ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ16K2

يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۳ ب.ظ

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-DZ16K2

عمر لامپ: 3000 ساعت
وضوح تصویر: 1080*1920 پیکسل
شدت روشنایی: 16000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ16K2

برای نمایش تصاویر در سالن های بزرگ و رویدادهای مختلف، استفاده از یک ویدئو پروژکتور قدرتمند و حرفه ای ضروری است. دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ16K2 یکی از مناسب ترین گزینه ها برای چنین کاربردهایی است و تصاویری شفاف و درخشان در ابعاد بسیار بزرگ به شما ارائه می دهد.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ16K2

پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب دارید و به دنبال یک دیتا پروژکتور با دوام و کم هزینه هستید، ما به شما ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-DZ16K2 را توصیه می کنیم. این ویدئو پروژکتور برای استفاده در سالن های سینما، تئاتر، کنسرت، همایش و کنفرانس، محیط های تجاری و تبلیغاتی و به طور کلی استفاده در سالن های بزرگ طراحی شده و به خوبی انتظارات شما از یک ویدیو پروژکتور با کیفیت را برآورده می کند.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ16K2

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ16K2 به سه پنل DLP برای نمایش مجهز است و بالاترین سرعت پاسخدهی و نسبت کنتراست دستگاه را به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که نسبت کنتراست این ویدئو پروژکتور برابر با 10000:1 می باشد و سایه روشن ها و قسمت های مشکی موجود در تصاویر با کیفیتی قابل قبول به نمایش در می آیند.

 

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ16K2

 

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، میزان رزولوشن ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ16K2 است که برابر با 1920*1080 پیکسل می باشد. از این جهت شما می توانید با استفاده از این ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic از تصاویری با کیفیت Full HD بهره مند شوید. با توجه به این مشخصات می توان گفت که جزئیات تصاویر نیز با وضوح و کیفیتی مطلوب بر روی پرده در ابعاد بزرگ به نمایش در می آیند و مخاطبان شما کاملا تحت تأثیر تصاویر قرار خواهند گرفت!

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ16K2

یکی از ویژگی های کاربردی دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-DZ16K2 امکان استفاده از لنزهای مختلف بر روی آن است. با توجه به این قابلیت شما می توانید از این دیتا پروژکتور در محیط های مختلف به آسانی استفاده کرده و متناسب با شرایط محل نصب، از مناسب ترین لنز بهره ببرید. بنابراین مواردی مانند میزان زوم یا فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش به نوع لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت. پیشنهاد می کنیم برای تهیه انواع لنز ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ16K2

در دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ16K2 از 4 لامپ 432 واتی استفاده شده و طول عمر هر یک از آنها تا 3000 ساعت خواهد رسید. از این جهت نیازی به تعویض مداوم لامپ و صرف هزینه های اضافی نخواهید داشت و می توانید با خیال راحت از این ویدیو پروژکتور تا مدتی طولانی استفاده کنید.

همان طور که اشاره شد ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ16K2 توانایی نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ را دارد. حداقل ابعاد تصویر ویدئو پروژکتور مدل Panasonic PT-DZ16K2 با توجه به لنز مورد استفاده در ویدئو پروژکتور 70 اینچ (1.78 متر) و حداکثر ابعاد آن 1000 اینچ (25.4 متر) است و از این جهت این ویدئو پروژکتور برای استفاده در سالن های بزرگ گزینه ایده آلی به شمار می آید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ16K2

اما یکی از ویژگی های ویدیو پروژکتور Panasonic PT-DZ16K2 که استفاده از آن را در محیط های کاملا روشن امکان پذیر کرده، میزان روشنایی 16000 لومنی این دیتا پروژکتور است. این میزان روشنایی باعث می شود تا حتی در فضاهای باز در طول روز نیز بتوانید از تصاویری شفاف و درخشان بدون نگرانی بابت افت وضوح آنها بهره مند شوید. بنابراین دیتا پروژکتور Panasonic PT-DZ16K2 برای نمایش تصاویر در رویدادهای تفریحی، فرهنگی و مذهبی قابل برگزاری در محیط های روباز کاملا مناسب است.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ16K2

از لحاظ پورت های ارتباطی نیز دیتا ویدیو پروژکتور Panasonic PT-DZ16K2 در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به راحتی می توان آن را به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون و... متصل نمود. ضمن اینکه این ویدئو پروجکشن از شبکه های کابلی نیز پشتیبانی می کند و امکان اتصال هم زمان آن به چند دستگاه از طریق شبکه وجود دارد.

مورد قابل ذکر در رابطه با ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ16K2 این است که این دستگاه با فناوری DIGITAL LINK سازگار می باشد و به شما اجازه می دهد تا صدا و تصویر را از طریق یک کابل شبکه ساده به دیتا پروژکتور منتقل کنید. همچنین با استفاده از این فناوری، می توانید از طریق همان سیم با ویدئو پروژکتور خود از طریق نرم افزارهای کنترل از راه دور کار کنید.

شما می توانید برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic و همچنین نحوه خرید ویدئو پروژکتور با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ16K2

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی