ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسکنر اپسون Epson DS-7500N

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶ ق.ظ

اسکنر اپسون DS-7500N

رزولوشن اپتیکال: 1200*dpi 1200
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 40 صفحه در دقیقه

معرفی اسکنر اپسون DS-7500N

اسکنر حرفه ای DS-7500N تولید شرکت اپسون، یک اسکنر قدرتمند به منظور استفاده در شبکه های کابلی است که توانایی اسکن حجم بالایی از اسناد را با سرعت و کیفیت بالا داراست.

از این اسکنر هم به صورت تخت می توان استفاده کرد و هم با استفاده از منبع تغذیه خودکار (ADF) می توان از اسناد اسکن تهیه نمود.

اسکنر بی سیم اپسون DS-7500N در ابعاد 495 * 360 * 217 میلی متر و وزن 10.28 کیلوگرم ارائه شده و این اسکنر اسناد اپسون برای استفاده در سازمان ها و کسب و کارهای با حجم کاری سنگین کاملاً مناسب است.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-7500N

اسکنر حرفه ای اسناد اپسون مدل DS-7500N از قابلیت اسکن رنگی و سیاه و سفید در حالت های یک رو و دو رو اتوماتیک برخوردار است.

 امکان تهیه اسکن از کتاب، مجله، اسناد قدیمی و مخدوش به صورت تخت و تصاویر و متون چاپی بر روی کاغذ از طریق ADF با استفاده از آن وجود دارد.

ظرفیت ADF اسکنر رنگی اپسون DS-7500N برابر با 100 برگ است و حداکثر طول سند ورودی به آن برابر با 1016 میلی متر می تواند باشد.

بنابراین اسکنر اداری اپسون DS-7500N برای اسکن اسناد بزرگ و طویل نیز قابل استفاده است.

از ویژگی های اسکنر اپسون Epson DS-7500N می توان به اسکن نکردن صفحات سفید و بدون محتوا به صورت خودکار، امکان تعریف و ذخیره تنظیمات پرکاربرد اسکن به دلخواه کاربر، تشخیص خودکار رنگی یا سیاه و سفید بودن سند ورودی اشاره کرد.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی