ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

کابل HDMI بی نت B-Net طول 10 متر

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۴۰ ق.ظ

کابل اچ دی ام آی بی نت B-Net

طول کابل: 15 متر
نوع کابل: HDMI

کابل HDMI بی نت B-Net طول 10 متر

اگر اهل تماشای فیلم های سینمایی در منزل یا بازی های گرافیکی روز هستید، حتماً سابقه استفاده از کابل اچ دی ام آی را دارید. این نوع از کابل برای انتقال هم زمان صدا و تصویر میان دو دستگاه دیجیتال به کار می رود و اگر از نوع نامرغوب آن باشد، شما را با مشکلات بزرگی مواجه می کند!

کابل HDMI بی نت B-Net طول 10 متر

کابل HDMI بی نت B-Net یکی از انواع کابل HDMI با کیفیت موجود در بازار است که بالاترین کیفیت و سرعت در انتقال اطلاعات را به شما ارائه می دهد. این کابل رابط با طول 10 متر عرضه شده و دورترین دستگاه ها را نیز به یکدیگر متصل می کند! پس اگر دستگاه های مورد نظر شما جهت اتصال به یکدیگر فاصله زیادی با یکدیگر دارند و امکان جابجا کردن آنها وجود ندارد، کابل اچ دی ام آی بی نت یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود.

کابل HDMI بی نت B-Net طول 10 متر

 کابل 10 متری اچ دی ام آی بی نت B-Net دارای سرعت انتقال داده تا 10.2 گیگابایت بر ثانیه می باشد و حجم بالایی از اطلاعات را در زمان بسیار کم میان دو دستگاه منتقل می کند. این کابل از تصاویری با رزولوشن های Full HD، 2K و 4K پشتیبانی می کند و از این جهت امکان استفاده از آن برای اتصال انواع دستگاه های پخش 4K و جدیدترین کنسول های بازی به تلویزیون و ویدئو پروژکتور وجود دارد. بنابراین با استفاده از کابل HDMI بی نت قادر خواهید بود تا فیلم های سینمایی مورد علاقه تان و بازی های گرافیکی روز را در ابعاد بزرگ بر روی پرده به نمایش درآورده و از اوج لذت و هیجان بهره مند شوید!

 

کابل HDMI بی نت B-Net طول 10 متر علاوه بر موارد ذکر شده، برای اتصال به لپ تاپ، کامپیوتر، مانیتور، مانیتور صنعتی، تلویزیون و... نیز می توان بهره برد. توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از این کابل، هر دو دستگاه مورد استفاده شما باید به پورت HDMI مجهز باشند.

کابل HDMI بی نت B-Net طول 10 متر

 

از آنجا که کابل اچ دی ام آی 10 متری بی نت B-Net دارای طول زیادی است، آسیب هایی مانند ضربه، زیر پا رفتن، کشیدگی یا قطعی آن را تهدید می کند. اما با توجه به روکش بسیار مستحکم این کابل رابط، می توانید از دوام بالای آن در برابر صدمات ذکر شده اطمینان داشته باشید. همچنین  کابل HDMI بی نت B-Net در برابر نویزها و اختلالات مغناطیسی مقاومت قابل قبولی دارد و انتظارات شما را به خوبی در انتقال صدا و تصویر برآورده می کند.

کابل HDMI بی نت B-Net طول 10 متر

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت کابل اچ دی ام آی 10 متری مدل بی نت و نحوه خرید کابل HDMI را کسب نمایید. چنانچه در رابطه با کاربرد و ویژگی های انواع کابل HDMI به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما کمک کنند.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی