ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC AU17 طول 1 متر

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۴۰ ق.ظ

کابل انتقال صدا تسکو TC AU17

طول کابل: 1 متر
نوع کابل:
AUX
دستگاه سازگار: انواع گوشی های هوشمند، لپ تاپ، اسپیکر و تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC AU17 طول 1 متر

اگر می خواهید از لذت دادن گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان در حین رانندگی بهره مند شوید، می توانید گوشی موبایل خود را از طریق کابل صدا AUX تسکو TSCO TC AU17 به ضبط ماشین متصل کنید. این کابل انتقال صدا یکی از با کیفیت ترین کابل های صدای موجود در بازار است که به دو کانکتور از نوع 3.5 میلی متری مجهز می باشد.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC AU17 طول 1 متر

 

با استفاده از کابل AUX تسکو TC AU17 می توانید موبایل، تبلت، MP3 پلیر و لپ تاپ خود را به انواع دستگاه های پخش دارای درگاه 3.5 میلی متری صدا مانند اسپیکر، ضبط ماشین، استریوی خانگی، تلویزیون، گیرنده دیجیتال و... متصل نموده و لذت گوش دادن به موسیقی را برای خود دوچندان کنید!

کابل صدای تسکو TC AU17 دارای طولی معادل با یک متر است و از روکشی از جنس کتان بهره می برد. این روکش مقاومتی عالی به کابل در برابر کشیدگی، پاره شدن، گره خوردن و در هم پیچیدگی بخشیده است؛ به طوری که در صورت استفاده صحیح، برای سال ها می توانید از قابلیت های این کابل صدا بهره ببرید.

 

یکی از مشکلاتی که اغلب در کار با کابل انتقال صدا ممکن است رخ دهد، افت کیفیت صدا پس از اتصال دو دستگاه می باشد. کابل انتقال صدا تسکو TC AU17 از رشته های مسی مرغوب برای انتقال صدا بهره می برد و به همین دلیل صدای پخش شده از دستگاه پخش از همان کیفیت اولیه برخوردار خواهد بود. ضمن اینکه کانکتورهای این کابل انتقال صدا از کیفیت ساخت بالایی بهره می برند و به مرور زمان از کیفیت عملکرد آنها کاسته نخواهد شد.

 

کابل آ یو ایکس تسکو TC AU17 دارای رنگ بندی نیز هست و شما می توانید رنگ دلخواه خود را از میان رنگ های قرمز، مشکی و سبز این کابل رابط انتخاب نمایید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت لوازم جانبی موبایل و نحوه خرید کابل آ یو ایکس تسکو با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی