ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

فیش پرینتر Bixolon SPP R300

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۶ ب.ظ

فیش پرینتر بیکسلون SPP R300

سیستم چاپ:  حرارتی
عرض چاپ: 80 میلیمتر
سرعت چاپ: 100 میلیمتر در ثانیه 
نوع برش: دستی

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر SPP R300 بیکسلون

در فیش پرینتر SPP R300 بیکسلون از تکنولوژی چاپ لیبلی و از نوع معمولی و حرارتی استفاده شده است. نوع برش فیش پرینتر بیکسلون دستی است و همچنین با دستگاه های هوشمندی مانند آیفون, آیپد, ویندوز و اندروید سازگاری کامل دارد.

در ادامه به معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر BIXOLON 300  به کارایی دستگاه می پردازیم، این دستگاه مناسب برای پرینت انواع رسید، بارکد و فیش با وضوح تصویر فوق العاده است.

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر BIXOLON 300

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر BIXOLON SPP R300

فیش پرینتر BIXOLON  SPP R300، باسرعت چاپ 100 میلی متر در ثانیه کیفیت خوبی را برای صدور انواع فیش ایجاد می کند. فیش پرینتر مدل R300 بیکسلون دارای پورت ارتباطی سریال، بلوتوث، شبکه و USB می باشد.

از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر BIXOLON 300 باید بگوییم که یک پرینتر حرارتی قابل حمل است و جنس بدنه ی آن به گونه ای است که قابلیت ضربه پذیری بالایی دارد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر BIXOLON SPP R300

فیش پرینتر Bixolon SPP R300

فیش پرینتر Bixolon SPP R300 تنها در رنگ مشکی موجود می باشد و ساخت کره جنوبی هم است. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید فیش پرینتر مدل R300 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

فیش پرینتر Bixolon SPP R300

برای دریافت قیمت پرینتر فیش زن بیکسلون Bixolon SPP R300 و اطلاع از نحوه خرید انواع فیش پرینتر با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود در این رابطه را در بخش «نظرات» همین صفحه از سایت ایده برتر ثبت نمایید.

فیش پرینتر Bixolon SPP R300

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی