ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker Flare Plus SoundCore

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۵ ب.ظ

اسپیکر بلوتوث وایرلس انکر Flare Plus SoundCore

رنگ: خاکستری و مشکی
رابط اتصال: بلوتوث و پورت USB
طول عمر باتری : 20 ساعت
نوع اتصال: بی سیم و باسیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم انکر Flare Plus SoundCore

یک اسپیکر قدرتمند و با کیفیت می تواند لذت با هم بودن در مهمانی ها و گردش های دسته جمعی را برای شما دو چندان کند! انواع مختلفی از اسپیکرهای قابل حمل در بازار موجود هستند که از جمله با کیفیت ترین آنها می توان به اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker Flare Plus SoundCore اشاره کرد. این اسپیکر با طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت عالی و توان فوق العاده در پخش موسیقی توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد و نگاه ها را به سمت خود جلب کند!

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم انکر Flare Plus SoundCore

اسپیکر بلوتوثی انکر Flare Plus SoundCore از طراحی استوانه ای شکل بهره می برد که قطر بخش پایینی آن از قسمت بالایی کمی بیشتر است. بر روی بخش بالایی این اسپیکر قابل حمل دکمه های کنترلی صدا تعبیه شده که دسترسی به آنها بسیار آسان است. همچنین پورت USB، microUSB و 3.5 میلی متری صدا بر روی بدنه اسپیکر قابل حمل انکر Flare Plus SoundCore قرار گرفته اند که توسط یک درپوش محافظت می شوند. بخش پایینی این اسپیکر هم مجهز به لامپ LED است که امکان نورپردازی و رقص نور در حین پخش موسیقی را برای شما فراهم می آورد!

 

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم انکر Flare Plus SoundCore

 

طراحی اسپیکر پرتابل انکر Flare Plus SoundCore به گونه ای است که این اسپیکر قادر به پخش صدا به صورت 360 درجه ای است و صدای پخش شده توسط آن در تمام نقاط مکان مورد استفاده قابل شنیدن خواهد بود. از این جهت می توان این اسپیکر قابل حمل را برای استفاده در مهمانی ها و جمع های شلوغ کاملا مناسب دانست.

 

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم انکر Flare Plus SoundCore

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر انکر Flare Plus SoundCore

همان طو که پیش تر اشاره شد، اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker Flare Plus SoundCore یکی از قدرتمندترین اسپیکرهای قابل حمل است و دارای توان خروجی 25 واتی می باشد. بنابراین کیفیت، وضوح، قدرت و حجم صدای ارائه شده توسط آن تضمین شده است. علاوه بر این، بر روی بدنه اسپیکر انکر Flare Plus SoundCore دکمه BassUp نیز تعبیه شده که با فشردن آن بیس موسیقی در حال پخش به طرز چشمگیری بهبود پیدا می کند! پس اگر به پخش موسیقی با صدایی بلند و دارای بیس زیاد نیاز دارید، کاملا بر روی این اسپیکر می توانید حساب کنید!

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر انکر Flare Plus SoundCore

 

اتصال اسپیکر بی سیم انکر Flare Plus SoundCore به دستگاه های دیگر مانند گوشی موبایل، آیپد، تبلت، لپ تاپ و... به راحتی از طریق بلوتوث امکان پذیر است. همچنین اگر شرایط استفاده از بلوتوث برای شما مهیا نبود، می توانید از طریق یک کابل AUX دستگاه مورد نظر خود را به اسپیکر وصل کنید.

در رابطه با اتصال بلوتوثی اسپیکر قابل حمل بی سیم انکر Flare Plus SoundCore به دستگاه های دیگر باید به این نکته اشاره کنیم که این اسپیکر دارای برد حداکثر 20 متر است و اتصال به آن در این حالت با سرعت و کیفیتی عالی انجام می شود. به طوری که با قطع و وصل شدن صدا یا تاثیر نویز بر روی کیفیت آن مواجه نخواهید شد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker Flare Plus SoundCore

علاوه بر پخش موسیقی، از اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker Flare Plus SoundCore برای شارژ گوشی یا تبلت خود نیز می توانید استفاده کنید! در این اسپیکر از یک باتری قدرتمند استفاده شده که علاوه بر تامین شارژ اسپیکر، قادر به شارژ دستگاه های دیگر از طریق پورت USB موجود بر روی بدنه آن هم هست. بنابراین اسپیکر بلوتوثی انکر Flare Plus SoundCore قابلیت استفاده در نقش پاوربانک را نیز دارد! لازم به ذکر است که شارژ کامل این باتری برای پخش موسیقی تا 20 ساعت به صورت مداوم کفایت می کند و برای مدتی طولانی نیازی به شارژ مجدد آن پیدا نخواهید کرد. توجه داشته باشید که باتری به کار رفته در این اسپیکر در عرض 4 ساعت شارژ می شود و برای این منظور باید از پورت microUSB آن استفاده کنید.

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker Flare Plus SoundCore

 

همان طور که اشاره کردیم اسپیکر بی سیم بلوتوث انکر مدل Anker Flare Plus SoundCore قابلیت نورپردازی و رقص نور را نیز دارد که متناسب با ریتم موسیقی در حال پخش به صورت اتوماتیک تنظیم می شود. شما می توانید از طریق اپلیکیشن اختصاصی انکر Soundcore رنگ نور و حالت نورپردازی را به دلخواه انتخاب نمایید. همچنین این اپلیکیشن امکان مدیریت اسپیکر و میکروفون را نیز برای شما فراهم می آورد.

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker Flare Plus SoundCore

 

از دیگر قابلیت های اسپیکر قابل حمل بلوتوثی Anker Flare Plus SoundCore باید به میکروفون داخلی و قابلیت مکالمه آن اشاره کنیم که در هنگام اتصال بلوتوثی به گوشی، می توانید از آن برای پاسخ دادن به تماس های دریافتی استفاده کنید. همچنین این اسپیکر به صورت بلوتوثی قابلیت اتصال به یک اسپیکر دیگر را نیز دارد که اگر نیاز به تقویت صدا و پخش موسیقی در سالن های نسبتا بزرگ را دارید، می توانید از این قابلیت بهره ببرید.

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker Flare Plus SoundCore

 

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که اسپیکر ضد آب بی سیم انکر Flare Plus SoundCore مدل دارای استاندارد IPX7 بوده و به طور کامل در برابر نفوذ مایعات، گرد و غبار و دیگر آسیب های محیطی مقاوم است. پس با خیالی آسوده بابت طو عمر بالای این اسپیکر، می توانید از آن در طبیعت و سفرها و گردش های خود استفاده کنید!

شما می توانید برای دریافت قیمت اسپیکر قابل حمل بلوتوثی و همچنین نحوه خرید لوازم جانبی کامپیوتر با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. همچنین چنانچه سابقه استفاده از اسپیکر بی سیم بلوتوثی انکر Flare Plus SoundCore را دارید، نظرات خود در رابطه با آن را در بخش کامنت های همین صفحه درج نمایید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker Flare Plus SoundCore

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی