ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسکنر اپسون Epson V750 Pro

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶ ق.ظ

اسکنر اپسون V750 Pro

رزولوشن اپتیکال: 9600*dpi 6400
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 12 ثانیه به ازای هر برگ با رزولوشن 300 dpi

معرفی اسکنر اپسون V750 Pro

اسکنر اپسون V750 Pro یک اسکنر مناسب برای علاقه مندان به عکاسی و طراحی می باشد که به منظور اسکن عکس، نگاتیو و فیلم طراحی و عرضه شده است.

این اسکنر دارای ابعاد 503*308*152 میلی متر و وزن 6 کیلوگرم می باشد و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد.

این اسکنر فیلم و عکس که از جمله اسکنرهای تخت محسوب می شود از رزولوشن اپتیکال عالی 6400**9600 dpi بهره می برد و فایل های اسکن شده با آن از نهایت کیفیت و وضوح برخوردار خواهند بود.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson V750 Pro

شما می توانید با استفاده از اسکنر اپسون مدل Epson V750 Pro انواع عکس و فیلم های 35 میلی متری و همچنین اسناد کاغذی در اندازه کاغذ A4 را اسکن نمایید.

این اسکنر به تکنولوژی Digital ICE مجهز بوده و به صورت اتوماتیک گرد و غبار و خط و خش موجود بر روی فیلم ها و عکس های ورودی را از بین می برد.

همچنین اسکنر عکس اپسون V750 Pro با نرم افزارهای ویرایش عکس حرفه ای مانند SilverFast SE Plus 8 و Adobe Photoshop سازگار است و امکان ترمیم و تصحیح فیلم و عکس های بی کیفیت را به شما می دهد.

بنابراین شما می توانید با استفاده از این اسکنر حرفه ای جانی دوباره به فیلم و عکس های خانوادگی و قدیمی خود ببخشید.

اسکنر فیلم و عکس Epson V750 Pro از تکنولوژی CCD برای اسکن استفاده می کند و با ثابت نگه داشتن فیلم و عکس ورودی بر روی صفحه شیشه ای خود، عمل اسکن را انجام می دهد.

همچنین این اسکنر تخت اپسون V750 Pro به سیستم لنز دوگانه مجهز است و به شکلی کاملاً دقیق فرآیند اسکن را به انجام می رساند.

اسکنر اپسون Epson V750 Pro

بر روی بدنه اسکنر اپسون Epson V750 Pro یک پورت USB 2.0 نسخه B تعبیه شده که می توان از آن برای اتصال اسکنر به کامپیوتر استفاده کرد.

این اسکنر اداری با سیستم عامل مک نسخه 10.5.8 به بعد و نسخه های XP، ویستا، هفت و هشت ویندوز سازگار می باشد.

اسکنر V750 Pro یکی از اسکنرهای مخصوص فیلم و عکس نسبتاً سریع محسوب می شود و در عرض 35 ثانیه یک نگاتیو فیلم را با رزولوشن 2400 dpi اسکن می کند.

همان طور که اشاره شد از این اسکنر تخت برای اسکن اسناد کاغذی در سایز A4 نیز می توان بهره برد که سرعت دستگاه در این حالت برابر با 11 ثانیه به ازای هر اسکن سیاه و سفید و 12 ثانیه به ازای هر اسکن رنگی با رزولوشن 300 dpi می رسد.

همچنین سرعت این اسکنر نگاتیو اپسون در هنگام اسکن یک برگ A4 با رزولوشن 600 dpi برابر با 20 ثانیه می باشد.

از این جهت بهتر است تا از اسکنر اپسون V750 Pro برای استفاده در حجم کاری کم بهره برده شود.

 

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی