ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

ماشین حساب کاسیو CASIO DJ-120D Plus

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۴۷ ب.ظ

ماشین حساب کاسیو DJ-120D

تعداد ارقام : 12 رقمی
منبع تغذیه : نور و باتری
تعداد حافظه : دارای دو حافظه مستقل

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DJ-120D

دستگاه ماشین حساب 120D کاسیو جزو تجهیزات فروشگاهی قرار دارد که از نوع 12 رقمی است. این نوع ماشین حساب دارای طراحی بسیار شیک و حرفه ای است که از مدل متناظر آن ماشین حساب شارپ SHARP EL-421m به شمار می رود. قیمت ماشین حساب مدل CASIO DJ-120D Plus با توجه به قابلیت و کارایی که دارد از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

در ادامه به قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DJ-120D می پردازیم، برای مصارف تجاری، اداری و فروشگاهی تعبیه شده است که می توان از فواصل دور به خوبی اعدادی که درشت نیز هستند دید و کمترین نقص را دارد. منبع تغدیه ماشین حساب کاسیو 120D از دو منبع باتری و پنل خورشیدی برای تأمین برق مصرفی خود استفاده می‌کند که بدین معناست در شرایط نور کافی محیط، نیازی به استفاده از باتری نیست.

ماشین حساب کاسیو CASIO DJ-120D Plus

در پایان باید بگوییم ماشین حساب کاسیو CASIO DJ-120D Plus از 4 حالت برای نمایش اعداد برخوردار است که به راحتی می توانید محاسبات انجام شده را تا 300 مرحله چک کنید. محاسباتی از جمله محاسبه‌ی مالیات، سود و هزینه را نیز میتوان در این ماشین حساب انجام داد. ضمنا باتری آن برای مدت طولانی به دلیل عدم استفاده مداوم عمر بیشتری دارد.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی