ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

کابل تبدیل USB-C به AUX شیائومی SJV409

طول کابل: 0.13 متر
نوع رابط: USB-C به AUX
دستگاه سازگار: تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری و تمام دستگاه های دارای پورت USB Type-C

کابل تبدیل USB-C به AUX شیائومی Xiaomi SJV409 طول 0.13 متر

برای اتصال دستگاه های فاقد پورت 3.5 میلی متری صدا به دستگاه های دیگر جهت انتقال صدا، استفاده از کابل های AUX ساده امکان پذیر نیست. برای این منظور شما باید از کابل های تبدیل استفاده کنید. یکی از کابل های تبدیل با کیفیت موجود در بازار که برای اتصال انواع دستگاه های دارای پورت USB-C به کابل AUX کارایی بالایی دارد، کابل تبدیل USB-C به AUX شیائومی Xiaomi SJV409 طول 0.13 متر می باشد.

کابل رابط USB-C به AUX شیائومی SJV409 در یک سمت دارای رابط USB-C و در سمت دیگر دارای ورودی AUX است. توجه داشته باشید که برای انتقال صدا توسط این کابل رابط، شما به یک کابل AUX معمولی نیز احتیاج دارید.

کابل تبدیل USB-C به AUX شیائومی Xiaomi SJV409 طول 0.13 متر

طول کابل تبدیل USB-C به AUX شیائومی SJV409 برابر با 13 سانتی متر است و به آسانی به محیط های مختلف قابل حمل می باشد. امروزه بسیاری از لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند به USB Type-C پورت مجهز هستند. این پورت که نسل جدید پورت های USB به حساب می آید، همان کارکرد پورت های USB ساده را دارد، با این تفاوت که جهت وارد کردن سوکت به آن تفاوتی ندارد و به این دلیل استفاده از آن بسیار راحت تر است. اگر قصد اتصال لپ تاپ یا گوشی خود به اسپیکرهای قابل حمل و رومیزی، هدفون، استریوی خانگی یا دیگر دستگاه های پخش دارای پورت 3.5 میلی متری را دارید، مبدل USB-C به AUX شیائومی SJV409 به کمک شما خواهد آمد. فقط توجه داشته باشید که لپ تاپ یا گوشی موبایل شما باید به پورت USB Type-C مجهز باشد.

با توجه به طول کوتاه کابل تبدیل USB-C به AUX شیائومی SJV409 در هنگام استفاده از آن به هیچ وجه با مشکلاتی مانند گره خوردن یا در هم پیچیدن مواجه نمی شوید. ضمن اینکه این کابل دارای روکشی پلاستیکی و خوش ساخت است و به آسانی در برابر صدماتی مانند خمیدگی، کشیدگی، پاره شدن یا قطعی آسیب نمی بیند. به نحوی که در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

 

کابل تبدیل USB-C به AUX شیائومی Xiaomi SJV409 طول 0.13 متر

 

مورد قابل ذکر دیگر، سرعت و کیفیت بالای کابل رابط تایپ سی به آ یو ایکس شیائومی SJV409 در تبدیل و انتقال صدا است. به نحوی که با استفاده از این کابل مبدل از کیفیت و وضوح صدا کاسته نمی شود و می توانید از موسیقی های محبوب خود با شفافیت و وضوحی عالی لذت ببرید.

شما می توانید برای دریافت قیمت کابل رابط USB-C به AUX و همچنین خرید لوازم جانبی موبایل با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی ها و کاربرد این کابل به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان به شما در این زمینه کمک کنند.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی