ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB412

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۴ ب.ظ

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB412

تکنولوژی ساخت: XGA
وضوح تصویر: 768*1024 (WXGA)
شدت روشنایی: 4100 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 12000:1

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور Panasonic PT-LB412

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB412 یک ویدئو پروژکتور، کامل برای مدارس، سالن های کنفرانس ومحیط های آموزشی می باشد. از پروژکتورهای مرتبط با پروژکتور Panasonic PT-LB412 به مدل های دیتا ویدئو پروژکتور اپسون مدل Epson EB-X31 و دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma M745X اشاره می کنیم که می توانید با استفاده از لیست مقایسه کالا تفاوت و شباهت ها را مشاهده کنید.

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور Panasonic PT-LB412

برای معرفی دیتا ویدئو پروژکتور مدل Panasonic PT-LB412 می توان گفت که دیتا پروژکتوری است که عمر لامپ ویدئو پروژکتور دستگاه بالای 10000 است که همین مورد آن را به یک پروژکتور با طول عمر بالا تبدیل می کند که دارای خروجی های کامل همچون HDMI ،USB و ... می باشد.

قابلیت ها و کارایی های دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB412 

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB412، دارای شدت روشنایی 4100 انسی لومنز می باشد که برای کلاس های آموزشی بسیار شرایط خوبی دارد. این ویدئو پروژکتور پاناسونیک شرایط اتصال به انواع سیستم ها را دارا می باشد.

از قابلیت ها و کارایی های دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB412 می توان به وضوح تصویر 800*1280 (WXGA) اشاره کرد که تصاویر با کیفیتی را ایجاد می کند.

قابلیت ها و کارایی های دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB412

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB412

این دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB412 جایگزین مناسبی برای ویدئو پروژکتور پاناسونیک 242 Panasonic می باشد. برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت فروش ویدئو پروژکتور و خرید ویدئو پروژکتور با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی