برق شهری و آداپتور تأمین می شود.

ماشین حساب شارپ Sharp CS-2122D

ماشین حساب ساده بزرگ شارپ CS-2122D به تمام دکمه های مورد نیاز برای انجام محاسبات روزمره مجهز است. با استفاده از این ماشین حساب می توانید محاسبات خود را از طریق چهار عمل انجام دهید، از اعداد جذر بگیرید و به محاسبه درصد بپردازید. ماشین حساب فروشگاهی شارپ Sharp CS-2122D همچنین به دکمه MU یا MARKUP مجهز است. این دکمه امکان جمع اعداد با احتساب درصد را در اختیار شما می گذارد.

مجهز بودن به دکمه های حافظه (M+، M-، RM و CM) یکی دیگر از قابلیت های ماشین حساب فروشگاهی شارپ مدل CS-2122D است. با استفاده از این دکمه های کاربردی می توانید نتایج محاسبات انجام شده یا اعداد مختلف را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی بهره ببرید. این دکمه ها نقش عمده ای در سریع تر و راحت تر شدن محاسبات دارند.

در قسمت پایینی صفحه نمایش ماشین حساب شارپ Sharp CS-2122D بر روی بدنه چند سوئیچ تعبیه شده که به شما این امکان را می دهند تا تعداد ارقام پس از ممیز در محاسبات را تغییر دهید و یا نحوه گرد کردن اعداد را تنظیم کنید. مجهز بودن به دکمه های دو صفر و سه صفر، قابلیت کار با اعداد اعشاری و امکان محاسبه حاصل جمع اعداد متوالی از جمله ویژگی های دیگر این ماشین حساب شارپ به حساب می آیند.

شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب رومیزی شارپ Sharp و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب اداری شارپ Sharp CS-2122D به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین برای کسب راهنمایی های بیشتر در رابطه با ویژگی های انواع ماشین حساب فروشگاهی با کارشناسان شرکت ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی