ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

فیش پرینتر قابل حمل Bixolon STP 103

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۵ ق.ظ

فیش پرینتر قابل حمل بیکسلون 103

تکنولوژی ساخت :  حرارتی
عرض کاغذ : 58 میلی متر
سرعت چاپ :  50 میلی متر در ثانیه
عمر کاتر : ندارد
پورت : usb,سریال
نوع برش :دستی

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر بیکسلون STP 103

 فیش پرینتر بیکسلون STP 103 از چاپگر های معروف فیش زن است که مکانیسم چاپ حرارتی از نوع تک رنگ را دارد. این فیش پرینتر می تواند متن، بارکد و گرافیک را با کیفیت بالا چاپ کند. در ادامه به معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر بیکسلون STP 103 می پردازیم، این دستگاه برای فروشگاه ها و رستوران ها مناسب است. همچنین نوع برش دستی دارد به همین دلیل در مقایسه با سایر پرینترهای صدور فیش قیمت پایین تری دارد.

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر BIXOLON STP 103

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر Bixolon STP 103

فیش پرینتر Bixolon STP 103 از نوع پرینترهای قابل حمل است. همان طور که گفته شد دارای برش خودکار است که با استفاده از یک کاتر، برش خودکار فیش‌ های صادر شده را برای کاربران فراهم می کند. از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر Bixolon STP 103 لازم به ذکر است که قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای را دارد و دارای وضوح چاپ 203dpi است.

فیش پرینتر قابل حمل Bixolon STP 103

فیش پرینتر قابل حمل Bixolon STP 103، به رنگ های مشکی و طوسی موجود می باشد. این فیش پرینتر بیکسلون به نوعی فیش پرینتر کمری R210 هم نامیده می شود که برای مراکز پخش گزینه مناسبی به شمار می رود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی