ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی اپسون EPSON L805W

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۵۳ ب.ظ

معرفی پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی EPSON L805W

معرفی پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی اپسون EPSON L805W

پرینتر اپسون EPSON L805W از نوع پرینتر تک کاره جوهر افشان رنگی به صورت چاپ رنگی و سیاه و سفید می باشد. از مزایای مهم پرینتر جوهر افشان L805W اپسون رزولوشن بسیار بالا به میزان (8560dpi) است که از بالاترین رزولیشن در پرینترهای جوهر افشان قرار دارد.

در مورد معرفی پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی EPSON L805W باید گفت که از قابلیت چاپ اوراق سنگین تا 300 گرم برخوردار است و همچنین قابلیت چاپ A4+، یعنی چاپ بدون حاشیه و چاپ بسیار با کیفیت به دلیل وجود 6 رنگ آن از دیگر کارایی های این دستگاه می باشد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی اپسون L805W

پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون EPSON L805W از قابلیت چاپ روی CD و DVD بهره می برد که این دستگاه را تبدیل به پرینتر بسیار کامل می کند.

از قابلیت و کارایی های فنی پرینتر تک کاره رنگی اپسون L805W می توان به داشتن مخزن برای جوهر اشاره نمود که موجب راحت تر شدن شارژ و ارزان تر شدن هزینه به ازای هر پرینت می شود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی EPSON L805W

 پرینتر EPSON L805W از 6 عدد کارتریج استفاه می کند. میزان کارکرد کارتریج در پرینتر تک کاره جوهرافشان اپسون L805W برای کارتریج مشکی 6000 برگ و کارتریج رنگی هم به میزان 6000 برگ می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی Epson L805W از مدل T6731 تا T6736 است که توان کار ماهیانه 30000 برگ در ماه دارد.

پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون EPSON L805W

پرینتر جوهر افشان تک کاره رنگی اپسون EPSON L805W

پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون EPSON L805W دارای WIFI و شبکه های بی سیم که برای افزایش کیفیت و بهبود سرعت چاپ آن مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این تکنولوژی تنظیم قطرات و نازل های جوهر را مورد پشتیبانی قرار می دهد و همچنین قابلیت چاپ مستقیم از حافظه را دارد. کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۲)

ممنون عالی بود این دستگاه
سپاس

میشه گفت تو این رنج قیمت بهترینه
بیسیم
بی سیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی