ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

دستگاه کپی توشیبا TOSHIBA e-studio 657

يكشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۴۱ ق.ظ
دستگاه کپی توشیبا 657

نوع: استاده سیاه و سفید
زمان تهیه اولین کپی: 
3.5 ثانیه
سرعت کپی سیاه و سفید: 65 برگ در دقیقه
وضوح چاپ: 
600*600 dpi


دانلود درایور دستگاه کپی ای استودیو Toshiba e-Studio 211

معرفی دستگاه کپی توشیبا e-studio 657

دستگاه کپی توشیبا مدل 675 یکی دیگر از محصولات باکیفیت و قدرتمند برند مطرح و شناخته شده توشیبا Toshiba می باشد. شرکت توشیبا با ساخت کپی e-studio 657، سرعت های بالا در کپی سیاه و سفید را هدف قرار داده است. 

معرفی دستگاه کپی توشیبا e-studio 657

در ادامه به معرفی دستگاه کپی توشیبا e-studio 657 می پردازیم. این دستگاه کپی از نوع ایستاده بوده و علاوه بر کپی، قابلیت پرینتر، اسکن و فکس نیز دارد. همچنین قادر است با سرعت بالای 65 برگ در دقیقه کپی هایی با کیفیت عالی ارائه دهد. 

قابلیت ها و کارآیی های فنی دستگاه کپی توشیبا e-studio 657

فتوکپی توشیبا 657 دارای سرعت و دقت بسیار بالایی است و کپی هر برگ توسط آن کمتر از یک ثانیه زمان می برد. این سرعت عمل بالا باعث شده است تا دستگاه کپی توشیبا برای استفاده در ادارات شلوغ که سرعت و کارایی اهمیت زیادی دارد، گزینه مناسبی باشد. 

در ادمه بیان قابلیت ها و کارایی های فنی دستگاه کپی توشیبا e-studio باید بگوییم که این دستگاه حافظه 320 گیگابایتی دارد و برای به کارگیری در دفاتر فنی و آموزشگاه ها مناسب است همچنین دارای قابلیت چاپ دو رو می باشد.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی توشیبا e-studio 657

کپی توشیبا e-studio 657 اسناد را با رزولوشن 600*2400 dpi کپی می گیرد و وضوح آن برای چاپ برگ ها 600*600 dpi است. ماده مصرفی این فتوکپی نیز تونر مشکی 657 می باشد که مدل طرح و هم مدل فابریک این تونرها در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود می باشد. 

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی توشیبا e-studio 657

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی توشیبا e-studio 657 از ویژگی فراوانی و قیمت مناسب برخوردار است بنابراین هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد و هم مشکلی در پیدا کردن مواد مصرفی دستگاه پیدا نمی کنید چون برخی از کالاها بعد از مدتی که قدیمی می شوند مواد مصرفی آن ها کمیاب و یا نایاب می شود.

دستگاه کپی توشیبا TOSHIBA e-studio 657

دستگاه کپی توشیبا TOSHIBA e-studio 657 با 4 قابلیت به صورت همزمان و نیز قابلیت e-Bridge و هارد ذخیره اطلاعات با قابلیت رمز گذاری، یک دستگاه ایده آل به شمار می آید.

شما می توانید برای دریافت قیمت دستگاه کپی توشیبا به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی