ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

کابل صدا Aux ریمکس Remax P-9 طول 0.9 متر

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴ ق.ظ

کابل انتقال صدا ریمکس P-9

طول کابل: 0.9 متر
نوع کابل: دارای کانکتورهای 3.5 میلی متری
دستگاه سازگار: اسپیکرهای قابل حمل و ثابت، لپ تاپ، استریوی خانگی، ضبط ماشین، گیرنده دیجیتال و دیگر دستگاه های پخش صدا

کابل صدا Aux ریمکس Remax P-9 طول 0.9 متر

شرایطی را تصور کنید که در یک جمع دوستانه و خانوادگی قصد پخش کردن فایل های موسیقی موجود بر روی گوشی را از طریق اسپیکر دارید. در این حالت یکی از ملزومات که به آن نیاز دارید یک  کابل صدای خوب و با کیفیت است تا لذت گوش دادن به موسیقی به صورت دسته جمعی را برای شما به ارمغان آورد!

برای اینکه از صدایی با کیفیت و قدرتمند بهره مند شوید، استفاده از کابل انتقال صدای ریمکس Remax P-9 یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود! این کابل از رابط ها و رشته های سیمی مرغوبی برخوردار است و باعث افت وضوح و کیفیت صدا پس از انتقال آن به دستگاه پخش نمی شود. علاوه بر این کابل AUX ریمکس P-9 در برابر نویزها و اختلالات مغناطیسی مقاوم است و صدایی شفاف را به شما ارائه می دهد.

 

کابل صدا Aux ریمکس Remax P-9 طول 0.9 متر

 

 کابل آی یو ایکس ریمکس P-9 در دو سمت آن از نوع 3.5 میلی متری هستند و به همین دلیل این کابل کارایی بالایی در اتصال دستگاه های دیجیتال به یکدیگر خواهد داشت. چرا که اکثر این دستگاه ها به پورت 3.5 میلی متری صدا مجهز هستند و به آسانی از طریق یک کابل AUX قابل اتصال به یکدیگر می باشند. به طور کلی کابل AUX ریمکس P-9 توانایی متصل نمودن گوشی موبایل، MP3 پلیر، تبلت  و لپ تاپ را به انواع اسپیکرهای قابل حمل و رومیزی، ضبط ماشین، استریوی خانگی، گیرنده دیجیتال، هدفون و... را دارد.

 

کابل صدا Aux ریمکس Remax P-9 طول 0.9 متر دارای روکشی پلاستیکی می باشد و به صورت فنری (مشابه با سیم تلفن های ثابت) طراحی شده است. این نوع طراحی باعث شده اند تا طول کابل AUX ریمکس Remax P-9 به طور کامل در برابر گره خوردن و در هم پیچیدن مقاوم باشد. از این جهت استفاده از این کابل انتقال صدا در مکان ها و موقعیت های گوناگون به آسانی انجام می شود. ضمن اینکه روکش کابل انتقال صدا ریمکس P-9 از دوام و استحکام قابل قبولی برخوردار بوده و کابل در اثر آسیب هایی مانند کشیدگی یا خمیدگی به آسانی دچار پاره شدن و قطعی رشته های داخلی نمی شود.

لازم به ذکر است که طول کابل صدای ریمکس P-9 در حالت فشرده بودن 30 سانتی متر و در حالت باز بودن حداکثر به 90 سانتی متر می رسد و بهتر است تا از آن برای اتصال دستگاه هایی که فاصله زیادی از یکدیگر ندارند، استفاده شود.

برای دریافت بهترین قیمت کابل AUX و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید کابل صدا ریمکس Remax P-9 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی ها و کاربرد اتصال کابل آ یو ایکس ریمکس P-9  سؤالی دارید، آن را در بخش «نظرات» همین صفحه مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما در این زمینه کمک کنند.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی