ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

پرینتر اپسون WF-C579R

قابلیت: پرینتر، اسکنر، کپی و فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو 24 برگ / دورو 15 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: یک رو 24 برگ / دورو 15 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی  چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-C579R

پرینتر چهار کاره اپسون Epson Pro WF-C579Rبا دارا بودن کیفیت بالا در چاپ اسناد رنگی و داشتن قابلیت چاپ دورو اتوماتیک یکی از پرینترهای جوهر افشان مناسب برای مصارف خانگی، اداری و شرکتی است.

از چاپگر جوهر افشان اپسون Epson WF-C579R می توان برای کپی و اسکن اسناد و همچنین ارسال و دریافت فکس نیز استفاده کرد.

معرفی  چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-C579R

برخورداری از تکنولوژی زبان چاپ پرینت یا PCL، در برقراری ارتباط اینپرینتربا سایر دستگاه های موجود در شبکه بسیار موثر است و شما را قادر می سازد تا اسناد موجود بر روی شبکه با بالاترین کیفیت پرینت بگیرید. 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان اپسون Pro WF-C579R

پرینتر چهار کاره اپسون WF-C579R همانطور که به آن اشاره شد قابلیت پرینت، اسکن، کپی و فکس را به صورت یکجا دارد که در ادامه به معرفی ویژگی های این دستگاه در هریک از این حالت ها می پردازیم.

 پرینتر جوهر افشان Epson WF-C579R با سرعت 24 برگ در دقیقه در حالت یک رو، 15 برگ در دقیقه در حالت دورو و 34 برگ در دقیقه در حالت پیش نویس از اسناد سیاه و سفید و رنگی پرینت می گیرد. رزولوشن چاپ این پرینتر رنگی ازشرکت اپسون  برابر با 4800*1200 dpi می باشد.

سرعت کپی پرینتر همه کاره اپسون WF-C579R معادل با 22 کپی در دقیقه برای اسناد سیاه و سفید و رنگی است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان اپسون Pro WF-C579R

از جمله قابلیت های پرینتر جوهرافشان WF-C579R در بخش کپی باید به موارد زیر اشاره کنیم: کپی اتوماتیک دورو، امکان پیش نمایش، امکان تغییر اندازه، قابلیت تنظیم میزان تراکم رنگ، حذف کادر سند و حذف سایه.

اسکنر تعبیه شده در پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-C579Rاز نوع تخت رنگی است و از ADF اتوماتیک دو جهته بهره می برد.

شما می توانید فایل های اسکن شده خود توسط ایناسکنررا بر رویکامپیوتر، هاردهای خارجی، فلش مموری، در ایمیل و با فرمت های مختلف از جمله PDF رمزدار ذخیره کنید.

رزولوشن اسکن پرینتر Epson Pro WF-C579Rبرابر با 1200 dpi است.

سرعت مودم فکس پرینتر جوهرافشان اپسون مدلEpson WF-C579R برابر با 33.6 kbps است و از امکان ارسال و دریافت فکس های سیاه و سفید و رنگی برخوردار است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره Epson Pro WF-C579R

در رابطه با کارتریج پرینتر جوهر افشاناول باید به این نکته اشاره کنیم که این دستگاه فقط برای کار با کارتریج های ساخت اپسون طراحی شده و از هیچکارتریجدیگری پشتیبانی نمی کند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره Epson Pro WF-C579R

در پرینتر اپسون Epson WF-C579R چهار کارتریج از نوع جوهر DURABrite Ultra تعبیه شده که برای تعویض آنها می توانید از کارتریج های اپسون مدل T01C با ظرفیت استاندارد (10000 پرینت سیاه و سفید و 5000 پرینت رنگی) و مدل T01D با ظرفیت بالا (50000 پرینت سیاه و سفید و 20000 پرینت رنگی) استفاده کنید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-C579R

کار با چاپگر اپسون WF-C579R اصلاً سخت و پیچیده نیست. چرا که صفحه نمایش لمسی رنگی و 4.3 اینچی آن، کار با آن را برای شما بسیار راحت کرده است.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-C579R

همچنین از چاپگر چهار کاره اپسون WF-C579R می توانید به صورت وایرلس در شبکه نیز بهره ببرید و از طریق نرم افزارهای اپسون، گوشی هوشمند و تبلت خود را با استفاده از وای فای به آن متصل کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پرینتر چهار کاره اپسون Epson WF-C579R با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 72037-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-C579R

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی