ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

فیش پرینتر قابل حمل SPP-R400 بیکسلون

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ق.ظ

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر BIXOLON SPP R400

 

فیش پرینتر بیکسلون 400 یا فیش زن کمری بیکسلون SPP-R400 مکانیسم چاپ حرارتی دارد که از نوع تک رنگ می باشد. نوع برش دستی دارد که با تجهیز به یک کاتر، برش خودکار فیش‌ های صادر شده را برای کاربران فراهم می کند.

معرفی فیش پرینتر قابل حمل SPP-R400 بیکسلون  مناسب برای خدمات مشترکین, صدور قبض و فیش, صدور اتیکت قیمت در فروشگاههای زنجیره ای است.

 

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر قابل حمل SPP-R400 بیکسلون

فیش پرینتر SPP-R400 بیکسلون این فیش پرینتر سبک و قابل حمل است به طوری که می توان به کمر بست. وضوح چاپ پرینتر صدور فیش بیکسلون SPP-R400 حدودا 203 dpi است.

از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر قابل حمل SPP-R400 بیکسلون می توان به قابلیت اتصال از طریق USB، پارالل، شبکه و سریال است و سرعت چاپ 80 میلی متر درثانیه ای دارد.

فیش پرینتر قابل حمل SPP-R400 بیکسلون

دستگاه فیش پرینتر مدل SPP-R400 بیکسلون برای چاپ رسید و بارکد مناسب است و قابلیت افزودن بلوتوث را دارد. پرینتر صدور فیش بیکسولون SPP R400 ،در رنگ مشکی موجود می باشد و امکان اتصال به وای فای را هم دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی