ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB31

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶ ق.ظ

اسپیکر بلوتوث وایرلس سونی SRS-XB31

رنگ: قرمز، آبی، مشکی و سفید
رابط اتصال: بلوتوث و پورت USB-A و microUSB
طول عمر باتری : 24 ساعت
نوع اتصال: بی سیم و باسیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم سونی SRS-XB31

با اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB31 از بالاترین کیفیت و شفافیت صدا بهره مند شوید! این اسپیکر یکی از محصولات با کیفیت و خوش ساخت شرکت معتبر سونی است که رنگ و بویی هیجان انگیز و متفاوت به مهمانی ها و دورهمی های شما خواهد بخشید! پس اگر به دنبال یک اسپیکر زیبا، با دوام و دارای قدرت مناسب در پخش موسیقی هستید، اسپیکر سونی Sony SRS-XB31 انتظارات شما را برآورده خواهد کرد!

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم سونی SRS-XB31

اسپیکر قابل حمل سونی Sony SRS-XB31 از طراحی ظاهری زیبا و جذابی بهره می برد و برای کاربرانی عرضه شده که علاوه بر ویژگی های فنی، ظاهر زیبای اسپیکر نیز برایشان اهمیت زیادی دارد! دور تا دور قسمت جلویی این اسپیکر قابل حمل را یک نوار LED احاطه کرده که در هنگام پخش موسیقی روشن شده و امکان نورپردازی در رنگ های مختلف را برای شما فراهم می آورد! همچنین هر یک از دو باند اسپیکر پرتابل سونی SRS-XB31 دارای چراغ است که آنها هم همراه با نوار LED روشن شده و تجربه ای بی نظیر از پخش موسیقی را برای شما رقم می زنند!

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم سونی SRS-XB31

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم وزن 890 گرمی اسپیکر ضد آب سونی مدل Sony SRS-XB31 است که باعث حمل و جابجایی نسبتاً آسان آن می شود. ضمن اینکه این اسپیکر دارای استاندارد IP67 می باشد و در مقابل نفوذ مایعات و گرد و غبار مقاومت بالایی دارد. به همین دلیل با خیالی آسوده می توانید از آن در فضای باز و در سفرها و گردش هایتان در طبیعت استفاده کنید.

 

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم سونی SRS-XB31

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر سونی SRS-XB31

اسپیکر سونی مدل Sony SRS-XB31 به بلوتوث داخلی نسخه 4.2 مجهز بوده و علاوه بر قابلیت اتصال به اسپیکرهای دیگر، امکان اتصال به گوشی موبایل اندرویدی، آیفون، تبلت، آیپد، لپ تاپ و... به صورت بی سیم را داراست. باید به این نکته اشاره کنیم که در صورت اتصال بلوتوثی دستگاه های دیگر به این اسپیکر با قطع و وصل شدن و نویزدار بودن صدا مواجه نخواهید شد و از صدایی واضح و شفاف بهره مند می شوید.

اگر کیفیت، شفافیت و تفکیک عالی صدا در حین پخش موسیقی برایتان مهم می باشد، اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB31 برای شما طراحی شده است! این اسپیکر دارای دو باند 48 میلی متری است و قدرت صدای مناسبی را به شما ارائه می دهد. اگر نیاز به پخش موسیقی با صدای بلند و بیس زیاد دارید، می توانید از ویژگی EXTRA BASS این اسپیکر سونی بهره ببرید! با پخش موسیقی در این حالت بیس صدا افزایش یافته و صدایی قوی تر به شما ارائه داده می شود.

قابلیت و کارایی های اسپیکر سونی SRS-XB31

 

از دیگر ویژگی های اسپیکر بی سیم سونی Sony SRS-XB31 باید به قابلیت پخش موسیقی در حالت LIVE SOUND اشاره کنیم. این فناوری که یکی از تکنولوژی های جدید سونی در زمینه پخش صدا است، باعث می شود تا صدا به صورت سه بعدی در محیط پخش شده و فضای وسیع تری در مقایسه با پخش موسیقی در حالت عادی را پوشش دهد. لازم به ذکر است که حداکثر توان خروجی اسپیکر قابل حمل بی سیم سونی SRS-XB31 برابر با 15 وات می باشد.

در صورتی که نیاز به پخش موسیقی در سالن های بزرگ یا جمع های شلوغ دارید، می توانید اسپیکر بلوتوثی سونی SRS-XB31 را از طریق بلوتوث به اسپیکرهای وایرلس دیگر (حداکثر 100 عدد) متصل کنید و موسیقی های مورد نظر خود را به صورت هم زمان با آنها پخش کنید! این ویژگی باعث تقویت چشمگیر قدرت صدا می شود و تجربه ای بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد.

اگر امکان استفاده از بلوتوث برای شما مهیا نبود، به آسانی می توانید از طریق یک کابل AUX اسپیکر قابل حمل وایرلس سونی SRS-XB31 را به دستگاه دارای پورت 3.5 میلی متری خود متصل نمایید. همچنین این اسپیکر قابل حمل از فناوری NFC پشتیبانی می کند و با نزدیک کردن گوشی یا تبلت به بدنه آن، ارتباط میان آنها برقرار می شود.

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر سونی SRS-XB31

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB31

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB31 با اپلیکیشن Music Center سونی سازگار است و شما می توانید از طریق نصب این اپلیکیشن، اسپیکر خود را از طریق گوشی موبایل کنترل نمایید! از جمله امکاناتی که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می دهد می توان به امکان ساختن لیست موزیک (پلی لیست)، عوض کردن قطعه موسیقی در حال پخش، انتخاب الگوی نورپردازی و انتخاب حالت پخش موسیقی اشاره کرد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB31

در اسپیکر بلوتوث وایرلس سونی Sony SRS-XB31 از یک باتری قدرتمند لیتیوم یونی استفاده شده که از میزان شارژدهی شگفت انگیزی برخوردار است! شارژ کامل این باتری در هنگام پخش موسیقی در حالت عادی و بدون نورپردازی برای 24 ساعت و در هنگام پخش موسیقی در حالت EXTRA BASS و همراه با نورپردازی برای 14 ساعت کفایت می کند و عملاً شما را از شارژ باتری به مدتی طولانی بی نیاز می کند. توجه داشته باشید که برای شارژ باتری اسپیکر باید از پورت microUSB موجود بر روی آن استفاده کنید. میزان شارژدهی باتری اسپیکر بلوتوث دار سونی SRS-XB31 به اندازه ای قوی است که شما می توانید از این اسپیکر در نقش پاوربانک نیز استفاده کرده و گوشی یا تبلت خود را با آن شارژ نمایید! برای این منظور باید از پورت USB تعبیه شده بر روی بدنه بهره ببرید.

در مجموع اسپیکر قابل حمل بیس دار سونی SRS-XB31 با ویژگی هایی مانند ضد آب بودن، طراحی ظاهری زیبا و امکان نورپردازی، مجهز بودن به تکنولوژی های به روز سونی برای پخش موسیقی و باتری قدرتمند یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای طرفداران موسیقی است!

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB31

 

چنانچه شما هم قصد خرید اسپیکر بلوتوثی سونی مدل Sony SRS-XB31 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با قیمت اسپیکر بلوتوثی کوچک، لوازم جانبی کامپیوتر و ویژگی ها و نحوه استفاده از این اسپیکر پس از خرید به راهنمایی نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما در این زمینه کمک کنند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB31

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی