ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

تحلیل و بررسی هدفون بی سیم جبرا Jabra Elite 65t

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۵۲ ب.ظ

هدفون بی سیم Jabra Elite 65t محصولی از شرکت جبرا Jabra، کوچکتر و راحت تر از مدل های قبلی خود است.

این هدست بی سیم از کاربری عالی برخوردار هستند، دو میکروفون در هر گوشی وجود دارد و که امکان برقراری تماس از طریق آن فراهم می شود.

برقراری اتصال هدفون تو گوشی جبرا Jabra Elite 65t به دستگاه های هوشمند مانند گوشی موبایل، تبلت و ... از طریق بلوتوث صورت می گیرد.

در این مقاله قصد داریم با تفصیل به تحلیل و بررسی هدفون جبرا Jabra Elite 65t بپردازیم.

تحلیل و بررسی هدفون بی سیم جبرا Jabra Elite 65t

مشخصات هدفون بی سیم جبرا Jabra Elite 65t

عمر باتری در هدفون بی سیم جبرا abra Elite 65t حدودا 5 ساعت است و به همراه دو شارژر اضافی که مقدار بیش تری شارژ را در اختیار قرار می دهند، عرضه شده است.

اما حالت ایزوله بودن آن نسبت به سر و صدا اطراف برای همه افراد یکسان نیست و همچنین برای اینکه یک مدل ورزشی و ضد تعریق آن را داشته باشید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

مشخصات هدفون بی سیم جبرا Jabra Elite 65t

هدفون هوشمند جبرا Jabra Elite 65T کاملا بدون عیب و نقص طراحی شده اند، رقیب AirPods اپل هستند و حتی از برخی جهات برترند.

نسل اول و دوم جبرا Elite Sport یکی از بهترین هدفون های بی سیم در بازار بودند، اما آنها  با AirPod های اپل که از اواخر سال 2016 وارد این دسته شده اند، هیچ ارتباطی نداشتند.

در مقایسه با نسلهای قبل از خود، هدفون تو گوشی بلوتوث Jabra Elite 65T دارای طراحی پیشرفته تر و راحت تر، صدای بهتر، عمر باتری کمی بهتر، کیفیت تماس عالی و پشتیبانی صوتی برای همه دستیار های مجازی، از جمله Alexa's Amazon on the go است. بنابراین کاربران می‌توانند کارهایی از قبیل فرستادن و خواندن پیام، برقراری تماس، پخش موسیقی دلخواه و مسیریابی را با صدور فرمان صوتی از طریق این دستیارها انجام دهند.

با توجه به مشخصات هدفون بی سیم جبرا Jabra Elite 65t، قیمت آن کمتر از نسل دوم Elite Sport که برای اولین بار به قیمت 250 دلار فروخته شد و البته عملکرد بهتری نیز خواهد داشت.

مشخصات هدفون بی سیم جبرا Jabra Elite 65t

مزایای خرید هدفون بلوتوث جبرا Jabra Elite 65t

اولین چیزی که در مورد هر دو مدل Elite 65t باید توجه داشته باشید این است که برخلاف Elite Sport هیچ مانیتور ضربان قلب در این مدل وجود ندارد که این موضوع شاید یک مزیت محسوب شود.

از مزایای خرید هدفون بلوتوث جبرا Jabra Elite 65t می توان گفت که دارای طراحی ارگونومیک بوده و به خوبی و کاملا در داخل گوش قرار می‌گیرد. بنابراین کاربران می‌توانند در حین استفاده، بدون اینکه نگران درآمدن و افتادن هدفون از گوش، به فعالیت‌های روزانه‌شان نیز بپردازند.

مزایای خرید هدفون بلوتوث جبرا Jabra Elite 65t

با حذف مانیتور ضربان قلب در هدفون بی سیم جبرا Jabra توانست طراحی و عملکرد را مرتب و ساده سازی کند و همچنین عمر باتری را تا 5 ساعت در مقایسه با عمر باتری AirPods افزایش دهد (Elite Sport چهار ونیم ساعت).

هدفون بیسیم جبرا الیت 65 تی شامل دو شارژ اضافی است و اگر چه همانند  AirPods اندازه شارژر کوچک  نیست، اما هم جمع و جور بوده و به راحتی در جیب جا می شود.

مزایای خرید هدفون بلوتوث جبرا Jabra Elite 65t

از لحاظ فنی، هندزفری بی سیم الیت Jabra Elite 65T به عنوان یک مدل ورزشی در نظر گرفته نمی شود، اما استاندارد IP55 بکار رفته در آن باعث می شود که در برابر ترشحات گوش و گرد و غبار مقاوم باشد.

گوشی های هدفون جبرا مدل Jabra Elite 65T، به لطف پوشش ویژه و یک سنسور حرکتی یکپارچه می توانند در برابر آب شور مقاومت کند و به دلیل داشتن این مقاوت در برابر آب شور، در برابر تعریق بدن نیز مقاوم خواهد بود.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی