ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-332 طول 2 متر

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۳ ق.ظ

کابل انتقال صدا ریمکس LH-332

طول کابل: 2 متر
نوع کابل:
AUX
دستگاه سازگار: انواع گوشی های هوشمند، لپ تاپ، اسپیکر و تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری

کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-332 طول 2 متر

شاید با این شرایط مواجه شده باشید که قصد اتصال دو دستگاه به یکدیگر جهت انتقال صدا را داشته اید اما به دلیل کوتاه بودن کابل به دردسر افتاده اید! به عنوان مثال فرض کنید که بر روی صندلی عقب ماشین نشسته اید و می خواهید گوشی موبایل خود را به ضبط ماشین متصل کنید! در چنین شرایطی یک کابل AUX بلند و با کیفیت کمک زیادی به شما خواهد کرد.

کابل AUX ریمکس LH-322 دارای طول 2 متر می باشد و برای اتصال دستگاه هایی که فاصله زیادی از یکدیگر دارند، کاربرد بالایی دارد. این کابل صدا دارای کانکتورهای 3.5 میلی متری است و اتصال گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و MP3 پلیر را به دستگاه پخش صوتی خودرو، هدفون، اسپیکرهای قابل حمل و ثابت، تلویزیون هوشمند، کامپیوتر، استریوی خانگی و... را برای شما امکان پذیر می کند.

کیفیت موسیقی پخش شده با دستگاه های پخش تا حد بسیار زیادی به کابل صدای مورد استفاده شما بستگی دارد. اگر از افت وضوح صدا، تأثیر نویزها و تداخلات مغناطیسی و قطع و وصل شدن صدا در هنگام پخش موسیقی خسته شده اید، از کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-332 طول 2 متر استفاده کنید! این کابل انتقال صدا توانایی بالایی در انتقال صدا با سرعت و کیفیتی بالا دارد و خاطره خوبی از گوش دادن به موسیقی را برای شما رقم می زند!

کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-332 طول 2 متر

 

یکی از مشکلاتی که اغلب در استفاده از کابل های صدای دارای طول بلند رخ می دهد، گره خوردن های گاه و بیگاه آنها می باشد که در مواقعی ممکن است مشکلات زیادی را برای شما به وجود آورد! کابل انتقال صدا ریمکس LH-322 در برابر گره خوردگی و در هم پیچیدن مقاومت خوبی دارد و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از آن به آسانی در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کنید.

روکش کابل صدا ریمکس LH-322 از پلاستیک نرم و انعطاف پذیر ساخته شده و خیال شما را بابت آسیب ندیدن کابل در اثر خمیدگی و کشیدگی راحت می کند. بنابراین این کابل انتقال صدا برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود و شما را از صرف هزینه های اضافی برای خرید مجدد کابل صدا بی نیاز می کند.

شما می توانید برای دریافت قیمت کابل آ یو ایکس ریمکس Remax LH-332 و همچنین نحوه خرید لوازم جانبی موبایل به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی