ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

کابل صدا Aux هوکو Hoco Yueyin طول 1.5 متر

پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۲۸ ق.ظ

کابل انتقال صدا هوکو Yueyin

طول کابل: 1.5 متر
نوع کابل: AUX
دستگاه سازگار: قابل اتصال به انواع گوشی های هوشمند، لپ تاپ، اسپیکر و تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری

کابل صدا Aux هوکو Hoco Yueyin طول 1.5 متر

بسیاری از ما به گوش دادن به موسیقی در حین انجام فعالیت های روزمره مان عادت داریم. یکی از تجهیزاتی که برای این منظور کاربرد بالایی دارد، کابل AUX یا همان کابل انتقال صدا است. این نوع کابل برای اتصال دو دستگاه به یکدیگر جهت انتقال صدا مورد استفاده قرار می گیرد و نقش مهمی در کیفیت صدای پخش شده توسط دستگاه پخش دارد. به طوری که اگر کابل مورد استفاده شما از نوع نامرغوب باشد، لذت گوش دادن به موسیقی های محبوبتان را از شما خواهد گرفت!

 

کابل صدا Aux هوکو Hoco Yueyin طول 1.5 متر

 

کابل Aux هوکو Hoco Yueyin یکی از کابل های صدای با کیفیت موجود در بازار است که در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند افت وضوح صدا یا تأثیر نویز بر روی آن مواجه نخواهید شد و می توانید از صدایی شفاف و رسا بهره مند شوید. این کابل دارای دو رابط 3.5 میلی متری است و امکان اتصال گوشی موبایل، تبلت، MP3 پلیر و لپ تاپ را به انواع اسپیکرهای رومیزی و قابل حمل، هدفون، ضبط ماشین، تلویزیون، استریوی خانگی و دیگر دستگاه های دیجیتال را ایجاد می کند.

طراحی کابل انتقال صدا 3.5 میلیمتری هوکو Hoco Yueyi به صورت فنری است و طول آن در حالت باز بودن حداکثر به 1.5 می رسد. از این جهت برای اتصال دستگاه هایی که فاصله نسبتاً زیادی از یکدیگر دارند قابل استفاده می باشد.

 

کابل صدا Aux هوکو Hoco Yueyin طول 1.5 متر

 

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کابل صدای هوکو Hoco Yueyin که سبب تمایز آن با دیگر کابل های صدا شده، وجود دکمه های کنترلی بر روی آن است. با استفاده از این دکمه ها می توانید صدای موسیقی در حال پخش را کم یا زیاد کنید و قطعه موسیقی را عوض نمایید.

کابل صدا Aux هوکو Hoco Yueyin طول 1.5 متر دارای سرعت انتقال اطلاعات 480 مگابیت بر ثانیه است و می توان آن را یکی از سریع ترین کابل ها در انتقال اطلاعات دانست. همچنین این کابل از فرمت 3D نیز پشتیبانی می کند.

 

کابل صدا Aux هوکو Hoco Yueyin طول 1.5 متر

 

در ساخت کابل انتقال صدای هوکو Hoco Yueyin از یک روکش پلاستیکی نرم و منعطف استفاده شده و به همین دلیل این کابل به سادگی در صورت خمیدگی یا کشیده شدن دچار قطعی و پارگی نمی شود. علاوه بر این، به دلیل ساختار فنری این کابل در حین استفاده از آن با مشکلاتی مانند گره خوردن یا در هم پیچیدن به ندرت مواجه می شوید.

 

کابل صدا Aux هوکو Hoco Yueyin طول 1.5 متر

 

کابل آ یو ایکس هوکو Hoco Yueyin دارای قیمت بسیار مناسبی نیز هست و متناسب با قیمتی که دارد، از کیفیت مطلوبی بهره می برد و امکانات متعددی را برای شما فراهم می آورد. شما می توانید برای دریافت بهترین قیمت لوازم جانبی موبایل و اطلاع از نحوه خرید کابل AUX هوکو Yueyin به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر تماس بگیرید.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی