ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن Hikvision DS-2CE16F1T-IT

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۳ ب.ظ

دوربین مدار بسته بولت DS-2CE16F1T-IT

نوع دوربین مدار بسته: بولت
حالت لنز دوربین مدار بسته: ثابت
ولتاژ کار دوربین مدار بسته: 12 ولت
رزولوشن : 3 مگاپیکسل
برد دید در شب : 20 متر

معرفی دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن DS-2CE16F1T-IT

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE16F1T-IT یک دوربین مدار بسته بولت با توانایی دید در شب است که می تواند تصاویری تا وضوح 2052*1536 یکسل ایجاد می کند.

برای معرفی دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن DS-2CE16F1T-IT می توان گفت تصویر 3 مگاپیکسل  دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن این دوربین 18 فریم در ثانیه می باشد 

معرفی دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن DS-2CE16F1T-IT

قابلیت ها و کارآیی های دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن DS-2CE16F1T-IT

دوربین مدار بسته بولت DS-2CE16F1T-IT هایک ویژن دارای قابلیت WIDE DYNAMIC RANGE و همچنین نویز کم تصویر است. سیستم پردازشگر تصویر قابلیت وارونه کردن تصویر به صورت افقی دقیقا مثل تصویری که در آینه می بینیم را داراست .

در ادامه قابلیت ها و کارآیی های دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن DS-2CE16F1T-IT باید بگوییم سیستم تنظیم اتو ماتیک ضریب بهره AGC تصاویر را با کیفیت مطلوب در اختیار کاربر می گذارد. همچنین باید بگوییم قابلیت روز /شب بر روی سه حالت رنگی ، سیاه وسفید وهوشمند است که به وسیله ی کاربر قابل تنظیم می باشد. علاوه بر این سیستم دارای تصحیح نور با پس زمینه BLC است که خیلی به شفافیت و وضوح تصویر خروجی کمک می کند.

دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن Hikvision DS-2CE16F1T-IT

دوربین مدار بسته DS-2CE16F1T-IT هایک ویژن دارای سیستم تصحیح نور با پس زمینه BLC است که خیلی به شفافیت و وضوح تصویر خروجی کمک می کند. 

بدنه دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن Hikvision DS-2CE16F1T-IT  آی پی 66 است و پایه آن قابلیت چرخش افقی تا 360 درجه را داراست و به صورت عمدی تا 90 درجه می چرخد در حالیکه می توان دوربین را حول محور خود 360 درجه چرخاند همه ی این مسائل نصب را در سطوح مختلف از جمله دیوار یا سقف آسان می سازد. توان مصرفی دوربین مداربسته Hikvision DS-2CE16F1T-IT زیر 5 وات ، این در حالی است که پرژکتور مادون قرمز آن 20 متر است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی