ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker ZeroZ5180-UN

پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۲۴ ق.ظ

اسپیکر بلوتوث وایرلس انکر  ZeroZ5180-UN

رنگ: مشکی
رابط اتصال: بلوتوث، AUX
طول عمر باتری : 10 ساعت
نوع اتصال: بی سیم و با سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم انکر ZeroZ5180-UN

اگر به پخش موسیقی با صدای بلند در مهمانی های خانوادگی یا گردش های تفریحی علاقه مندید، اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker ZeroZ5180-UN انتظارات شما را به طور کامل برآورده می کند! این اسپیکر محصول شرکت معتبر انکر است و یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای طرفداران موسیقی به شمار می آید! طراحی ظاهری مدرن و جذاب، توان عالی در پخش موسیقی و طول عمر بالا بخشی از ویژگی هایی است که باعث محبوبیت اسپیکر انکر مدل ZeroZ5180-UN در میان کاربران شده است.

یکی از ویژگی های قابل ذکر اسپیکر قابل حمل انکر مدل Anker ZeroZ5180-UN طراحی دایره ای شکل آن است که ظاهری متفاوت و زیبا به آن بخشیده است. این اسپیکر با وزن 1.9 کیلوگرم عرضه شده و با توجه به اینکه دارای دسته نگهدارنده نیز هست، حمل و جابجایی آن به آسانی انجام می شود. البته امکان استفاده از اسپیکر دسته دار انکر ZeroZ5180-UN به صورت رومیزی نیز وجود دارد.

اسپیکر  پرتابل انکر ZeroZ5180-UN یک اسپیکر ضد آب است و به طور کامل در برابر نفوذ مایعات و همچنین دیگر آسیب های محیطی مانند گرد و غبار مقاوم می باشد. از این جهت با خیالی آسوده می توانید از آن در محیط های مختلف و فضای باز استفاده کنید.

 

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم انکر ZeroZ5180-UN

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر انکر ZeroZ5180-UN

برای اتصال اسپیکر انکر Anker ZeroZ5180-UN به دستگاه های دیگر هم به صورت بی سیم و هم به صورت با سیم می توانید اقدام کنید. این اسپیکر قابل حمل به بلوتوث داخلی نسخه 4.2 مجهز است و تمام دستگاه های دارای بلوتوث مانند گوشی موبایل اندرویدی، آیفون، آیپد، تبلت، لپ تاپ و... به صورت بدون سیم به آن قابل اتصال هستند.

اسپیکر بلوتوث دار انکر ZeroZ5180-UN دارای بُرد 20 متری است و محدوده وسیع تری را نسبت به اکثر اسپیکرهای بلوتوثی پوشش می دهد. باید به این نکته اشاره کنیم که این اسپیکر قدرت بالایی در اتصال بلوتوثی دارد و در این حالت با قطع و وصل شدن صدا یا افت وضوح آن به هیچ عنوان مواجه نمی شوید.

قابلیت و کارایی های اسپیکر انکر ZeroZ5180-UN

یکی از ویژگی های کاربردی اسپیکر بلوتوثی پرتابل انکر ZeroZ5180-UN قابلیت اتصال آن به دو دستگاه به صورت هم زمان از طریق بلوتوث است که به شما اجازه می دهد تا از دو منبع پخش مختلف بتوانید موسیقی های مورد نظرتان را با آن پخش نمایید.

اسپیکر قابل حمل انکر ZeroZ5180-UN به پورت 3.5 میلی متری نیز مجهز است و به سادگی از طریق یک کابل AUX می توان اتصال آن با اکثر دستگاه های دیجیتال را برقرار کرد. باید به این نکته اشاره کنیم که این اسپیکر دارای ورودی کارت حافظه و پورت USB نیست.

توان خروجی کلی اسپیکر مدل Anker ZeroZ5180-UN برابر با 60 وات می باشد و می توان به طور کامل بر روی قدرت، وضوح و کیفیت صدای ارائه شده توسط آن حساب باز کرد. این اسپیکر صدایی شفاف و رسا را به شما ارائه می دهد و گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان را برای شما بیش از پیش لذت بخش خواهد کرد.

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر انکر ZeroZ5180-UN

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker ZeroZ5180-UN

باتری داخلی اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker ZeroZ5180-UN از میزان شارژدهی بسیار مطلوبی بهره می برد و قادر به تأمین انرژی مورد نیاز برای 10 ساعت پخش مداوم موسیقی است. این باتری از سرعت شارژ مناسبی هم برخوردار است و در عرض 3 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

در جمع بندی معرفی اسپیکر بلوتوث دار انکر ZeroZ5180-UN می توان گفت که این اسپیکر برای استفاده در جمع های شلوغ و محیط های نسبتاً بزرگ مناسب است و با استفاده از آن از صدایی قوی و رسا بهره مند خواهید شد. پس اگر قصد خرید اسپیکر دارید و در جستجوی یک اسپیکر با کیفیت، خوش ساخت و با دوام هستید، اسپیکر پرتابل انکر ZeroZ5180-UN انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker ZeroZ5180-UN

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با کارشناسان ما از طریق شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت لوازم جانبی موبایل و نحوه خرید اسپیکر پرتابل بلوتوث انکر ZeroZ5180-UN را کسب نمایید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر کاربران دیگر را در انتخاب اسپیکر بلوتوثی مورد نظرشان راهنمایی کنید.

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker ZeroZ5180-UN

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی