ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

کابل افزایش طول صدا دایو OFC TA770

طول کابل: 2 متر
نوع کابل: افزایش طول AUX

کابل افزایش طول صدا Aux دایو OFC TA770 طول 2 متر

با استفاده از کابل افزایش طول AUX دایو OFC TA770 به آسانی دستگاه های دور از هم را به یکدیگر متصل کنید! این کابل انتقال صدا دارای طول 2 متر است و در شرایطی که دستگاه های مورد نظر شما جهت اتصال فاصله زیادی از هم دارند، کمک زیادی به شما خواهد کرد! به عنوان مثال شرایطی را تصور کنید که قصد اتصال لپ تاپ به اسپیکرهای قوی جهت پخش موسیقی در سالن را دارید و به دلیل کوتاه بودن کابل AUX و عدم امکان قرار دادن لپ تاپ در نزدیکی اسپیکرها به مشکل برخورده اید! در این حالت استفاده از کابل افزایش طول صدا Aux دایو Daiyo OFC TA770 طول 2 متر یک راه حل مناسب برای شما خواهد بود.

کابل افزایش طول صدا Aux دایو OFC TA770 طول 2 متر

 

کابل افزایش طول صدا دایو OFC TA770 در یک سمت دارای نری و در سمت دیگر دارای مادگی 3.5 میلی متری است و از این جهت به انواع دستگاه های دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت، MP3 پلیر، اسپیکر قابل حمل، هدفون، استریوی خانگی، ضبط ماشین، تلویزیون و... قابل اتصال می باشد. توجه داشته باشید که برای استفاده از این کابل به یک کابل AUX معمولی نیز احتیاج است.

کابل افزایش طول صدا Aux دایو OFC TA770 طول 2 متر

یکی از ویژگی های مهم کابل افزایش طول صدا دایو OFC TA770 کیفیت ساخت عالی و مجهز بودن آن به یک روکش خوش ساخت است. به طوری که در صورت زیر پا افتادن، کشیده شدن یا خمیدگی، دچار پارگی یا قطع شدن رشته های سیمی داخلی نمی شود و دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد.

کابل افزایش طول صدا Aux دایو OFC TA770 طول 2 متر

 

علاوه بر مشخصات ذکر شده، باید به توانایی بالای کابل افزایش طول AUX دایو OFC TA770 در انتقال صدا اشاره کرد. این کابل افزایش طول، صدا را با همان کیفیت اولیه منتقل می کند و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند افت وضوح صدا مواجه نمی شوید. همچنین کابل افزایش طول آ یو ایکس دایو OFC TA770 در برابر نویزها و تداخلات مغناطیسی مقاوم است و صدایی شفاف را به شما ارائه می دهد.

کابل افزایش طول صدا Aux دایو OFC TA770 طول 2 متر

در مجموع می توان کابل افزایش طول AUX دایو OFC TA770 را با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد، از جمله کابل های با کیفیت و با دوام موجود در بازار دانست که برای علاقه مندانِ گوش دادن به آهنگ و فعالین صنعت صدا و موسیقی یک گزینه ایده آل به شمار می آید.

شما می توانید برای دریافت قیمت کابل افزایش طول انتقال صدا دایو و همچنین نحوه خرید لوازم جانبی موبایل به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی