ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker A3101 SoundCore Mini

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۰۳ ب.ظ

اسپیکر بلوتوث وایرلس انکر A3101

رنگ: مشکی و نقره ای
رابط اتصال: بلوتوث
طول عمر باتری : 15 ساعت، ظرفیت 1800 میلی آمپر ساعت
نوع اتصال: بی سیم و با سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم انکر A3101 SoundCore Mini

اسپیکر A3101 SoundCore Mini یکی از اسپیکرهای با کیفیت برند معتبر انکر است که برای کسانی که به گوش دادن به موسیقی در فعالیت های روزمره شان عادت دارند، یک انتخاب ایده آل به شمار می آید! این اسپیکر به صورت قابل حمل ارائه شده و دارای ابعاد 67*67*67 میلی متر و وزن فقط 215 گرم می باشد. بنابراین به آسانی می توانید آن را در تمام طول روز همراه خود داشته باشید!

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم انکر A3101 SoundCore Mini

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker A3101 SoundCore Mini دارای طراحی ظاهری جذاب و زیبایی است و استفاده از آن حس خوبی را به شما می دهد! این اسپیکر قابل حمل به صورت دایره ای طراحی شده و دور تا دور آن درگاه های ارتباطی و دکمه های کنترلی تعبیه شده است. اسپیکر پرتابل انکر A3101 SoundCore Mini در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه شده و می توان آن را یکی از خوش ساخت ترین اسپیکرهای قابل حمل دانست.

قابلیت و کارایی های اسپیکر انکر A3101 SoundCore Mini

برای متصل کردن اسپیکر قابل حمل انکر Anker A3101 SoundCore Mini به دستگاه های دیگر می توانید از بلوتوث استفاده کنید. این اسپیکر به بلوتوث نسخه 4 مجهز بوده و به نسبت دیگر اسپیکرهای بلوتوثی از قدرت بیشتری برخوردار باشد. به طوری که در هنگام اتصال بلوتوثی، به هیچ وجه با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا یا تاثیر نویز بر روی کیفیت پخش مواجه نخواهید شد. همچنین برد اسپیکر بلوتوثی انکر A3101 SoundCore Mini برابر با 20 متر می باشد.

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر انکر A3101 SoundCore Mini

 

در صورتی که استفاده از بلوتوث برای شما امکان پذیر نبود، می توانید از طریق یک کابل AUX انواع دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری (مانند گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، MP3 Player) را به اسپیکر بلوتوث بی سیم انکر A3101 SoundCore Mini متصل نمایید. ضمن اینکه این اسپیکر به درگاه مخصوص کارت حافظه مجهز بوده و قادر به پخش فایل های موسیقی بر روی کارت حافظه های microSD می باشد. توجه داشته باشید که پورت USB برای این اسپیکر انکر در نظر گرفته نشده است.

در اسپیکر قابل حمل بلوتوثی انکر Anker A3101 SoundCore Mini از یک باتری قدرتمند با ظرفیت 1800 میلی آمپر ساعت استفاده شده است. شارژ کامل این باتری برای پخش موسیقی با 80 درصد بلندی صدا به مدت 15 ساعت به صورت مداوم کفایت می کند و شما را از شارژ چند باره آن در طول روز بی نیاز می نماید! لازم به ذکر است که برای شارژ باتری اسپیکر وایرلس انکر A3101 SoundCore Mini باید از کابل microUSB استفاده کنید و برای شارژ کامل آن به 2 تا 3 ساعت زمان نیاز خواهد بود.

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر انکر A3101 SoundCore Mini

 

توان خروجی کلی اسپیکر قابل حمل وایرلس انکر A3101 SoundCore Mini برابر با 5 وات است و قدرت و حجم صدای ارائه شده آن با توجه به ابعاد کوچکی که دارد، کاملا قابل قبول می باشد. با استفاده از این اسپیکر می توانید از صدایی رسا و قوی در گردش های تفریحی یا در حین ورزش و دویدن در فضای باز بهره ببرید!

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker A3101 SoundCore Mini

از اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker A3101 SoundCore Mini علاوه بر گوش دادن موسیقی می توان برای دریافت فرکانس های رادیویی FM نیز استفاده کرد. پس اگر به برنامه های رادیویی علاقه مندید، این اسپیکر در این زمینه هم به کار شما خواهد آمد.

ویژگی دیگر اسپیکر بی سیم انکر مدل A3101 SoundCore Mini مجهز بودن آن به میکروفون داخلی است که به شما این امکان را می دهد تا در حالت اتصال بلوتوثی به گوشی، بتوانید به تماس های دریافتی از طریق اسپیکر پاسخ بدهید. حتی با استفاده از اسپیکر بلوتوث بی سیم انکر A3101 SoundCore Mini می توانید با نرم افزار Siri بر روی گوشی های آیفون یا دیگر دستیارهای صوتی نیز به آسانی کار کنید.

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker A3101 SoundCore Mini

 

اسپیکر استوانه ای انکر A3104 تمام انتظارات شما را از یک اسپیکر قابل حمل به خوبی برآورده می کند و لذت گوش دادن به موسیقی های محبوبتان را برای شما بیشتر می کند. اگر اهل سفر و تفریح هستید، با استفاده از این اسپیکر انکر و پخش موسیقی می توانید خاطراتی به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید!

شما می توانید برای دریافت قیمت اسپیکر قابل حمل بلوتوثی و همچنین به طور کلی برا خرید لوازم جانبی کامپیوتر با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. همچنین چنانچه سابقه استفاده از اسپیکر بلوتوث بی سیم انکر A3101 را دارید، نظرات خود در رابطه با آن را در بخش کامنت های همین صفحه درج نمایید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker A3101 SoundCore Mini

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی