ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

بارکد خوان تایسون Tyson Ty-2115w

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۲۴ ق.ظ
معرفی بارکدخوان تایسون Ty-2115w

بارکد خوان تایسون Tyson Ty-2115w یک دستگاه بارکد خوان بی سیم می باشد که برای استفاده در محیط های فروشگاهی و انبارداری یک انتخاب ایده آل به شمار می آید. این بارکد خوان دارای ابعاد 140*109*260 میلی متر و وزن 400 گرم است و به آسانی در دست قرار می گیرد.

طراحی ارگونومیک بارکدخوان تایسون Ty-2115w برای کسانی که ساعاتی طولانی از روز را به کار با بارکد خوان می گذرانند بسیار مناسب است و باعث احساس خستگی یا ناراحتی در دست ها نمی شود.

بر روی بدنه بارکد اسکنر تایسون Ty-2115w یک پورت USB نیز تعبیه شده که علاوه بر اتصال بی سیم، استفاده از این بارکد خوان تایسون Tyson را با استفاده از کابل نیز امکان پذیر می کند.

بارکد خوان تایسون Tyson Ty-2115w

بارکد خوان تایسون Tyson Ty-2115w توانایی تشخیص و اسکن انواع بارکدهای یک بعدی را دارد و سرعت اسکن آن برابر با 300 اسکن بر ثانیه می باشد. بنابراین می توان از این بارکد خوان فروشگاهی در محیط هایی با حجم کاری متوسط و زیاد استفاده کرد و برای اسکن های متوالی بر روی آن حساب باز کرد.

بارکد خوان بی سیم تایسون Ty-2115w از تکنولوژی نوری برای اسکن بهره می برد و برای انجام عمل اسکن، باید بارکد خوان را به طرف بارکد موجود بر روی کالا نشانه گرفته و دکمه موجود بر روی بدنه دستگاه را فشار دهید.

توجه داشته باشید که برای اینکه عمل اسکن با سرعت و دقت بالا انجام شود، فاصله بین بارکد خوان نوری تایسون Ty-2115w و بارکد نباید بیشتر از 360 میلی متر باشد. لازم به ذکر است که همراه با بارکدخوان تک بعدی تایسون Ty-2115w پایه نگهدارنده نیز ارائه می شود.

در ساخت بدنه بارکد خوان پایه دار تایسون Ty-2115w از پلاستیک مقاوم استفاده شده و به همین دلیل این بارکد خوان در برابر آسیب های احتمالی در حین کار با آن مانند ضربه یا سقوط از ارتفاع کم صدمه نخواهد دید.

 

 

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی