ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسکنر اپسون Epson DS-5500N

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷ ب.ظ

اسکنر اپسون DS-5500N

رزولوشن اپتیکال: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 8 صفحه در ثانیه

معرفی اسکنر اپسون DS-5500N

اگر به دنبال یک اسکنر تخت با کیفیت جهت استفاده در شبکه هستید، اسکنر اپسون DS-5500N یک انتخاب ایده آل برای شماست. اسکنر اپسون Epson DS-5500N تولید کمپانی شناخته شده و معتبر اپسون می باشد،

این اسکنر اپسون مخصوص استفاده در شبکه و کارهای تیمی طراحی شده و دارای ابعاد 495 * 360 * 129 میلی متر و وزن 6.48 کیلوگرم است.

اسکنر تک کاره اپسون Epson DS-5500N برای استفاده در کسب و کارهایی که کیفیت فایل اسکن شده در آنها در درجه نخست اهمیت قرار دارد، کاملاً مناسب می باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-5500N

اسکنر اداری اپسون DS-5500N از فناوری CCD برای اسکن اسناد استفاده می کند.

این فناوری در کنار میزان رزولوشن اسکنر اسناد اپسون مدل Epson DS-5500N که برابر با 1200 * 1200 dpi است، باعث شده تا فایل های اسکن شده با این دستگاه از شفافیت و کیفیتی فوق العاده برخوردار باشند.

از آنجا که اسکنر رنگی اپسون DS-5500N یک اسکنر تخت است، شما می توانید از آن برای اسکن انواع کتاب های معمولی و قطور، مجلات، اسناد قدیمی و چاپ شده بر روی کاغذهای نازک، کارت های شناسایی و مواردی از این دست استفاده کرده و فایل خروجی را بر روی فولدرهای موجود بر روی کامپیوترهای داخل شبکه ذخیره نمایید.

همچنین این امکان در این اسکنر اسناد برای شما وجود دارد تا فایل اسکن شده را به صورت مستقیم به پرینتر موجود در شبکه جهت چاپ ارسال نمایید.

حداکثر سرعت اسکن اسکنر تخت اپسون DS-5500N برابر با 8 ثانیه به ازای هر صفحه با رزولوشن اسکن 200 dpi یا 300 dpi است.

توجه نمایید که برای اسکن با بالاترین رزولوشن و کیفیت ممکن، سرعت انجام اسکن کمتر از این میزان خواهد بود.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی