ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW17K

يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴ ب.ظ

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-DW17K

عمر لامپ: 2000 ساعت
وضوح تصویر: 768*1366 پیکسل
شدت روشنایی: 17000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DW17K

اگر به دنبال یک ویدئو پروژکتور قدرتمند برای استفاده در سالن های بزرگ هستید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW17K انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. این ویدئو پروژکتور توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 70 تا 1000 اینچ (1.78 تا 25.4 متر) را دارد و جزء ویدیو پروژکتورهای حرفه ای و قدرتمند برند پاناسونیک به شمار می آید.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DW17K

شدت روشنایی بسیار مطلوب، پشتیبانی از لنزهای مختلف پاناسونیک و قابلیت نصب و راه اندازی آسان بخشی از ویژگی هایی هستند که باعث فروش بالای ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DW17K در بازار شده اند.

در معرفی کاربردهای متنوع ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-DW17K باید به این نکته اشاره کنیم که این دستگاه برای استفاده در سالن های همایش، کنفرانس، تئاتر، سینما و کنسرت و مصارف تبلیغاتی در محیط های تجاری، موزه ها، هتل ها و نمایشگاه ها و همچنین استفاده در رویدادهای ورزشی، تفریحی، فرهنگی و مذهبی کاملا مناسب است.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DW17K

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW17K از سه پنل DLP برای نمایش تصاویر بهره می برد و نسبت کنتراست آن 10000:1 است. این مشخصات به این معناست که این دیتا پروژکتور رنگ مشکی را با عمق زیاد و رنگ های روشن را با شفافیت مطلوب نمایش می دهد و باعث طبیعی تر شدن تصاویر می شود.

میزان رزولوشن دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-DW17K نیز برابر با 1366*768 پیکسل است و شما با استفاده از آن می توانید از تصاویری با کیفیت بهتر از HD بهره مند شوید. این میزان رزولوشن به کیفیت و وضوح مطلوب تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروژکتور منجر می شود. البته پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال بهترین کیفیت تصاویر هستید، به سراغ پروژکتورهای Full HD، 4K یا 4K+ پاناسونیک بروید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DW17K

یکی از ویژگی های قابل توجه ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-DW17K مجهز بودن آن به چهار لامپ 465 واتی با طول عمر 2000 ساعت است. این ویژگی باعث می شود تا مدتی نسبتا طولانی نیازی به صرف هزینه بابت تعویض یا تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک نداشته باشید. همچنین این لامپ ها به شما این امکان را می دهند تا از بالاترین میزان روشنایی دستگاه که برابر با 17000 لومن است، بهره مند شوید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DW17K

در حالت کلی یکی از نکات مهم در انتخاب سطح روشنایی ویدئو پروژکتور شرایط سالن یا محیط محل استفاده از آن است. شدت روشنایی 17000 لومنیِ ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DW17K این امکان را به شما می دهد تا در سالن های کاملا روشن و پر نور و حتی در فضای باز در طول روز بتوانید از این ویدیو پروژکتور بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر آن استفاده کنید. از این جهت این ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic در برگزاری رویدادهای فرهنگی و تفریحی در فضای باز کاملا به کار شما خواهد آمد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW17K

با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW17K قادر به استفاده از لنزهای مختلف پاناسونیک خواهید بود. این دیتا پروژکتور از لنزهای متنوع پاناسونیک پشتیبانی می کند و دست شما را در انتخاب مناسب ترین لنز باز می گذارد. این ویژگی کاربرد بسیار بالایی دارد و شما می توانید از ویژگی ها و امکانات چند لنز بر روی یک ویدئو پروژکتور بهره مند شوید! بنابراین متناسب با نیاز خود و محدودیت فضای محل نصب، قادر خواهید بود تا از لنزهایی با میزان جابجایی، زوم و میزان تصحیح زاویه تصویر متفاوت استفاده کنید.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، پورت های ارتباطی ویدیو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-DW17K است که اتصال آن به دستگاه های دیگر را برای شما بسیار آسان می کند. این ویدئو پروژکتور به درگاه های DVI-D، HDMI، RGB، سریال و کامپوزیت مجهز است و می توان آن را از طریق کابل به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون و... متصل نمود.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW17K

دیتا پروژکتور Panasonic PT-DW17K از شبکه های کابلی نیز پشتیبانی می کند و می توان از آن در کنار چند ویدیو پروژکتور دیگر به صورت شبکه استفاده کرد. همچنین با توجه به این ویژگی امکان دسترسی به این دیتا پروژکتور از چند کامپیوتر مختلف به صورت هم زمان وجود دارد.

همان طور که اشاره شد دیتا ویدیو پروژکتور Panasonic PT-DW17K برای استفاده حرفه ای در سالن های بزرگ طراحی شده و از این جهت دارای ابعادی بزرگتر از ویدئو پروژکتورهای معمولی می باشد. این ویدیو پروژکتور در ابعاد 620*291*800 میلی متر و وزن 43 کیلوگرم ارائه شده است. البته توجه داشته باشید که این ابعاد بدون در نظر گرفتن لنز می باشد.

شما می توانید برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic و همچنین نحوه خرید انواع ویدئو پروژکتور به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در انتخاب پروژکتور مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤال خود را در قسمت «نظرات» همین صفحه مطرح کنید تا کارشناسان ایده برتر شما را در این رابطه راهنمایی کنند.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW17K

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی