ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

میز جلو مبلی اداری راما 101 Rama

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۰ ب.ظ

میز جلو مبلی راما مدل Modular

جنس : ملامینه
شکل هندسی: مستطیل
جنس صفحه : صفحه بالایی شیشه، صفحه پایینی MDF

طراحی و کیفیت میز جلو مبلی اداری Rama 101

شرکت راما چوب از جمله شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع تجهیزات اداری مانند مبلمان اداری ، کمد، کتابخانه، صندلی اداری و میز مدیریتی فعالیت می کند.

جلو مبلی 101 Rama از دو صفحه تشکیل شده است. صفحه بالایی از جنس شیشه و صفحه پایینی از جنس ام دی اف می باشد و توسط دو پایه آلومینیومی به یکدیگر متصل شده اند.

طراحی و کیفیت میز جلو مبلی اداری Rama 101

پایه های جلو مبلی راما 101 در یک راستا طراحی نشده اند که این موضوع سبب تمایز این میز با دیگر میزهای جلو مبلی از لحاظ ظاهری شده است.

از این میز جلو مبلی اداری که در ابعاد 100*50*45 سانتی متر به بازار عرضه شده که می توان در ادارات، شرکت ها، کارخانجات، اتاق های انتظار مطب های پزشکان و محیط های تجاری استفاده کرد.

میز جلو مبلی اداری راما 101 Rama

با توجه به اینکه میز جلو مبلی اداری راما 101 Rama از ابعاد و وزن نسبتاً کمی برخوردار می باشد. می توان به آسانی در برابر ضربه یا فشار یا دیگر صدمات احتمالی آسیب ببیند.

از این رو کیفیت ساخت میز و نوع مواد اولیه به کار رفته در آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

در مورد این میز جلو مبلی ارزان باید گفت که در ساخت آن از MDF درجه یک ایرانی، الیت و PVC محصول ترکیه و چسب PVC اسپانیایی استفاده شده است. این موضوع سبب شده تا این میز جلو مبلی مدرن از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار باشد و در برابر صدمات احتمالی استحکام بالایی از خود نشان دهد.

میز جلو مبلی اداری راما 101 Rama

نوع طراحی میز اداری به گونه ای است که باعث افزایش کارایی آن شده و امکان قرار دادن لوازم و وسایل را بر روی هر دو صفحه آن به شما می دهد.

شرکت راما چوب میز جلو مبلی 101 را در رنگ بندی متنوع ارائه داده که می توانید رنگ مورد نظر خود را از میان آنها متناسب با طراحی داخلی خود انتخاب کنید.

برای کسب اطلاع از ویژگی ها و قیمت انواع میز اداری و همچنین خرید میز جلو مبلی اداری راما 101 Rama با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

میز جلو مبلی اداری راما 101 Rama

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی