ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

۷۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

۱۵
شهریور

در نمایشگاه بین المللی بازی تهران  (TGC 2017)شرکت سامسونگ به عنوان تولید کننده اولین مانیتور گیمینگ خمیده در جهان از مانیتور گیمینگ C27FG70 رونمایی کرد.

معرفی مانیتور گیمینگ خمیده سامسونگ

جیمز کیم مدیر دفتر سامسونگ در ایران در مراسم اختتامیه همایش و نمایشگاه رویداد TGC گفت:

بازی‌های دیجیتال به یکی از بزرگترین بازار‌های دنیا تبدیل شده و زوایای مختلف دنیا را برای ما مشخص کرده است به همین منظور شرکت قدرتمند سامسونگ برای برطرف کردن نیاز گیمرها سخت‌ افزارهای حرفه ای را برای کاربران فراهم نموده است. سامسونگ نمایشگرهای منحنی را برای کمک به گیمرها ارائه کرد تا ضمن کمک به گیمرها، تجربه‌ی بهتری را به گیمرها بدهد. این اولین مانیتور منحنی در دنیاست که از فناوری  کوانتوم استفاده کرده تا بتواند بهترین بهره‌ وری را به شما گیمرها ارائه دهد.

معرفی مانیتور گیمینگ خمیده سامسونگ

سامسونگ اولین مانیتور گیمینگ خمیده جهان را در نمایشگاه بین المللی بازی تهران معرفی کرد

مانیتور C27FG70 سامسونگ که در معرض دید علاقه‌ مندان قرار گرفت، با داشتن ویژگی‌ های منحصر به فردی شامل زمان واکنش ‌پذیری فوق سریع یک میلی‌ ثانیه‌‌ای‌، نرخ به‌روزرسانی تصویر 144 هرتزی، انحنای 1800 میلی‌متری پنل و نسبت کنتراست 3000:1 به مانیتوری مناسب برای کاربران اهل بازی تبدیل شده است.

سامسونگ اولین مانیتور گیمینگ خمیده جهان را در نمایشگاه بین المللی بازی تهران معرفی کرد

از جمله حامیان مالی نمایشگاه صنعت بازی تهران شرکت سامسونگ الکترونیکس بود که با معرفی اولین مانیتور گیمینگ خمیده دنیا، پا به عرصه تولید محصولات مخصوص بازی گذاشت. به همین منظور در حاشیه این نمایشگاه، کنفرانس‌ها و کلاس‌های تخصصی در زمینه طراحی، تجارت، مدیریت، تولید و… با سخنرانی چهره‌های بین‌المللی صنعت بازی برگزار شد.

نمایش اولین‌ها در مانیتور گیمینگ خمیده سامسونگ

با افزایش روز افزون ایده‌های نوین،‌ اصلی‌ترین هدف تولید‌ کنندگان و توسعه‌ دهندگان بازی‌ های کامپیوتری افزایش کیفیت گرافیک در سال‌ های اخیر بوده است. ایجاد پیشرفت‌ های گرافیکی به چشم بیننده نیازمند مانیتوری با قدرت بالا و قابلیت‌هایی خاص است. به همین منظور مانیتور گیمینگ جدید سامسونگ C27FG70 با انحنایی به شعاع 1800 میلی‌متر، تطابق زیادی با سطح کروی چشم انسان دارد و می‌تواند با پوشش عریض‌تر تصاویر، کاربر را در دنیای بازی غوطه‌ور کند.

نمایش اولین‌ها در مانیتور گیمینگ خمیده سامسونگ

همان طور که می دانید پرش‌ها و لرزش‌های پی در پی تصاویر بازی یکی دیگر از اتفاقاتی است که می‌تواند ضمن برهم‌ زدن تمرکز گیمر ها و کاهش هیجان، مانع لذت کافی آن‌ها از بازی مورد علاقه‌شان شود. برای ارزیابی قدرت مانیتورها در رفع چنین مشکلاتی، دو معیار زمان واکنش پذیری (response time) و نرخ به‌روزرسانی تصاویر (Refresh Rate) بیش‌تر از همه مطرح و شناخته شده هستند.

نمایش اولین‌ها در مانیتور گیمینگ خمیده سامسونگ

مانیتور مخصوص بازی سامسونگ C27FG70 با زمان واکنش‌ پذیری فوق سریع یک میلی‌ ثانیه‌ای، قدرتی بی‌نظیر در نمایش صحنه‌های پرتحرک بازی داشته و با ویژگی های منحصر فردش نیز باعث می‌شود حتی در پرهیجان‌ترین صحنه‌های بازی هم، کاربر هیچ‌گونه وقفه‌ای را در تصویر مشاهده نکند.

اشتری مدیر عامل مانیتور سامسونگ در ایران نیز اعلام کرد:

ایران یکی از بزرگترین بازارهای بازی در منطقه است که با استفاده از جمعیت جوان و بکر می‌تواند بزرگترین بازار بازی در خاورمیانه را داشته باشد. به همین منظور سامسونگ اولین مانیتور گیمینگ خمیده خود را در ایران عرضه کرده است تا بازی‌ کننده‌ های ایرانی بتوانند با استفاده از آن، از بازی‌ کردن لذت ببرند.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

  • ایده برتر پارسیان
۱۵
شهریور

گیت ضد سرقت Gateway

نوع تکنولوژی :RF
تعداد آنتن : جفت آنتن
فرکانس پاسخ گویی : 8.2مگا هرتز

معرفی گیت ضد سرقت Gateway

گیت فروشگاهی gateway مدل power gate silver ساخت کشور سوئد است و با سابقه 25 ساله در ایران جزء برترین های وارداتی میباشد. گیت ضد سرقت گیت وی RF به صورت جفت آنتن در بازار وجود دارد. از این گیت فروشگاهی در فروشگاه های پوشاک و منسوجات، عینک فروشی، لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، لوازم ورزشی، داروخانه، هایپر مارکت و ..... استفاده می شود.

معرفی گیت ضد سرقت Gateway

در ادامه به معرفی گیت ضد سرقت Gateway می پردازیم. این گیت فروشگاهی با قدرت شناسایی بالایی که دارد تگ متوسط را تا 230 سانتی متر تگ بزرگ را  تا 240 سانتی متر و برای لیبل 4*4  تا 170 سانتی متر شناسایی میکند. فاصله ی مناسب این گیت فروشگاهی برای تگ فروشگاهی متوسط 230 سانتی متر و برای تگ بزرگ 240 سانتی متر می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی gateway noagate و گیت فروشگاهی gateway chrome201/202 اشاره کرد.

گیت فروشگاهی گیت وی نقره ای Gateway power gate 

از قابلیت های دیگر گیت فروشگاهی گیت وی نقره ای Gateway power gate میتوان به تنظیم از راه دور و قابلیت فلزیاب اشاره کرد تا احتمال سرقت را به صفر برساند. میزان برق مصرفی این گیت ضد سرقت  6 وات است و به همراه 2 سال گارانتی به مشتریان عرضه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید گیت فروشگاهی Gateway power gate با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

  • ایده برتر پارسیان
۱۵
شهریور

تگ عدسی AM-RF

نوع تکنولوژی :AM و RF
نوع تگ: عدسی
فرکانس پاسخ گویی: 2.8 و 58 مگاهرتز

معرفی تگ عدسی

تگ عدسی اندازه ی کوچکی دارد و با نام تگ مگا نیز شناخته می شود. این تگ مناسب برای استفاده در پوشاک و کیف و کفش می باشد. از کالاهای مرتبط با این تگ فروشگاهی می توان به تگ گلفی و تگ صدفی اشاره کرد.

معرفی تگ عدسی

در ادامه به معرفی تگ عدسی باید گفت که این تگ در دو تکنولوژی RF و AM در فرکانس های 8.2 و 4.7 و 58 مگا هرتز مورد استفاده قرار می گیرد. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید تگ عدسی با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

تگ عدسی AM و RF

تگ عدسی AM و RF در دو رنگ طوسی و مشکی در بازار موجود است. جنس بدنه ی تگ عدسی از پلاستیک فشرده می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تگ عدسی با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

  • ایده برتر پارسیان
۱۵
شهریور

تگ بطری AM-RF

نوع تکنولوژی :AM و RF
نوع تگ: بطری
فرکانس پاسخ گویی: 8.2 و 85 مگاهرتز

معرفی تگ فروشگاهی بطری

تگ ضد سرقت بطری بیشتر در هایپر مارکت ها و نوشیدنی های برند و گران قیمت مورد استفاده قرار میگیرد. این تگ در دو رنگ سفید و مشکی موجود است و در هر دو تکنولوژی RF و AM  مورد استفاده قرار میگیرد. از کالاهای مرتبط با این تگ فروشگاهی می توان به تگ گلفی و تگ صدفی اشاره کرد.

معرفی تگ فروشگاهی بطری

در ادامه به معرفی تگ فروشگاهی بطری باید گفت این تگ مخصوص بطری های نوشیدنی می باشد. تگ بطری دارای حلقه فلزی است که این حلقه دور دهانه بطری بسته می شود. برای باز کردن تگ از دهانه بطری باید از تگ باز کن استفاده کرد. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید تگ ضد سرقت بطری با توجه به ویژگی هایی که دارد از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشد.

تگ بطری AM و RF

تگ بطری از جنس پلاستیک فشرده است و اندازه  آن 50*33 میلی متر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تگ بطری با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

  • ایده برتر پارسیان
۱۵
شهریور

تلفن بیسیم پاناسونیک 6461

تعداد گوشی: 1 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: دارد

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6461

تلفن پاناسونیک KX-TG6461 محصول منحصر به فرد شرکت پاناسونیک می باشد و یک تلفن بی سیم  منشی دار بی نظیر است که با توجه به دارا بودن یک گوشی باسیم بر روی پایه تلفن در مواقع قطع برق نیز امکان برقراری تماس را میسر میکند، در عین حال از یک دستگاه گوشی بیسیم با برد 50 متر در فضای داخلی و 300 متر در فضای خارجی بهره مند است که لذت استفاده از مکالمه در تمام محیط منزل یا محل کارتان را میسر میسازد. این مدل تلفن از دو صفحه نمایش بزرگ 1.8 اینچی بر روی گوشی بیسیم و 2.5 اینچی بر روی پایه تلفن رومیزی بهره مند است. قیمت و خرید تلفن بیسیم Panasonic KX-TG6461 با توجه به کارایی اش مناسب می باشد.

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6461

در ادامه معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6461 باید گفت که از دو باتری نیم قلمی قابل شارژ مجدد نیکل - متال هیدرید برای تامین انرژی گوشی بی سیم این تلفن تعبیه شده که طی 7 ساعت بطور کامل شارژ شده و تا 18 ساعت در حالت مکالمه و تا 13 روز برای حالت آماده به کار انرژی مورد نیاز گوشی بیسیم را تامین میکند و به هنگام قطع برق نیز ادامه مکالمه را فراهم می کند. از کالاهای مرتبط با آن می توان به تلفن بی سیم پاناسونیک Panasoic KX-TGF310، تلفن بی  سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG6671 و تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG4771 اشاره نمود.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG6461

گوشی تلفن بی سیم Panasonic TG6461 قابلیت ‏ضبط منشی را نیز داراست که به جز این مسئله شما می‌توانید مکالمه مورد نظر را تا 20 دقیقه ضبط کنید. کیفیت صدای این تلفن ‏بی سیم بسیار مناسب بوده طوری که هیچ گونه ایرادی بر روی آن نمی‌توان گذاشت. این محصول از تلفنهای بیسیم/باسیم بسیار کارآمد برای مصارف خانگی همچنین استفاده در دفاتر و محل کارهای کوچک با تعداد تماسهای مختصر مورد مناسبی میباشد.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG6461

از مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG6461 باید بگوییم که پایه شارژ و نگهدار نده این دستگاه تلفن بیسیم با آخرین ‏تکنولوژی ساخته شده و دارای کیفیت بسیار بالایی است.‏ تلفن پاناسونیک TG6461 قابلیت ذخیره 100 شماره و نام در دفترچه تلفن و نمایشگر شماره تماس گیرنده تا 50 شماره برای سیستم کالر آی دی برخوردار میباشد.

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG6461

گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG6461 امکان بی صدا کردن یا Silent Mode برای هنگام خواب و یا استراحت از کارایی هایی هست که این تلفن را مناسب برای استفاده در منزل می نماید. در این مواقع نشانگر هشدار تماس ورودی هنگام برقراری تماس در مواقع بی صدا کردن کمک زیادی برای متوجه کردن کاربر جهت پاسخگویی به تلفن می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG6461 می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

  • ایده برتر پارسیان
۱۵
شهریور

گیت ضدسرقت فروشگاهی Royal

نوع تکنولوژی : AM
تعداد آنتن : جفت آنتن
فرکانس پاسخ گویی : 58مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی Royal

گیت فروشگاهی رویال با ظاهری زیبا و عملکردی مطمئن از بهترین دستگاه های دزدگیر فروشگاهی می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید گیت فروشگاهی Royal با توجه به امکاناتی که دارد مقرون به صرفه است. از این گیت فروشگاهی در داروخانه ها، فروشگاه های لوازم آرایش و ساعت فروشی ها استفاده می شود.

معرفی گیت فروشگاهی Royal

در ادامه به معرفی گیت فروشگاهی Royal می پردازیم. این گیت فروشگاهی برای تگ فروشگاهی متوسط 200 سانتی متر و برای تگ بزرگ 300 سانتی متر می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی جفت آنتن ژیکان و گیت فروشگاهی جفت آنتن پارتاک اشاره کرد.

گیت فروشگاهی رویال Royal

گیت فروشگاهی رویال Royal دارای نورپردازی می باشد و همچنین نوع فریم آنتن آن پلکسی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید گیت فروشگاهی با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

  • ایده برتر پارسیان
۱۵
شهریور

تگ عدسی AM-RF

نوع تکنولوژی :AM و RF
نوع تگ: جواهری
فرکانس پاسخ گویی: 2.8 و 58 مگاهرتز

معرفی تگ جواهر

تگ جواهر به نسبت اندازه ی کوچکش گیرایی خوبی دارد. این تگ مناسب برای استفاده در جواهرات، بدلیجات و ساعت می باشد. ابعاد این تگ 28*12*11 میلی متر است. از کالاهای مرتبط با این تگ فروشگاهی می توان به تگ گلفی و تگ صدفی اشاره کرد.

معرفی تگ جواهر

در ادامه به معرفی تگ جواهر باید گفت که بازه فرکانسی تگ جواهری برای سیستم های RF و AM به ترتیب 8.2 و 58 است. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید تگ جواهر با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

تگ جواهر AM و RF

تگ جواهر AM و RF در بازار با نام تگ پسته ای هم شناخته می شود. این تگ در دو رنگ طوسی و سفید موجود است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تگ جواهر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

  • ایده برتر پارسیان
۱۴
شهریور

گیت فروشگاهی دبلیو جی WG

نوع تکنولوژی :RF
تعداد آنتن : جفت آنتن
فرکانس پاسخ گویی : 8.2مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی WG

گیت فروشگاهی دبلیو جی آمریکا با پوشش فرکانسی 8.2 مگا هرتز قدرت جوابگویی بالایی دارد. گیت WG در 6 مدل گیت فروشگاهی AD، گیت فروشگاهی لین گارد، گیت فروشگاهی پرو پریمیر، گیت فروشگاهی پریمیر گارد، گیت فروشگاهی اسکای گارد و گیت فروشگاهی مولتی گارد می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید گیت فروشگاهی WGبا توجه به امکاناتی که دارد مقرون به صرفه است. از این گیت فروشگاهی در هایپر مارکت های بزرگ با تعدد صندوق و تردد بالا استفاده می شود.

معرفی گیت فروشگاهی WG

در ادامه به معرفی گیت فروشگاهی WG می پردازیم. این گیت فروشگاهی هیچ گونه تداخلی با گیت های مجاور ایجاد نمی کند. فاصله ی مناسب این گیت فروشگاهی برای تگ فروشگاهی متوسط 200 سانتی متر و برای تگ بزرگ 300 سانتی متر می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی امرسک Amersec Acrylic، گیت فروشگاهی نداپ Nedap FL30 و  گیت فروشگاهی نداپ Nedap FL45 اشاره کرد.

گیت فروشگاهی WG

گیت فروشگاهی WG قابلیت عدم نویز پذیری را دارا می باشد. نوع فریم آنتن گیت ضد سرقت دبلیو جی شیشه و میله می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید گیت فروشگاهی با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

  • ایده برتر پارسیان
۱۴
شهریور

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGC222S

تعداد گوشی: 2 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: دارد

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC222S

تلفن بیسیم KX-TGC222S محصول جدید شرکت پاناسونیک یک تلفن بی سیم  منشی دار بی نظیر است که شیک و  منحصر به فرد می باشد. این گوشی تلفن بیسیم بر اساس استفاده مداوم برای مکالمات روزمره با استفاده از سیستم بهینه سازی مصرف انرژی طراحی و ساخته شده است که این قابلیت توسط دکمه ECO قابل اجرا می باشد. در هنگام استفاده از این قابلیت به وضوح نشانگر آن بر روی نمایشگر LCD گوشی بیسیم نمایان میشود. قیمت و خرید تلفن بیسیم Panasonic KX-TGC222S با توجه به کارایی اش از لحاظ قیمت مناسب می باشد.

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC222S

در ادامه معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC222S باید گفت این مدل گوشی بعد از 7 ساعت شارژ دو باتری نیکل-متال هیدرید نیم قلمی (Ni-MH)AAA*2 خود انرژی مورد نیاز گوشی جهت مکالمه ممتد تا 16 ساعت و در حالت استندبای تا 200 ساعت را فراهم میکند. عمر طولانی باتری این گوشی از مشخصات خوب آن به شمار می رود. این تلفن بیسیم از تکنولوژی امنیتی به نام DECT Security برخوردار است که ارتباط بین گوشی بی سیم و پایه رمز گذاری شده و کدهای این رمز به صورت دوره ای تغییر می کند تا ارتباط بین گوشی بی سیم و پایه در سطح بالایی از امنیت برای جلوگیری از استراق سمع قرار گیرد، این سیستم برای کار در فرکانس 1.9GHz طراحی شده است. از کالاهای مرتبط با این تلفن می توان به تلفن بی سیم پاناسونیک Panasoic KX-TG6572، تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGE232B، تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGD212N و تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic Kx-TGD222N اشاره نمود.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TGC222S

گوشی تلفن بی سیم Panasonic KX-TGC222S از سیستم DECT 6.02 پشتیبانی میکند و با دستگاه های معمولی بیسیم مانند روترهای 2.4GHz، موس و کیبورد های بیسیم، میکروفون های بیسیم و دیگر لوازم های خانگی اختلال پیدا نخواهند کرد. همچنین به دلیل اینکه سیستم دیجیتال است، شما از صدای بلند و واضح این محصول لذت خواهید برد. تلفن بیسیم TGC222S پاناسونیک برای استفاده در محل کار، دفاتر کوچک و همچنین مناسب برای استفاده در منزل برای کاربرانی که اغلب تماسهای کاری خود را در منزل انجام می دهند توصیه می شود.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TGC222S

از مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TGC222S باید بگوییم که از حافظه بسیار خوبی برخوردار است. حافظه دفترچه تلفن این مدل 50 مخاطب را با 16 کاراکتر برای اسم و 24 عدد برای شماره مخاطب در خود ذخیره میکند و برای این مدل تا 6 شماره تلفن برای شماره گیری سریع (Speed Dial)  در نظر گرفته شده است که بر روی دکمه های شماره گیری از عدد یک تا عدد شش منطبق شده است و طبق توضیحات موجود در دفترچه راهنمای تلفن قابل برنامه ریزی و استفاده میگردد. این گوشی با نور پس زمینه سفید و LCD صفحه نمایش 1.6  اینچی با گرافیک 65*103پیکسلی یکی از بهترین و به صرفه ترین گوشی بی سیم های دیجیتال موجود در بازار میباشد. این مدل تلفن قابلیت ارتباط داخلی بین دو گوشی بی سیم با یکدیگر را دارد که برای این کارایی دکمه مخصوصی بر روی هر دوگوشی تعبیه شده است.

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGC222S

از دیگر قابلیت های گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGC222S انسداد تماسهای ورودی مزاحم هستند که به شما امکان میدهد هر شماره مشخص شده تبلیغاتی/بازاریابی و همچنین شماره هایی که با سر شماره های دو تا هشت رقمی که با آن شماره های مورد نظر همخوانی داشته باشند را مسدود کنید. این قابلیت به شما کمک میکند تا شماره های رایگانی که نمیخواهید پاسخگو باشید نیز به راحتی مسدود کنید. در کل شما همواره امکان انسداد شماره های زیادی را خواهید داشت. گوشی تلفن بیسیم مدل KX-TGC222S تا 30 شماره ثبت شده را برای انسداد پشتیبانی مینماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی تلفن بی سیم Panasonic KX-TGC222S می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

  • ایده برتر پارسیان
۱۴
شهریور

گیت ضدسرقت فروشگاهی Opal

نوع تکنولوژی : AM
تعداد آنتن : جفت آنتن
فرکانس پاسخ گویی : 58مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی Opal

گیت فروشگاهی اوپال با پوشش فرکانسی 58 مگا هرتز از بهترین گیت های موجود در بازار می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید گیت فروشگاهی Opal با توجه به امکاناتی که دارد مقرون به صرفه است. از این گیت فروشگاهی در هایپر مارکت های بزرگ، فروشگاه های برند و پوشاک استفاده می شود.

معرفی گیت فروشگاهی Opal

در ادامه به معرفی گیت فروشگاهی Opal می پردازیم. این گیت فروشگاهی دارای فرکانس پاسخگویی تا 200 سانتی متر برای تگ فروشگاهی مدادی و فرکانس پاسخگویی تا 140 سانتی متر برای لیبل امنیتی می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی الوپرونی اشاره کرد.

گیت فروشگاهی اوپال opal

گیت فروشگاهی اوپال Opal قابلیت شمارنده ی نفر را دارا می باشد. نوع فریم آنتن گیت ضد سرقت اوپال ABS می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید گیت فروشگاهی با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

  • ایده برتر پارسیان