ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسکنر قابل حمل اسکن زی Scanzee BQS010

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۶ ب.ظ

معرفی اسکنر اسکن زی BQS010

اسکنر اسکن زی BQS010 یکی از اسکنرهای قابل حمل است که بدون اتصال به کامپیوتر و به صورت دستی می توان از آن برای اسکن اسناد استفاده کرد.

برای این منظور کافیست تا این اسکنر اداری را بر روی سطح کتاب، عکس یا هر نوع سطح صاف دیگری کشیده و از آن اسکن تهیه کنید.

فایل های خروجی اسکن شده بر روی کارت حافظه میکرو SD به صورت خودکار ذخیره می شوند و می توانید با اتصال اسکنر به کامپیوتر به آنها دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این می توانید کارت حافظه را از دستگاه جدا کرده و با جایگذاری آن در درگاه کارت حافظه موبایل یا تبلت خود از فایل های اسکن شده استفاده نمایید.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Scanzee BQS010

باتوجه به ابعاد اسکنر قابل حمل اسکن زی Scanzee BQS010 که معادل با 257*25*30 میلی متر است، می توان گفت که اسکنر تک کاره اسکن زی BQS010 به آسانی قابل حمل بوده و از آن می توان علاوه بر استفاده در منزل و محل کار، در مشاغل سیار نیز بهره برد.

اسکنر اداری Scanzee BQS010 دارای یک صفحه نمایش با قابلیت انجام تنظیمات اسکن است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید فرمت فایل خروجی را از بین JPG و PDF انتخاب کنید و همچنین می توانید میزان رزولوشن اسکن را در محدود 300 dpi تا 600 dpi تنظیم نمایید.

باید به این نکته اشاره کنیم که اسکنر پرتابل اسکن زی BQS010 از قابلیت اسکن دو رو و اسکن نگاتیو برخوردار نیست.

از آنجا که این دستگاه، یک اسکنر قابل حمل محسوب می شود، انرژی مورد نیاز آن از طریق دو عدد باتری قلمی (AA) تأمین می شود. 

اسکنر قابل حمل اسکن زی Scanzee BQS010

اسکنر دستی اسکن زی BQS010 از تکنولوژی CIS برای اسکن اسناد بهره می برد که باعث شده تا تصاویر و متون اسکن شده با این اسکنر از خوانایی، شفافیت و وضوح قابل قبولی برخوردار باشند.

اسکنر قابل حمل اسکن زی Scanzee BQS010 با سرعت 13 ثانیه به ازای هر برگ A4 از اسناد مورد نظر شما اسکن می گیرد که برای یک اسکنر قابل حمل سرعت مناسبی به نظر می رسد.

برای اتصال اسکنر قابل حمل دستی BQS010 به دستگاه مورد نظر می توانید از پورت USB 2.0 تعبیه شده بر روی بدنه آن بهره ببرید. اسکنر پی دی اف اسکن زی مدل Scanzee BQS010 قابلیت اسکن به صورت رنگی در اندازه A4 را داراست.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۱)

  • محمدرضا جامی
  • سلام
    وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید
    از شما درخواست میکنم به وبلاگ من هم سر بزنید
    دنبال = دنبال

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی