ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

ماشین حساب شارپ Sharp EL-2121

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۱۷ ب.ظ

ماشین حساب شارپ EL-2121

تعداد ارقام:  12 رقم
منبع تغذیه: برق شهری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده شارپ EL-2121

اگر به یک ماشین حساب با دوام، با کیفیت و دارای طول عمر بالا نیاز دارید، ماشین حساب شارپ Sharp EL-2121 محصول شرکت شارپ یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای شما است! این ماشین حساب یکی از انواع ماشین حساب رومیزی موجود در بازار می باشد که انتظارات شما در انجام محاسبات روزمره را به خوبی برآورده می کند. پس اگر به یک ماشین حساب برای مغازه، فروشگاه یا اداره خود احتیاج دارید، با ما تا انتهای متن برای آشنایی با ویژگی های ماشین حساب ساده شارپ EL-2121 همراه باشید.

صفحه نمایش بزرگ و 12 رقمی ماشین حساب شارپ Sharp EL-2121 یکی از ویژگی های مهم آن است که کار با ماشین حساب را برای شما بسیار آسان می کند. این نمایشگر به صورت شیب دار طراحی شده و زاویه دید آن بسیار مناسب است.

دکمه های ماشین حساب رومیزی شارپ Sharp EL-2121 دارای فاصله ای بسیار مناسب از یکدیگر هستند و از ابعاد مناسبی به نسبت ابعاد کلی ماشین حساب برخوردارند. بنابراین در هنگام کار با آنها کمتر دچار اشتباه خواهید شد و می توانید با سرعتی بالا ارقام را وارد کنید. همچنین این دکمه ها به صورت چند رنگ طراحی شده اند که باعث از یکنواختی درآمدن ظاهر ماشین حساب شده است.

ماشین حساب فروشگاهی شارپ Sharp EL-2121 برای انجام محاسبات معمولی و روزمره طراحی شده و از این جهت برای کسانی که به محاسبات پیچیده نیاز دارند چندان مناسب نیست. این ماشین حساب فروشگاهی امکاناتی مانند انجام محاسبه با چهار عمل اصلی، جذر گرفتن از اعداد و محاسبه درصد را در اختیار شما می گذارد.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-2121

یکی از قابلیت های کاربردی ماشین حساب شارپ Sharp EL-2121 مجهز بودن آن به چهار دکمه حافظه (M+، M-، RM و CM) است. از طریق این دکمه ها می توانید اعداد مختلف و نتیجه محاسبه انجام شده را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی استفاده کنید. دکمه های حافظه جزء پرکاربردترین دکمه های ماشین حساب هستند که به سریع تر انجام شدن محاسبات کمک زیادی می کنند. بر روی بدنه ماشین حساب شارپ مدل EL-2121 در قسمت بالایی صفحه کلید، سوئیچی جهت تغییر تعداد ارقام پس از ممیز تعبیه شده است که متناسب با نیازهای محاسباتی خود می توانید از قابلیت های آن بهره ببرید.

 

ماشین حساب ساده رومیزی شارپ Sharp EL-2121 از بدنه ای مقاوم و مستحکم برخوردار است و برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. از این جهت می توانید با خیالی راحت بابت مقاومت بالای آن در برابر آسیب هایی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع یا خراشیدگی، از این ماشین حساب در شرایط مختلف و محیط های کاری متنوع استفاده کنید.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که ماشین حساب ساده شارپ مدل Sharp EL-2121 دارای ابعاد 180*137*42 میلی متر و وزن 266 گرم است و انرژی مورد نیاز آن از برق شهری تأمین می گردد.

چنانچه قصد خرید ماشین حساب رومیزی را دارید، به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کرده و اطلاعات لازم در رابطه با قیمت انواع ماشین حساب و نحوه خرید ماشین حساب شارپ EL-2121 را کسب نمایید. همچنین اگر درباره ویژگی های انواع ماشین حساب فروشگاهی و انتخاب ماشین حساب مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ایده برتر بهره مند شوید.

 

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی