ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-315 طول 1.8 متر

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷ ب.ظ

کابل انتقال صدا ریمکس LH-315

طول کابل: 1.8 متر
نوع کابل:
AUX
دستگاه سازگار: انواع گوشی های هوشمند، لپ تاپ، اسپیکر و تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری

کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-315 طول 1.8 متر

حتما برای شما پیش آمده که در حین رانندگی یا در جمع های خانوادگی و گردش های تفریحی قصد گوش دادن به موسیقی های موجود بر روی گوشی موبایلتان را داشته اید. یک کابل صدای با کیفیت و مرغوب می تواند کمک زیادی در این شرایط بکند و لذت گوش دادن به موسیقی های محبوبتان را در ماشین و یا به صورت دسته جمعی با دوستان و خانواده برای شما به ارمغان بیاورد. کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-315 طول 1.8 متر از جمله همین کابل های با کیفیت موجود در بازار است که به خوبی توقعات شما را برآورده خواهد کرد.

کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-315 طول 1.8 متر

کابل AUX ریمکس LH-315 به صورت فنری طراحی شده و طول آن در حالت باز بودن، حداکثر به 1.8 متر می رسد. از این جهت می توان گفت این کابل انتقال صدا برای اتصال دستگاه هایی که فاصله نسبتا زیادی از یکدیگر دارند، بسیار مناسب است. همچنین روکش فنری کابل صدای ریمکس LH-315 از گره خوردن یا در هم پیچیدن آن به طور کامل جلوگیری می کند و کار با آن را در شرایط مختلف برای شما بسیار آسان می نماید.

 

کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-315 طول 1.8 متر

 

از آنجا که دو سمت کابل انتقال صدا ریمکس LH-315 دارای رابط های 3.5 میلی متری صدا است، می توان از آن برای اتصال گوشی موبایل، MP3 پلیر، تبلت و... به ضبط ماشین، اسپیکرهای ثابت و قابل حمل، تلویزیون، لپ تاپ، کامپیوتر، استریوی خانگی و به طور کلی تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری استفاده کرد.

کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-315 طول 1.8 متر

یکی از رابط های کابل صدا ریمکس LH-315 به صورت 90 درجه طراحی شده و اتصال آن به دستگاه در موقعیت های مختلف را بسیار آسان کرده است. همچنین محل اتصال کابل به رابط ها با فنر فلزی در یک سمت و روکش پلاستیکی در سمت دیگر محافظت می شود. این محافظ ها از پاره شدن یا جدا شدن کابل از این قسمت ها در اثر استفاده زیاد جلوگیری کرده و باعث افزایش طول عمر کابل می شوند.

کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-315 طول 1.8 متر

 

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، توانایی بالای کابل آ یو ایکس ریمکس LH-315 در انتقال با کیفیت و پر سرعت صدا میان دو دستگاه است. در ساخت این کابل از رشته های سیمی مرغوب بهره برده شده و در هنگام استفاده از آن با افت وضوح یا کیفیت صدا مواجه نخواهید شد.

شما می توانید برای دریافت قیمت کابل آ یو ایکس ریمکس Remax LH-315 و همچنین نحوه خرید لوازم جانبی موبایل به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی