ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسپیکر سه تکه بلوتوث مارشال Marshal ME-2129

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۱۰ ب.ظ

اسپیکر 3 تیکه مارشال ME-2129

نوع اسپیکر: رومیزی
حداکثر قدرت پخش: 2800 وات
تعداد اجزا اسپیکر: 2 عدد اسپیکر و 1عدد ساب ووفر 
نوع رابط: بلوتوث، پورت RCA، پورت USB، درگاه کارت حافظه

معرفی اسپیکر 3 تکه مارشال ME-2129

اگر به شنیدن موسیقی با صدای بلند علاقه زیادی دارید، حتما تا به حال از اسپیکر استفاده کرده اید و از نقش مهم آن در کیفیت صدای پخش شده آگاهی دارید. اسپیکر یکی از تجهیزات جانبی مهم کامپیوتر است که اگر از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد، شنیدن موسیقی را برای شما بیش از پیش لذت بخش می کند! از جمله اسپیکرهای مرغوب باید به اسپیکر سه تکه بلوتوث مارشال Marshal ME-2129 اشاره کنیم که با کیفیت ساخت مناسب خود توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.

معرفی اسپیکر 3 تکه مارشال ME-2129

اسپیکر کامپیوتر مارشال ME-2129 دارای طراحی ظاهری شیک و جذابی است که استفاده از آن جلوه ای متفاوت به اتاق شما خواهد بخشید! این اسپیکر دارای ابعاد جمع و جور و بسیار مناسبی است و از این جهت فضای زیادی از میز شما را اشغال نمی کند. برای آشنایی با ویژگی های اسپیکر مارشال مدل ME-2129 با ما تا انتهای متن همراه باشید.

ویژگی و مشخصات اسپیکر بلوتوث Marshal ME-2129

اسپیکر مخصوص کامپیوتر مارشال ME-2129 از نوع رومیزی و 3 تکه می باشد و از یک ساب ووفر و دو بلندگو تشکیل شده است. این اسپیکر هم از اتصال بی سیم و هم با سیم پشتیبانی می کند که با توجه به موقعیت خود می توانید از این قابلیت بهره ببرید.

اتصال بدون سیم اسپیکر رومیزی مارشال ME-2129 به دستگاه های دیگر از طریق بلوتوث انجام می شود. بنابراین انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت، لپ تاپ، آیپد و... به صورت بلوتوثی قابل اتصال به این اسپیکر هستند. لازم به ذکر است که از کیفیت و وضوح صدا در هنگام اتصال بلوتوثی به اسپیکر 3 تیکه مارشال ME-2129 کاسته نمی شود و از صدایی شفاف در این حالت بهره مند خواهید شد.

ویژگی و مشخصات اسپیکر بلوتوث Marshal ME-2129

بر روی بدنه اسپیکر بلوتوث چند تکه مارشال Marshal ME-2129 ورودی RCA تعبیه شده که امکان اتصال دستگاه های دیگر، مانند تلویزیون هوشمند یا دستگاه های پخش CD و DVD پلیر به آن را فراهم می آورد. همچنین با استفاده از یک کابل تبدیل AUX به RCA، می توانید تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری صدا مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و... را به آن متصل کنید.

ویژگی و مشخصات اسپیکر بلوتوث Marshal ME-2129

اسپیکر کامپیوتر بی سیم مارشال ME-2129 با فلش مموری و کارت حافظه SD نیز سازگار است و فایل های ذخیره شده بر روی آنها را به صورت مستقیم پخش می کند. این اسپیکر قابلیت تعویض فولدر در هنگام پخش موسیقی را نیز در اختیار شما می گذارد.

اسپیکر 3 تکه بلوتوث مارشال Marshal ME-2129

در رابطه با کیفیت صدای پخش شده توسط اسپیکر سه تکه بلوتوث مارشال Marshal ME-2129 باید به این نکته اشاره کنیم که توان خروجی هر یک از بلندگوهای این اسپیکر برابر با 11 وات و توان خروجی ساب ووفر آن 14 وات است. در حالت کلی حداکثر قدرت پخش اسپیکر بلوتوث کامپیوتر مارشال ME-2129 با توان 2800 وات است و از این جهت می توان از قدرت، حجم و وضوح صدای ارائه شده توسط آن اطمینان داشت. البته توجه داشته باشید که برای دستیابی به بالاترین قدرت صدا، بهتر است تا از این اسپیکر در اتاق های دارای ابعاد معمولی (حدود 20 متری) استفاده کنید.

اسپیکر 3 تکه بلوتوث مارشال Marshal ME-2129

بر روی بدنه ساب ووفر اسپیکر سه تیکه مارشال ME-2129 صفحه نمایش LED تعبیه شده که وضعیت عملکرد دستگاه در حین پخش موسیقی مانند مدت زمان سپری شده از موسیقی یا شماره آهنگ بر روی آن قابل نمایش است. همچنین دکمه های کنترلی صدا به شکلی جذاب بر روی بدنه ساب ووفر طراحی شده و دسترسی به آن آسان می باشد. اسپیکر چند تیکه مارشال Marshal ME-2129 به ریموت کنترل نیز مجهز است و امکان کنترل از راه دور آن را برای شما ایجاد می کند.

اسپیکر 3 تکه بلوتوث مارشال Marshal ME-2129

مجهز بودن به پایه های نگهدارنده برای بلندگوها، قابلیت دریافت فرکانس های رادیویی (FM) و پشتیبانی از انواع دستگاه های دیجیتال بخش دیگری از ویژگی های اسپیکر 3 تکه کامپیوتر مارشال ME-2129 هستند که باعث فروش بالای این اسپیکر شده اند.

شما می توانید برای دریافت قیمت اسپیکر چند تکه و همچنین نحوه خرید لوازم جانبی کامپیوتر به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

اسپیکر 3 تکه بلوتوث مارشال Marshal ME-2129

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی