ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

کابل صدا Aux اکی Aukey CB-V10 طول 1.2 متر

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۱۵ ب.ظ

کابل انتقال صدا آکی CB-V10

طول کابل: 1.2 متر
نوع کابل: دارای کانکتورهای 3.5 میلی متری
دستگاه سازگار: گوشی، تبلت، لپ تاپ، MP3 پلیر، کامپیوتر، هدفون، اسپیکرهای رومیزی و ...

کابل صدا Aux آکی Aukey CB-V10 طول 1.2 متر

کابل صدا Aux اکی Aukey CB-V10 یکی از انواع کابل صدای موجود در بازار است که برای متصل کردن دو دستگاه به یکدیگر و انتقال صدا میان آنها کاربرد دارد. تصور کنید که در یک ترافیک سنگین در خیابان گیر افتاده اید و از سر و صدای محیط و تأخیر در رسیدن به مقصد کلافه اید! در چنین شرایطی گوش دادن به موسیقی می تواند حال شما را بهتر کند! یک راه این است که فلش مموری خود را به ضبط ماشین متصل کرده و فایل های موسیقی ذخیره شده بر روی آن را پخش کنید. اما اگر فلش مموری خود را به همراه نداشته باشید، می توانید از طریق کابل AUX آکی CB-V10 گوشی موبایل خود را به طور مستقیم به ضبط وصل نموده و به موسیقی های مورد علاقه تان گوش دهید.

کابل صدا Aux آکی Aukey CB-V10 طول 1.2 متر

 

کابل صدا آکی CB-V10 همانند تمام کابل های صدا دارای رابط های 3.5 میلی متری است. این به شما اجازه می دهد تا بتوانید گوشی موبایل، تبلت، MP3 پلیر و لپ تاپ خود را به اسپیکرهای قابل حمل و رومیزی، ضبط ماشین، استریوی خانگی، هدفون و تمام دستگاه های پخش دارای پورت 3.5 میلی متری صدا وصل کنید.

رابط های کابل انتقال صدای آکی CB-V10 از جنس نیکل هستند که از روکشی از جنس طلا بر روی آنها استفاده شده است. همچنین رشته های سیمی داخلی این کابل صدا از مواد اولیه مرغوب ساخته شده اند. این ویژگی ها باعث می شود تا صدا با سرعت و کیفیتی عالی میان دو دستگاه جابجا شود و نویزها و تداخلات مغناطیسی بر روی آن تاثیری نداشته باشد. پس با استفاده از کابل صدای آکی CB-V10 از صدایی شفاف، واضح و بدون افت کیفیت پس از انتقال به دستگاه پخش بهره مند خواهید شد.

 

طول کابل انتقال صدای آکی CB-V10 برابر با 1.2 متر است و از روکشی منعطف از جنس پلاستیک نرم بهره می برد. این روکش باعث شده تا کابل آ یو ایکس آکی CB-V10 کمتر دچار گره خوردگی و در هم پیچیدن شود و مقاومت بالایی در برابر کشیدگی، خمیدگی و پارگی داشته باشید.

 

در جمع بندی معرفی کابل صدا Aux اکی Aukey CB-V10 طول 1.2 متر باید گفت که این کابل انتقال صدا دارای کیفیت ساخت و دوامی عالی است و در صورت استفاده صحیح برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

برای دریافت بهترین قیمت لوازم جانبی موبایل و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید کابل AUX به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی