ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2356-رنگ سبز

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۷ ب.ظ

اسپیکر بلوتوث وایرلس تسکو 2356

وزن: 330 گرم
رابط اتصال: بلوتوث و AUX
طول عمر باتری : 300 میلی آمپر ساعت
نوع اتصال: باسیم و بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم TSCO TS 2356

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2356-رنگ سبز در ابعاد 180*70*60 میلی متر و وزن 330 گرم توسط شرکت ایرانی تسکو عرضه شده است.

این اسپیکر بلوتوثی از جمله اسپیکرهای قابل حمل می باشد که امکان اتصال به هر دو صورت بی سیم و باسیم را دارد. اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2356 از طراحی ظاهری زیبا و مدرنی بهره می برد و در رنگ های سبز، بنفش، مشکی و قرمز در بازار موجود است.

بدنه اسپیکر قابل حمل تسکو TS 2356 از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد و در مقابل ضربه، فشار و خراشیدگی از مقاومت قابل قبولی برخوردار است.

در قسمت بالایی بدنه کلیدهای عقب و جلو بردن تراک موسیقی در حال پخش، تنظیم صدا و پاور قرار دارد که می تواند شما را در مدیریت پخش موسیقی کمک کند. به منظور حمل راحت تر اسپیکر TSCO TS 2356، در گوشه بدنه آن محفظه ای برای اتصال بند تعبیه شده است.

قابلیت و کارایی های اسپیکر قابل حمل تسکو TS2356

برای اتصال بی سیم به اسپیکربلوتوث دار تسکو TS 2356 باید از بلوتوث استفاده کنید. به همین دلیل این اسپیکر قابلیت اتصال به گوشی، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دیجیتال مجهز به فناوری بلوتوث را دارد.

این ویژگی با توجه به اینکه اسپیکر TSCO TS 2356 از نوع قابل حمل است، می تواند بسیار دارای اهمیت باشد.

بر روی بدنه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو TS 2356 درگاه USB، درگاه AUX و شیار کارت حافظه microSD تعبیه شده که می توان از آن ها برای اتصال فلش مموری، حافظه رم و اتصال از طریق کابل استفاده کرد.

قابلیت و کارایی های اسپیکر قابل حمل تسکو TS2356

اسپیکرهای قابل حمل برای تأمین انرژی مورد نیاز برای پخش فایل های صوتی، باید از باتری بهره ببرند.

باتری تعبیه شده برای اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2356 از نوع لیتیوم یونی و قابل شارژ است و از ظرفیتی معادل با 300 میلی آمپر ساعت برخوردار می باشد که می تواند برای مدتی طولانی موسیقی های دلخواه شما را پخش کند.

توان خروجی اسپیکر TSCO TS 2356 برابر با 3 وات و حداکثر برد بلندگوی آن 10 متر است.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS2356-رنگ سبز

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2356-رنگ سبز به یک میکروفون داخلی مجهز بوده و از امکان برقراری تماس تلفنی برخوردار است. این اسپیکر توانایی دریافت ایستگاه های رادیویی را دارد و می توان از آن برای پخش برنامه های رادیویی بهره برد.

در رابطه با اسپیکر تسکو TS 2356 باید گفت که وضوح صدای این اسپیکر قابل حمل برابر با 60 دسی بل است که برای یک اسپیکر کوچک و قابل حمل، رقمی قابل توجه محسوب می شود.

اسپیکر تسکو TS 2356 با ظاهر جذاب، بدنه بادوام و توانایی پخش صدا با وضوح و شفافیت مناسب یکی از پرطرفدارترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل موجود در بازار به شمار می آید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید اسپیکر تسکو TS 2356 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس حاصل نمایید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS2356-رنگ سبز

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی