ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

درام برادر Brother DR-240CL

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۲ ق.ظ

درام برادر DR-240CL

رنگ: مشکی و رنگی
کارکرد: 15000 صفحه
کارتریج سازگار: تونرهای 240 برادر و پرینترهای شرکت برادر

معرفی درام برادر DR-240CL

درام یکی از مواد مصرفی مهم در پرینترهای لیزری است که وظیفه انتقال تونر بر روی کاغذ را بر عهده دارد.

انتخاب یک درام با کیفیت و مرغوب اهمیت بالایی دارد، چرا که اگر از بهترین تونر هم در پرینتر خود استفاده کنید اما درام پرینتر شما کارایی مناسبی نداشته باشد، کیفیت چاپ اسناد به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی با افت چشمگیری مواجه می شود.

شرکت برادر یکی از شرکت های شناخته شده در عرصه تولید پرینترهای لیزری و جوهرافشان و مواد مصرفی پرینتر به حساب می آید.

درام برادر مدل DR-240CL توسط این شرکت تولید شده و در پرینتر لیزری کاربرد دارد. توجه داشته باشید که هر پرینتر متناسب با مدل خود، با تونر و درامی خاص سازگار است و نمی توان از یک درام در هر پرینتری استفاده کرد.

درام برادر DR-240CL برای استفاده در پرینترهای ساخت شرکت برادر در مدل های HL-3040CN, HL-3070CW, DCP-9010CN, MFC-9120CN, MFC-9320CW ارائه شده است.

معرفی درام برادر DR-240CL

درام برادر Brother DR-240CL

درام برادر Brother DR-240CL با تونرهای مشکی و رنگی سری 240 شرکت برادر سازگار است و بهترین عملکرد خود را در ارتباط با این تونرها نشان می دهد.

کارکرد درام برادر DR-240CL معادل با چاپ 15000 برگ می باشد و در صورت استفاده در پرینتر سازگار با آن، برای مدتی طولانی نیاز شما را پاسخگو خواهد بود.

درام برادر Brother DR-240CL

توجه داشته باشید که برای دستیابی به بهترین عملکرد پرینتر و بالاترین کیفیت چاپ، علاوه بر تونر باید در انتخاب درام نیز دقت کافی داشته باشید تا از نوع اصل آن باشد.

شما می توانید برای گرفتن راهنمایی در زمینه انتخاب درام اصل و سازگار با پرینتر خود و همچنین اطلاع از قیمت برای خرید درام برادر Brother DR-240CL با کارشناسان در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی