ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی اپسون EPSON SC-P600

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۷ ب.ظ

معرفی پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی EPSON SC-P600

معرفی پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی اپسون EPSON SC-P600

پرینتر جوهر افشان EPSON P600 دستگاهی با کیفیت تر از پرینتر جوهرافشان اپسون Epson L1800 است. در واقع یک مینی پلاتر به حساب می آید که در ابعاد A4 و A3 عملیات چاپ را انجام می دهد.

معرفی پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی EPSON SC-P600 برای مصارف اداری، دفاتر فنی، آتلیه ی عکاسی و مصارف خانگی به صورت حرفه ای توصیه می شود. با زدن دکمه OK بر روی صفحه نمایش اکثر منوهای این پرینتر جوهر افشان گسترده می شوند تا در ارتباط با هر یک از ویژگی ها و کارکردهای آن اطلاعات کافی و بیشتری را شما کاربران مشاهده نمایید.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی اپسون P600 

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون P600 از جوهر های Pigment به جای dye استفاده می کند که پایداری رنگ 200 تا 400 سال را دارد و همچون پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون EPSON SC-P800 از تکنولوژی Ultra chrome hd بهره برده است که بیشترین تراکم رنگی بر مبنای پیکسل را ارائه می دهد. این پرینتر جوهر افشان دارای 180 نازل به ازای هر رنگ است که مجموعا شامل 1620 نازل می باشد.

از قابلیت و کارایی های فنی پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی اپسون P600 می توان به قابلیت استفاده از تکنولوژی Micro Piezo اشاره کرد و در ضمن تانکدار قابلیت چاپ در حالت رول را دارد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی EPSON SC-P600

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی اپسون EPSON SC-P600

پرینتر EPSON SC-P600 دارای 9 عدد کارتریج است. میزان کارکرد کارتریج در پرینتر تک کاره جوهر افشان EPSON SC-P600 برای کارتریج مشکی 5000 برگ و رنگی آن نیز 5000 برگ می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی EPSON SC-P600 از مدل T760920 تا T760120 است که توان کار ماهیانه 60000 برگ در ماه دارد.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون EPSON SC-P600

باید گفت که پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون EPSON SC-P600 برای عکاسان حرفه ای و آماتوری طراحی شده است که در چاپ عکس های دیجیتالی به دنبال بالاترین کیفیت چاپ هستند همچنین منوی ارائه شده بر روی صفحه نمایش LCD این پرینتر جوهر افشان حاوی اطلاعات مفیدی درباره نحوه بارگذاری انواع کاغذ بر روی آن است که صفحه های اطلاعات از قبیل میزان جوهرها، تنظیمات Wi-Fi، اطلاعات مربوط به نگهداری دستگاه و غیره را نیز ارائه می کند، که این امر نیاز مراجعه به راهنمای کاربر که به صورت PDF ارائه شده است را کمتر می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی