ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسکنر کداک Kodak i3450

شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۵۱ ب.ظ

معرفی اسکنر کداک i3450

اسکنر کداک مدل Kodak i3450 دارای پیشرفته ترین تکنولوژی تصویربرداری CCD می باشد. اسنکر 3450 که قابلیت تشخیص اسناد دو یا چند تایی از طریق امواج فراصوتی را دارد مناسب برای استفاده در ادارات، بانک ها، دانشگاهها و مراکز بایگانی می باشد.

در ادامه معرفی اسکنر کداک Kodak i3450 باید بگوییم این اسکنر دو رو بوده و دارای تغذیه اتوماتیک نیز می باشد. این اسکنر کداک دارای امکان اسکن کارت های شناسایی، بانکی و برجسته حداکثر تا ضخامت 1.25 میلی متر می باشد.

قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر Kodak i3450

اسکنر Kodak i3450 قابلیت ارایه فایل خروجی سیاه و سفید و رنگی سند با یک بار اسکن را دارد. همچنین این اسکنر علاوه بر تکنولوژی کشش نرم اسناد با فناوری Smooth Feeding، دارای سیستم پردازش تصویری Perfect Page نیز می باشد.

از دیگر قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر کداک Kodak i3450 می توان به قابلیت نصب Post-Imprinter اشاره کرد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید اسکنر کداک i3450 با توجه به ویژگی های خوبی که دارد مقرون به صرفه است.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی