ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

دستگاه کپی شارپ Sharp MX-M315NV

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۳۷ ق.ظ

کپی شارپ MX-M315NV

نوع: رومیزی
زمان تهیه اولین کپی : 4.3 ثانیه
سرعت کپی: 31 برگ در دقیقه A4 و 17 برگ در دقیقه A3
وضوح چاپ : 600*1200 dpi
حافظه : 2 گیگابایت

معرفی دستگاه کپی شارپ MX-M315NV

برند شارپ نامی شناخته شده و معتبر در زمینه تولید انواع ماشین های اداری و مواد مصرفی آنها به شمار می آید.

دستگاه کپی MX-M315NV یکی از تولیدات شرکت شارپ می باشد که برای استفاده های اداری و شرکتی با حجم کاری کم و متوسط طراحی شده است.

معرفی دستگاه کپی شارپ MX-M315NV

این دستگاه کپی دارای ابعاد 620*7*830 میلی متر و وزن 51 کیلوگرم می باشد و در حالت استاندارد (استفاده از دو سینی) در دسته دستگاه های کپی رومیزی قرار می گیرد.

قابلیت کپی و چاپ بر روی کاغذ A3، کیفیت بالای چاپ و مجهز بودن به متدهای امنیتی پیشرفته جهت استفاده از این دستگاه در شبکه از جمله ویژگی هایی است که سبب محبوبیت دستگاه کپی شارپ Sharp MX-M315NV در میان کاربران شده است.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ MX-M315NV

دستگاه کپی شارپ MX-M315NV یک دستگاه سه کاره است و امکان پرینت، کپی و اسکن اسناد را در اختیار شما قرار می دهد.

اسکنر به کار رفته در دستگاه کپی چند کاره شارپ MX-M315NV از نوع رنگی می باشد و به منبع تغذیه خودکار یا ADF با ظرفیت 100 برگ مجهز است.

این اسکنر از قابلیت 31 اسکن در دقیقه و ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF، JPEG، TIFF، XPS و PDF رمزگذاری شده برخوردار می باشد.

راه های متنوع برای ذخیره فایل های اسکن شده یکی از امکانات پرکاربرد اسکنر دستگاه کپی شارپ MX-M315NV است.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ MX-M315NV

شما می توانید فایل های اسکن شده با این دستگاه کپی رومیزی را بر روی کامپیوتر رومیزی، فولدر موجود در شبکه، حافظه های USB، سرور FTP و ایمیل به صورت مستقیم ذخیره نمایید.

از جمله مشخصات دستگاه کپی شارپ MX-M315NV در هنگام کپی می توان به سرعت و رزولوشن چاپ آن اشاره کرد که به ترتیب برابر با 31 برگ در دقیقه (در حالت چاپ بر روی کاغذ A4) و 600*600 dpi می باشد.

این مشخصات بیانگر این است که متون سیاه و سفید و تصاویر کپی شده با این دستگاه کپی شارپ کاملاً با کیفیت و خوانا خواهند بود.

زمان گرم شدن دستگاه فتوکپی شارپ MX-M315NV برابر با 20 ثانیه و زمان ارائه اولین کپی آن 4.3 ثانیه است که باعث شده به خصوص در موارد ضروری، راه اندازی و آماده به کار شدن دستگاه با سرعت قابل توجهی انجام شود.

دستگاه کپی رومیزی شارپ مدل Sharp MX-M315NV به یک صفحه نمایش 7 اینچی LCD رنگی و لمسی مجهز است که مدیریت کار با دستگاه و اعمال تنظیمات مورد نظر را برای شما بسیار آسان کرده است.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Sharp MX-M315NV

در دستگاه کپی اداری شارپ MX-M315NV از تونر مشکی اصل تولید شارپ با ظرفیت چاپ 27500 برگ استفاده شده است.

این تونر تا مدت ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود و نیازی به تعویض آن تا قطره آخر وجود نخواهد داشت.

در مورد کاغذ ورودی به دستگاه کپی شارپ MX-M315NV باید بگوییم که حداقل سایز آن برابر با اندازه کاغذ A6 و حداکثر اندازه آن برابر با سایز کاغذ A3 می تواند باشد.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Sharp MX-M315NV

ظرفیت کلی کاغذ این دستگاه برابر با 1100 برگ (دو سینی 500 برگی و سینی چند منظوره 100 برگی) است.

البته می توانید از دو سینی دیگر هر یک با ظرفیت 500 برگ به صورت اختیاری در دستگاه کپی شارپ MX-M315NV استفاده کرده و ظرفیت کاغذ آن را به 2100 برگ ارتقا دهید.

در این حالت دیگر دغدغه قرار دادن کاغذ در دستگاه برای مدتی طولانی برای شما وجود نخواهد داشت.

دستگاه کپی شارپ Sharp MX-M315NV

دستگاه کپی شارپ Sharp MX-M315NV از امکان پرینت با رزولوشن 1200*600 dpi برخوردار است. این میزان رزولوشن باعث شده تا اسناد چاپ شده با این دستگاه از کیفیت و وضوحی عالی برخوردار باشند.

بر روی بدنه دستگاه کپی MX-M315NV پورت USB نیز تعبیه شده که امکان اتصال حافظه های USB و چاپ مستقیم فایل های موجود بر روی آنها را برای شما فراهم می آورد.

دستگاه کپی شارپ Sharp MX-M315NV

یکی دیگر از قابلیت های دستگاه کپی شارپ MX-M315NV امکان استفاده از آن در شبکه های کابلی است که به شما اجازه می دهد تا از این دستگاه به صورت گروهی استفاده کنید.

کارشناسان ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 آماده راهنمایی شما در جهت کسب اطلاعات در رابطه با قیمت و نحوه خرید دستگاه کپی شارپ MX-M315NV هستند.

دستگاه کپی شارپ Sharp MX-M315NV

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی