ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB41

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶ ق.ظ

اسپیکر بلوتوث وایرلس سونی SRS-XB41

رنگ: قرمز، آبی و مشکی
رابط اتصال: بلوتوث و پورت USB-A و microUSB
طول عمر باتری : 24 ساعت
نوع اتصال: بی سیم و باسیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم سونی SRS-XB41

اگر قصد خرید اسپیکر دارید و در جستجوی اسپیکری قدرتمند، دارای طراحی ظاهری زیبا و دارای امکانات متعدد هستید، اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB41 یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای شما است! این اسپیکر با ویژگی هایی مانند مجهز بودن به فناوری های به روز سونی در پخش و تقویت صدا، نورپردازی در هنگام پخش موسیقی و ضد آب بودن توانسته به محبوبیت بالایی در میان علاقه مندان به موسیقی دست پیدا کند!

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم سونی SRS-XB41

اسپیکر قابل حمل سونی SRS-XB41 دارای وزن 1.5 کیلوگرم و ابعاد 291*104*105 میلی متر است و برای استفاده در مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی گزینه بسیار ایده آلی می باشد. نکته قابل ذکر در رابطه با طراحی ظاهری این اسپیکر مجهز بودن آن به نوار LED است که دور تا دور قسمت جلویی دستگاه را دربر گرفته و در حین پخش موسیقی در رنگ های مختلف روشن می شود. همچنین باندهای اسپیکر سونی مدل Sony SRS-XB41 دارای چراغ هستند که آنها هم همراه با نوار LED از قابلیت روشن شدن و نورپردازی برخوردارند. این نوع طراحی باعث می شود تا هیجان گوش دادن به موسیقی برای شما بیش از پیش شود و از گوش دادن به موسیقی نهایت لذت را ببرید!

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با اسپیکر پرتابل سونی SRS-XB41 مجهز بودن آن به استاندارد IP67 و مقاومت بالای آن در برابر نفوذ آب، گرد و غبار و دیگر آسیب های محیطی است. از این جهت در استفاده از آن در طبیعت و فضاهای باز نگرانی خاصی نخواهید داشت!

 

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم سونی SRS-XB41

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر سونی SRS-XB41

اسپیکر ضد آب سونی مدل Sony SRS-XB41 دارای دو باند 58 میلی متری است و صدای پخش شده با آن از قدرت و کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. نکته قابل توجه در رابطه با این اسپیکر قابل حمل سازگاری آن با فناوری EXTRA BASS است که به شما اجازه می دهد تا با پخش موسیقی در این حالت، از صدایی قدرتمند و دارای بیس زیاد بهره مند شوید. همچنین اسپیکر قابل حمل بیس دار سونی SRS-XB41 دارای قابلیت پخش در حالت LIVE SOUND نیز هست! با استفاده از اسپیکر در این حالت، صدا به صورت سه بعدی در فضا پخش می شود و تمام محیط را پوشش می دهد.

شما می توانید از طریق بلوتوث اسپیکر بلوتوثی سونی Sony SRS-XB41 را به حداکثر 100 اسپیکر وایرلس دیگر متصل کرده و به صورت هم زمان از آنها استفاده کنید. این ویژگی به خصوص در صورت نیاز به پخش موسیقی در سالن های بزرگ یا جمع های شلوغ کارایی بالایی دارد.

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر سونی SRS-XB41

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB41 با اپلیکیشن Music Center سونی نیز سازگار است که امکان کنترل عملکرد اسپیکر از طریق گوشی موبایل را برای شما ایجاد می کند. همچنین می توانید با استفاده از اپلیکیشن Fiestable نوع نورپردازی، رنگ ها و لیست موسیقی های در حال پخش را کنترل کنید و در واقع DJ خود باشید!

همان طور که اشاره کردیم، اسپیکر بی سیم قابل حمل سونی SRS-XB41 از قابلیت اتصال بلوتوثی برخوردار بوده و به انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، آیپد، تبلت، لپ تاپ و... به صورت بی سیم متصل می شود. حداکثر بُرد این اسپیکر برابر با 30 متر است و در حین اتصال بلوتوثی آن به سایر دستگاه ها با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن یا نویزدار بودن صدا مواجه نمی شوید. همچنین اسپیکر بی سیم سونی SRS-XB41 به ورودی 3.5 میلی متری صدا مجهز بوده و از طریق کابل AUX به دستگاه های دیگر قابل اتصال است.

راه ارتباطی دیگر اسپیکر بلوتوثی بیسیم سونی Sony SRS-XB41 به گوشی و تبلت، استفاده از قابلیت NFC است. برای استفاده از این قابلیت تنها کافی است تا گوشی یا تبلت را به بدنه اسپیکر نزدیک کنید تا ارتباط برقرار شود.

قابلیت و کارایی های اسپیکر سونی SRS-XB41

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB41

انرژی مورد نیاز اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB41 از باتری داخلی قدرتمند آن تأمین می شود. این باتری در حالت پخش موسیقی به صورت استاندارد و بدون نورپردازی قادر به تأمین انرژی تا 24 ساعت می باشد! همچنین در صورت پخش موسیقی در حالت EXTRA BASS همراه با نورپردازی، میزان شارژدهی آن برابر با 14 ساعت خواهد بود! با توجه به این مشخصات خیالتان بابت دوام شارژ عالی باتری اسپیکر سونی SRS-XB41 برای مدتی طولانی راحت خواهد بود!

باتری اسپیکر بلوتوث وایرلس سونی SRS-XB41 از چنان میزان شارژدهی بالایی برخوردار است که شما می توانید گوشی یا تبلت خود را نیز با آن شارژ کنید! برای این منظور باید از پورت USB تعبیه شده بر روی بدنه اسپیکر بهره ببرید. در واقع اسپیکر بلوتوث دار سونی SRS-XB41 هم اسپیکر است و هم نقش پاوربانک را برای شما ایفا می کند!

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB41

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت لوازم جانبی کامپیوتر و نحوه خرید اسپیکر بلوتوثی سونی SRS-XB41 را کسب نمایید. همچنین شما می توانید مزایا و معایب این محصول از دیدگاه خودتان را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کرده و کاربران دیگر را در انتخاب اسپیکر مورد نظر خود راهنمایی کنید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB41

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی