ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

۲۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۱۳
مرداد

همان طور که در مقاله صندوق فروشگاهی چیست و انواع صندوق فروشگاهی هم اشاره کردیم صندوق فروشگاهی دو نوع است. نوع اول صندوق فروشگاهی لمسی و نوع دوم صندوق فروشگاهی دیجیتال.

درباره درباره نوع لمسی می توانید در مقاله صندوق فروشگاهی لمسی اطلاعات لازم را به طور کامل دریافت کنید. در این مقاله قصد داریم به صندوق فروشگاهی دیجیتال بپردازیم.

صندوق فروشگاهی دیجیتال

صندوق فروشگاهی دیجیتال در تمامی فروشگاه های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. از نظر کیفیت پیشنهاد دوم ایده برتر به کاربران می باشد. صندوق فروشگاهی های دیجیتال یک صفحه نمایش LED و صفحه کلید دارند. معمولا طراحی ساده و کم حجمی دارند به همین دلیل در گروه پرفروش ترین های تجهیزات فروشگاهی قرار دارند.

تکنولوژی این صندوق فروشگاهی جدید است و روند کار با آن در مقایسه با صندوق فروشگاهی های قبلی بسیار آسان تر می باشد. علاوه بر ظاهر زیبا تکنولوژی دیجیتال موجود در سیستم این نوع صندوق فروشگاهی آن را به پرفروش ترین صندوق فروشگاهی تبدیل کرده است بگونه ای که هر فردی برای راه اندازی فروشگاه خود یک صندوق فروشگاهی دیجیتال تهیه می کند.

در خرید صندوق فروشگاهی برای اینکه همیشه به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید و موارد امنیتی را رعایت کنید حتما مدلی را انتخاب کنید که قابلیت بکاپ گیری داشته باشد. برندهای بسیاری هم برای صندوق فروشگاهی دیجیتال در بازار وجود دارد. اصلاعات کامل درباره برندهای صندوق فروشگاهی در سایت موجود می باشد که می تواند کمک مفیدی به شما برای انتخاب درست انجام دهد. هم چنین مقاله راهنمای خرید صندوق فروشگاهی هم موجود است که می توانید از آن هم استفاده کنید.

 

  • ایده برتر پارسیان
۱۳
مرداد

همان طور که در مقاله انواع صندوق فروشگاهی هم اشاره کردیم این دستگاه ها دو نوع است. نوع اول صندوق فروشگاهی لمسی و نوع دوم صندوق فروشگاهی دیجیتال.

درباره نوع  دیجیتال می توانید در مقاله صندوق فروشگاهی دیجیتال اطلاعات لازم را به طور کامل دریافت کنید که ما در این مقاله قصد داریم به بررسی نوع لمسی بپردازیم.

صندوق فروشگاهی لمسی چیست؟

صندوق فروشگاهی لمسی که نام دیگر آن صندوق فروشگاهی پوزتاچ می باشد سیستمی است که دارای نمایشگر لمسی می باشد و با داشتن این مانیتور لمسی تمامی کارها از قبیل تمام امور فروش، انبارداری و غیره را می توان مدیریت کرد و انجام داد.

استفاده از صندوق فروشگاهی لمسی در تمامی رستوران ها ، فست فود ، قنادی و بوتیک ها  می تواند سرعت فروش را بالا ببرد. به طور کلی باید گفت که از صندوق فروشگاهی لمسی برای حجم کاری پایین استفاده کنید.

در این نوع صندوق فروشگاهی از صفحه کلید و موس استفاده نمی شود بلکه مانیتوری که روی صندوق وجود دارد تمامی این موارد را انجام میدهد البته کیبوردی روی صندوق برای سهولت در وارد کردن اطلاعات وجود دارد. علاوه بر این کیس صندوق فروشگاهی لمسی در خود مانیتور جا سازی شده که ظاهری شیک و زیبا را برای کاربر فراهم نموده و فضای کمتری را هم  اشغال می کند.

 

 

  • ایده برتر پارسیان
۱۱
مرداد

مهم ترین معیار برای خرید صندوق فروشگاهی نوع صنف موردنظر است. برخی از اصناف مختلفی که از دستگاه صندوق فروشگاهی استفاده می کنند عبارتند از : صندوق فروشگاهی سوپرمارکت، صندوق فروشگاهی داروخانه، صندوق فروشگاهی رستوران و انواع صندوق فروشگاهی ها.

مدل های صندوق فروشگاهی دیجیتال طراحی زیبا و مدرنی دارد به همین خاطر است که اکثر رستوران ها، فست فود ها و سایر مکان های جوان پسند از آنها استفاده می کنند.

صندوق فروشگاهی ارزان

برای یک صندوق فروشگاهی ارزان دو حالت وجود دارد: حالت اول اینکه قیمت صندوف فروشگاهی پایین است و حالت دوم اینکه صندوق فروشگاهی دست دوم می باشد.

صندوق فروشگاهی ارزان بیشتر به  صندوق فروشگاهی های دست دوم گفته می شود. همه ی صندوق فروشگاهی های دست دوم خوب نیستد و برعکس همه ی صندوق فروش های ارزان و دست دوم هم بد نیستند. اگر برای خرید صندوق فروشگاهی تصمیم دارید که از نوع دست دوم و ارزان آن استفاده کنید پیشنهاد می شود که حتما با گارانتی معتبر دستگاه صندوق فروشگاهی خود را تهیه کنید.

لازم به ذکر است که صندوق فروشگاهی ارزان همان طور هم که گفته شد تنها شامل صندوق فروشگاهی دست دوم نمی شود بلکه عواملی هم چون جنس بدنه و یا عملکرد پایین هم می تواند دلیل پایین بودن قیمت و یا به عبارتی ارزان بودن قیمت یک دستگاه صندوق فروشگاهی باشد. به همین خاطر باز هم این مورد را تکرار می کنیم که حتی اگر صندوق فروشگاهی دست دوم هم انتخاب نکردید و مدل ارزان تر آن را خریداری کردید حتما با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر آن را تهیه کنید.

.گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر این اطمینان را به شما می دهد که در صورت بروز مشکل مکانی برای مراجعه شما وجود دارد و علاوه بر این از لحاظ اقتصادی قیمت کالای شما مقرون به صرفه می باشد

 

  • ایده برتر پارسیان
۱۱
مرداد

برای خرید صندوق فروشگاهی این مهم است که برخی از بهترین صندوق فروشگاهی های بازار را بشناسید به همین خاطر مقاله ای در خصوص معرفی بهترین صندوق فروشگاهی آماده کرده ایم تا قبل از خرید آشنایی با این صندوق فروش ها داشته باشید.

هم چنین می توانید مقاله ی بهترین مارک صندوق فروشگاهی را هم مطالعه کنید.

صندوق فروشگاهی چیست؟

در پاسخ به سوال صندوق فروشگاهی چیست باید بگوییم که یک کامپیوتر به همراه نرم افزار برای طبقه بندی امور مربوط فروش و انبار می باشد که در مدل های متنوع جهت مصارف گوناگون در دسترس است

معرفی انواع صندوق فروشگاهی ها

برای معرفی کامل انواع صندوق فروشگاهی می توانید به مقاله صندوق فروشگاهی چیست و انواع صندوق فروشگاهی مراجعه کنید اما به طور کلی تنوعی که در انواع صندوق فروشگاهی وجود دارد به دلیل نوع محیط کاربری و صنف کاری است که قرار است در آن استفاده شود.

بهترین صندوق فروشگاهی

 بیشتر صندوق فروشگاهی های جدید بازار دارای طراحی زیبا و شیکی هستند. همان طور هم که در مقاله های قبل قسمت آموزش ماشین های اداری گفته شد می دانیم که از صندوق فروشگاهی برای ثبت اطلاعات خرید و فروش روزانه، نگهداری هزینه و موجودی کالا در یک واحد شغلی استفاده می شود.

برخی از بهترین صندوق فروشگاهی ها را در ادامه برای شما آورده ایم :

صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBank Anyshop E2 Q3

صندوق فروشگاهی  POSBank Anyshop E2 Q3 یکی از زیباترین و پرفروش ترین صندوق فروشگاهی در گروه anyshop می باشد. منحصر به فرد بودن زیبایی صندوق فروشگاهی Anyshop  E2 Q3 باعث شده است که از آن بیشتر در برندهای معتبر استفاده شود.

برای معرفی صندوق فروشگاهی POSBank E2 Q3  می توان به کارایی آن اشاره کرد که مناسب برای تمامی فروشگاه های بزرگ و کوچک است.

صندوق فروشگاهی POSBank IMPREX PRIME

صندوق فروشگاهی POSBank IMPREX PRIME از به روزترین صندوق فروشگاهی های بازار به شمار می رود دلیل آن هم تکنولوژی و قابلیت هایی است که دارد.

در ادامه معرفی صندوق فروشگاهی POSBank IMPREX PRIMEمی توان گفت که خرید صندوق فروشگاهی پوزبانک MPREX PRIME برای تمامی فروشگاه های کوچک و بزرگ توصیه می شود.

صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25

صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25 از پرفروش ترین صندوق فروشگاهی های بازار به شمار می رود دلیل آن هم قابلیت هایی است که  در ادامه برای شما شرح خواهیم داد.

در صندوق فروشگاهی  Anyshop Pro D25 مادربورد صنعتی بدون فن وجود دارد که باعث شده است عمر مفید این صندوق فروشگاهی به 7سال برسد.

برای معرفی صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25  می توان به کارایی آن اشاره کرد که مناسب برای تمامی فروشگاه های بزرگ و کوچک است.

صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop E2

صندوق فروشگاهی  POSBank Anyshop E2 از سری صندوق فروشگاهی های Fanless می باشد که با ظاهری زیبا و مقاوم مناسب برای انواع فروشگاه های کوچک و بزرگ است.این صندوق فروشگاهی محصول 2014 کره جنوبی می باشد که دارای سیستم تهویه هوای پیشرفته از نوع بدون صدا می باشد.

برای معرفی صندوق فروشگاهی Anyshop E2 باید گفت که بسیار کم حجم، سبک و در عین حال قوی است و هارد آن را به آسانی می توان عوض کرد.

 

  • ایده برتر پارسیان
۰۶
مرداد

فیش پرینتر سوو T320

تکنولوژی ساخت :  حرارتی
عرض کاغذ : 80 میلی متر
سرعت چاپ :  200 میلی متر در ثانیه
عمر کاتر :1500000‎ برش
پورت : USb
نوع برش :‌خودکار

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Sewoo LK-T320

فیش پرینتر Sewoo LK-T320 از کیفیت ساخت خوبی برخوردار بوده و از لحاظ تکنولوژی چاپ از نوع پرینتر حرارتی بهره برده است. عرض رول کاغذ مصرفی این فیش پرینتر، ۸۰ میلی متر می باشد و همچنین از رول کاغذ 57 میلی متری نیز پشتیبانی می کند.

در ادامه معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Sewoo LK-T320 لازم به ذکر است که این پرینتر صدور فیش با سرعت چاپ 200 میلی متر در ثانیه کیفیت چاپ خوبی را ارائه می دهد. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید فیش پرینتر Sewoo T320 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

 

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Sewoo LK-T32

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر سوو LK-T320

پرینتر صدور فیش سوو LK-T320 دارای عمر کاتر 1500000‎ برش است. این پرینتر حرارتی قابلیت چاپ انواع متون فارسی و لاتین، آرم، لوگو، تصویر، بارکد تک بعدی و دو بعدی با وضوح چاپ 180 dpi را دارا می باشد.

در ادامه قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر سوو  LK-T320 باید بگوییم که قابلیت اتصال به کشوی پول و نصب روی دیوار را دارد.

فیش پرینتر سوو Sewoo LK-T320

فیش پرینتر سوو Sewoo LK-T320 ساخت کشور کره است. این پرینتر فیش زن مدل Sewoo LK-T320 از نوع حرارتی تک رنگ است.

برای خرید فیش پرینتر می توانید با شماره 73027 تماس بگیرید.

 

  • ایده برتر پارسیان
۰۶
مرداد

فیش پرینتر سوو T32eb

تکنولوژی ساخت :  حرارتی
عرض کاغذ : 80 میلی متر
سرعت چاپ :  200 میلی متر در ثانیه
عمر کاتر :1500000‎ برش
پورت : USb
نوع برش :‌خودکار

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Sewoo LK-T32

چاپگر صدور فیش سوو مدل T32eb از فیش پرینترهای حرارتی می باشد که قابل اتصال به کشوی پول می باشد. فیش‌ هایی به عرض 80 میلیمتر را چاپ می کند. در طراحی فیش زن Sewoo LK-T32eb از یک کاتر برای جدا کردن فیش‌ها از یکدیگر استفاده شده‌ است.

در ادامه ی معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Sewoo LK-T32 باید گقت که این فیش پرینتر برای کلیه فروشگاه های زنجیره ای، رستوران ها، داروخانه ها و ... مناسب می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید فیش پرینتر Sewoo T32 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر Sewoo LK-T32eb

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر Sewoo LK-T32eb

فیش پرینتر Sewoo LK-T32eb دارای ابعاد 156x206x155 میلی متر می باشد. این پرینتر صدور فیش سوو از پورت‌ های USB ،شبکه و سریال پشتیبانی می‌کند. سرعت چاپ آن 200 میلی متر در ثانیه است.

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر Sewoo LK-T32eb عمر کاتر 1500000‎ برشی دارد که نوع برش آن هم از نوع خودکار می باشد.

فیش پرینتر سوو Sewoo LK-T32eb

فیش پرینتر سوو Sewoo LK-T32eb به طور کلی سبک و جمع و جور است و توان کار بالایی دارد. برای خرید فیش پرینتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید و یا با شماره ی 73027 تماس بگیرید.

 

  • ایده برتر پارسیان
۰۶
مرداد

فیش پرینتر سوو TL200

تکنولوژی ساخت :  حرارتی
عرض کاغذ : 80 میلی متر
سرعت چاپ :  160 میلی متر در ثانیه
عمر کاتر :1500000‎  برش
پورت : USb،سریال
نوع برش :‌خودکار

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر LK-TL200 سوو

فیش پرینتر LK-TL200 سوو یک پرینتر صدور فیش ساده، قوی و پرکاربرد می باشد. این فیش پرینتر دارای قابلیت چاپ بارکد و نصب کاغذ آسان است و همچنین قابلیت قرار گیری کاغذ با عرض 50 تا 82.5 میلی متری و با ضخامت 0.06 تا 0.09 میلی متر می باشد.

در ادامه معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر LK-TL200 سوو باید بگوییم که این پرینتر حرارتی برای امور اداری، فروشگاه‌ها و مراکز بزرگ خرید برای درج لیبل بر روی کالاها بسیار استفاده می‌شود. فیش زن LK-TL200 سوو در دو رنگ سفد و نوک مدادی موجود است. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید فیش پرینتر Sewoo TL200 با توجه به ویژگی های خوبی که دارد مقرون به صرفه است.

 

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر Sewoo LK-TL200

فیش پرینتر Sewoo LK-TL200 دارای ابعاد 152×204×150 میلی متر است که ابعاد کوچکی را شامل می شود. پرینتر صدور فیش مدل سوو LK-TL200، پورت‌های USB و سریال را پشتیبانی می‌کند و سرعت چاپ 160 میلی متر در ثانیه دارد.

در ادامه بررسی قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر Sewoo LK-TL200 لازم به ذکر است که این فیش پرینتر دارای وضوح چاپ 180 DPI و عمر کاتر به میزان 1500000‎ برش است.

فیش پرینتر سوو Sewoo LK-TL200

فیش پرینتر سوو Sewoo LK-TL200 ساخت کشور کره جنوبی است. به طور کلی باید گفت که فیش پرینتر LK-TL200 سوو دارای سرعت چاپ مناسب است و طراحی کوچک و جمع و جوری هم دارد. برای خرید فیش پرینتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

 

  • ایده برتر پارسیان
۰۵
مرداد

صندوق فروشگاهی رایانه است که دارای نرم افزار فروشگاهی می باشد که به ثبت اطلاعات مورد نظر شما می پردازد. این یک تعریف کلی از صندوق فروشگاهی است. برای تشریح کامل و معرفی این عبارت ادامه مقاله ی ما تحت عنوان صندوق فروشگاهی چیست؟ را دنبال کنید.

معرفی انواع صندوق فروشگاهی

برای معرفی صندوق فروشگاهی دوباره به تعریف آن می پردازیم ولی این بار خلاصه تر و می گوییم که دستگاه صندوق فروشگاهی یک کامپیوتر به همراه نرم افزار برای طبقه بندی امور مربوط فروش و انبار می باشد که در مدل های متنوع جهت مصارف گوناگون در دسترس است، صندوق فروشگاهی به سه گروه تقسیم می گردد :

صندوق فروشگاهی ecr

صندوق فروشگاهی ecr نوعی ماشین حساب است که دارای نرم افزار فروشگاهی می باشد و قابلیت تغییر یا ارتقاء ندارد. یک مانیتور یا نمایشگر 4 اینچی دارد که قابل تنظیم و مشاهده می باشد. این صندوق فروشگاهی قابلیت اتصال به بارکد خوان را دارد که باعث می شود سرعت عملیات فروش بالا برود. بیشتر مناسب فروشگاه های کوچک سات که نیاز به سیستم پیشرفته ای ندارند.

صندوق فروشگاهی ecr

صندوق فروشگاهی pos

صندوق فروشگاهی پوز از نظر عمر بهترین نوع صندوق می باشد که چند کاربره هم می باشد. نرم افزار فروشگاهی آن قابلیت ویرایش و تغییر را دارد که ارتقاء در آن بدون هیچ مشکلی امکان پذیر است. صندوق پوز فروشگاهی نوعی کامپیوتر است که در حالت فروشگاهی تنظیم شده و به راحتی با اضافه نمودن صندوق، بارکد خوان، فیش پرینتر و نرم افزار کامپیوتری به صندوق فروشگاهی پوز تغییر کاربری خواهد داد. کیس در این سیستم اهمیت بسیار بالایی دارد که از رم، هارد، سی پی یو و موارد دیگر در حد نیاز استفاده شده باشد .

صندوق فروشگاهی pos

صندوق فروشگاهی pos tuoch

صندوق فروشگاهی پوز تاچ یا صندوق لمسی سیستمی است که نمایشگر آن لمسی بوده و تمامی امور با این صفحه نمایشگر مدیریت و کنترل می شود. بنابراین از کیبرد و موس استفاده ای ندارد از طرفی کیسی که در این صندوق فروشگاهی استفاده شده است در مانیتور آن جا سازی شده که ظاهری شیک به آن بخشیده است و هم چنین فضای کمتری را اشغال می کند.

صندوق فروشگاهی pos tuoch

 

  • ایده برتر پارسیان
۰۴
مرداد

فیش پرینتر پروتکAB-88H ‎

سیستم چاپ: حرارتی
عرض کاغذ: 80 میلی متر
سرعت چاپ: 250 میلی متر در ثانیه
نوع برش:‌ خودکار

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر پروتک AB-88H

فیش پرینتر پروتک AB-88H‎ با سرعت 250 میلی متر در ثانیه سرعت بالایی در چاپ دارد. این فیش پرینتر پورت‌های USB، اترنت و سریال را پشتیبانی می‌کند و همچنین قابلیت اتصال به کشوی پول را دارد. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید فیش پرینتر ProTech با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

در ادامه معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر AB-88H پروتک لازم به ذکر است قابل استفاده در صندوق های فروشگاهی، دستگاه های نوبت دهی، رستوران ها، سوپرمارکت ها، بیمارستان ها است.

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر ProTech AB-88H

فیش پرینتر ProTech AB-88H در ابعاد 150x196x147 میلی متر ساخته شده و در طراحی آن از یک کاتر برای جدا کردن فیش‌ ها از یکدیگر استفاده شده‌ است. این پرینتر صدور فیش حرارتی، فیش‌هایی به عرض 75 تا 85 میلی متر را چاپ می کند.

از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر ProTech AB-88H که می توان به آن اشاره کرد دارای وضوح چاپ 180 dpi و عمر کاتر 1.5 میلیون برشی است.

فیش پرینتر پروتکProTech AB-88H ‎

فیش پرینتر پروتکProTech AB-88H ‎  ساخت کشور کره جنوبی است و بیشتر مناسب برای مکان هایی است که صورتحساب صادر می کنند.

برای دریافت قیمت پرینتر فیش زن پروتک ProTech AB-88H و اطلاع از نحوه خرید انواع فیش پرینتر با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود در این رابطه را در بخش «نظرات» همین صفحه از سایت ایده برتر ثبت نمایید.

فیش پرینتر پروتکProTech AB-88H ‎

 

  • ایده برتر پارسیان
۰۴
مرداد

فیش پرینتر تایسون 3018

سیستم چاپ: حرارتی
عرض کاغذ : 80 میلی متر
سرعت چاپ :  300 میلی متر در ثانیه
نوع برش:‌ خودکار

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Tyson TY3018

فیش پرینتر Tyson TY3018 از تکنولوژی چاپ حرارتی مستقیم بهره برده است. این فیش پرینتر سرعت بالایی در چاپ دارد و نوع برش آن خودکار می باشد.

پرینتر صدور فیش تایسون مدل TY3018 قابلیت اتصال به کشوی پول را دارد. این دستگاه برای چاپ رسید و فیش مناسب است. در ادامه به معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Tyson TY3018 می پردازیم.

 

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Tyson TY3018

 قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر تایسون TY3018

فیش پرینتر تایسون TY3018‎ در ابعاد 145x190x145 میلی متر ساخته شده است. این پرینتر فیش زن دارای کاتر است و تنها هم در رنگ مشکی موجود می باشد. 

از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر تایسون TY3018 می توان به سرعت آن اشاره کرد که سرعت چاپ 300 میلی متر در ثانیه دارد که کیفیت خوبی را برای چاپگر صدور فیش ایجاد می کند.

فیش پرینتر تایسون Tyson TY3018‎

از مزایای فیش پرینتر تایسون Tyson TY3018‎ عمر طولانی و هزینه پایین چاپ آن است. از دیگر ویژگی های این پرینتر حرارتی  می توان به برطرف نمودن مشکل کمبود جا و کاهش هزینه های جانبی اشاره نمود.

برای دریافت قیمت پرینتر فیش زن تایسون Tyson TY3018 و اطلاع از نحوه خرید انواع فیش پرینتر با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود در این رابطه را در بخش «نظرات» همین صفحه از سایت ایده برتر ثبت نمایید.

 

 

  • ایده برتر پارسیان