ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

فیش پرینتر Epson T88IV

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۱ ب.ظ

فیش پرینتر اپسون T88IV

سیستم چاپ: حرارتی
عرض چاپ: 80 میلی متر
سرعت چاپ: 220 میلی متر در ثانیه
نوع برش: دستی

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Epson T88IV

فیش پرینتر Epson T88IV مناسب برای پرینت انواع متن، بارکد و گرافیک با وضوح تصویر فوق العاده است که در دو رنگ سفید و مشکی موجود می باشد. تکنولوژی چاپ دستگاه فیش پرینتر اپسون مدل T88IV حرارتی و نوع برش آن دستی است.

در ادامه به معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Epson T88IV می پردازیم، از نظر کارشناسان ایده برتر این فیش پرینتر قابل استفاده در رستوران ها و هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و داروخانه ها می باشد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر اپسون T88IV

پرینتر حراتی T88IV اپسون سرعت چاپ 200 میلی متر در ثانیه دارد که کیفیت خوبی را برای صدور انواع فیش ایجاد می کند. بدنه ی این پرینتر صدور فیش حرارتی به رنگ مشکی است و همچنین عرض چاپ آن 80 میلی متر می باشد. از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر اپسون T88IV که می توان به آن اشاره کرد وضوح چاپ آن است که 180 در 180 dpi می باشد و کیفیت چاپ خوبی را به کاربر ارائه می دهد.

فیش پرینتر Epson T88IV

درکل فیش پرینتر اپسون Epson T88IV کم جا و مناسب برای محیط های پر کار است.

برای دریافت قیمت پرینتر فیش زن اپسون T88IV و اطلاع از نحوه خرید انواع فیش پرینتر با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود در این رابطه را در بخش «نظرات» همین صفحه از سایت ایده برتر ثبت نمایید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی