ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

صندوق فروشگاهی لمسی

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ق.ظ

همان طور که در مقاله انواع صندوق فروشگاهی هم اشاره کردیم این دستگاه ها دو نوع است. نوع اول صندوق فروشگاهی لمسی و نوع دوم صندوق فروشگاهی دیجیتال.

درباره نوع  دیجیتال می توانید در مقاله صندوق فروشگاهی دیجیتال اطلاعات لازم را به طور کامل دریافت کنید که ما در این مقاله قصد داریم به بررسی نوع لمسی بپردازیم.

صندوق فروشگاهی لمسی چیست؟

صندوق فروشگاهی لمسی که نام دیگر آن صندوق فروشگاهی پوزتاچ می باشد سیستمی است که دارای نمایشگر لمسی می باشد و با داشتن این مانیتور لمسی تمامی کارها از قبیل تمام امور فروش، انبارداری و غیره را می توان مدیریت کرد و انجام داد.

استفاده از صندوق فروشگاهی لمسی در تمامی رستوران ها ، فست فود ، قنادی و بوتیک ها  می تواند سرعت فروش را بالا ببرد. به طور کلی باید گفت که از صندوق فروشگاهی لمسی برای حجم کاری پایین استفاده کنید.

در این نوع صندوق فروشگاهی از صفحه کلید و موس استفاده نمی شود بلکه مانیتوری که روی صندوق وجود دارد تمامی این موارد را انجام میدهد البته کیبوردی روی صندوق برای سهولت در وارد کردن اطلاعات وجود دارد. علاوه بر این کیس صندوق فروشگاهی لمسی در خود مانیتور جا سازی شده که ظاهری شیک و زیبا را برای کاربر فراهم نموده و فضای کمتری را هم  اشغال می کند.

 

 

  • ایده برتر پارسیان

صندوق فروشگاهی پوزتاچ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی