ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro EC-4020

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۱ ب.ظ

پرینتر اپسون EC-4020

قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی ، فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید:یک رو 20 / دورو 12 برگ در دقیقه

سرعت چاپ رنگی: یک رو 20 / دورو 12 برگ در دقیقه
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون EC-4020

اگر به دنبال یک پرینتر جوهر افشان با کیفیت و چندکاره هستید، پرینتر چهار کاره اپسون EC-4020 انتخابی ایده آل برای شماست.

معرفی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون EC-4020

این پرینتر امکان پرینت، کپی، اسکن و فکس را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می دهد و برای استفاده در کسب و کارهای کوچک و با حجم کاری کم مناسب می باشد.

از پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro EC-4020 برای چاپ عکس به صورت بدون حاشیه در اندازه های 6*4 و 5*7 و 8*10 و A4 نیز می توان استفاده کرد که در ادامه به معرفی ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون EC-4020

در پرینتر جوهرافشان اپسون EC-4020 یکی از جدیدترین فناوری های شرکت اپسون در زمینه چاپ به صورت جوهرافشان به نام PrecisionCore استفاده شده است.

این فناوری باعث می شود تا کیفیت چاپ به طرز چشمگیری بهبود پیدا کند و در عین حال میزان مصرف کارتریج های پرینتر چند کاره کاهش یابد.

رزولوشن چاپ پرینتر جوهر افشان چند کاره اپسون Epson Pro EC-4020 برابر با 4800*1200 dpi است که سبب شده تا این چاپگر جوهرافشان چهار کاره از جمله چاپگرهای با کیفیت موجود در بازار برای مصارف شخصی و خانگی به شمار آید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون EC-4020

پرینتر چند کاره اپسون EC-4020 از قابلیت چاپ به دو صورت یک رو و دو رو برخوردار است که سرعت آن در هنگام چاپ یک رو برابر با 20 برگ در دقیقه و در هنگام چاپ دو رو برابر با 12 برگ در دقیقه می باشد.

از پرینتر جوهرافشان اپسون Epson Pro EC-4020 علاوه بر استفاده از طریق کابل در شبکه، می توان به صورت بدون سیم نیز استفاده کرد.

همچنین این محصول از قابلیت وای فای مستقیم برخوردار است و به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به شبکه، از تصاویر و فایل های موجود بر روی گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ خود از طریق وای فای به صورت مستقیم پرینت بگیرید.

پرینتر چهار کاره جوهرافشان اپسون EC-4020 با فناوری NFC نیز سازگار است و برای متصل کردن گوشی به آن، تنها کافیست تا گوشی را به پرینتر نزدیک کرده و در کنار آن قرار دهید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson EC-4020

شرکت اپسون از یک کارتریج مشکی با ظرفیت 900 برگ و سه کارتریج رنگی با ظرفیت 650 برگ از کارتریج های سری 802 در پرینتر EC-4020 بهره برده است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson EC-4020

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم، این است که استفاده از کارتریج هایی به جز کارتریج های ساخت اپسون در این پرینتر امکان پذیر نیست. پرینتر جوهرافشان اپسون مدل Epson Pro EC-4020 با کارتریج های با ظرفیت بالاترِ مدل 802 (802XL) سازگار است و می توانید از کارتریج مشکی این مدل به ظرفیت 2600 برگ و کارتریج های رنگی آن به ظرفیت 1900 برگ در این دستگاه استفاده کنید.

لازم به ذکر است که ظرفیت سینی کاغذ پرینتر جوهر افشان چهار کاره Epson Pro EC-4020 معادل با 250 برگ است.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro EC-4020

سرعت کپی رنگی پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro EC-4020 برابر با 18 رنگ در دقیقه و سرعت کپی سیاه و سفید آن 20 برگ در دقیقه است.

از جمله ویژگی های این دستگاه در هنگام کپی می توان به قابلیت کپی دو رو اتوماتیک، تنظیم تراکم رنگ، امکان کپی از کارت های شناسایی و امکان بزرگنمایی از 25 تا 400 درصد اشاره کرد.

اسکنر تعبیه شده در این محصول از نوع تخت رنگی و مجهز به منبع تغذیه خودکار با ظرفیت 35 برگ می باشد. شما می توانید با استفاده از این اسکنر با رزولوشن 1200 dpi از اسناد اسکن بگیرید و فایل خروجی را در یکی از فرمت های PDF، JPEG و TIFF ذخیره کنید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro EC-4020

همچنین اسکنر موجود در پرینتر اپسون EC-4020 امکان ذخیره فایل اسکن شده بر روی سرویس های ابری، ایمیل، فلش مموری و فولدر موجود بر روی شبکه را به شما می دهد و از قابلیت حذف سایه ها و خطوط موجود بر روی نمونه در حال اسکن برخوردار است.

قابلیت ارسال و دریافت فکس به دو صورت سیاه و سفید و رنگی، ارسال فکس به ایمیل و ارسال فکس به صورت مستقیم به فولدر، از دیگر امکانات پرینتر جوهر افشان چهار کاره مدل Pro EC-4020 می باشد.

برای دریافت راهنمایی بیشتر در مورد خرید پرینتر جوهر افشان اپسون یا دریافت اطلاعات سریعترین پرینتر جوهر افشان رنگی می توانید با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro EC-4020

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی