ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

کابل صدا Aux ریمکس Remax S140 طول 1 متر

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۰۰ ب.ظ

کابل انتقال صدا ریمکس S140

طول کابل: 1 متر
نوع کابل: دارای کانکتورهای 3.5 میلی متری
دستگاه سازگار: 
هدفون، ضبط ماشین، لپ تاپ، کامپیوتر، تلویزیون، استریوی خانگی، گیرنده دیجیتال

کابل صدا Aux ریمکس Remax S140 طول 1 متر

بسیاری از ما به شنیدن موسیقی در فعالیت های روزمره مان عادت داریم. کابل AUX یا همان کابل انتقال صدا یکی از تجهیزات پرکاربرد برای طرفداران موسیقی به شمار می آید که اگر اهل موسیقی باشید، حتماً تا به حال از آن استفاده کرده اید! کابل انتقال صدا ریمکس Remax S140 یکی از کابل های با دوام و ارزان قیمت موجود در بازار است که به خوبی انتظارات شما از یک کابل صدای با کیفیت را برآورده می کند.

کابل صدا Aux ریمکس Remax S140 طول 1 متر

کابل ای یو ایکس ریمکس S140 دارای طول یک متر است و به رابط های 3.5 میلی متری در دو سمت خود مجهز است. از این جهت از این کابل برای اتصال انواع دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری به یکدیگر برای انتقال صدا می توان استفاده کرد. به عنوان مثال با استفاده از کابل AUX ریمکس مدل S140 می توانید گوشی موبایل خود را به ضبط ماشین متصل کرده و به موسیقی های محبوبتان در حین رانندگی گوش دهید و یا در یک جمع خانوادگی تبلت خود را به اسپیکر وصل کرده و از موسیقی به صورت دسته جمعی لذت ببرید!

 

کابل صدا Aux ریمکس Remax S140 طول 1 متر

 

به طور کلی کابل AUX ریمکس Remax S140 به لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت، MP3 پلیر، گوشی موبایل، اسپیکرهای قابل حمل و رومیزی، استریوی خانگی، گیرنده دیجیتال، هدفون و بسیاری از دستگاه های دیجیتال قابل اتصال است. کابل صدا Aux ریمکس Remax S140 طول 1 متر از روکشی فلزی بهره می برد که به صورت فنری طراحی شده است. این روکش مقاومت بالایی به کابل در برابر گره خوردگی و در هم پیچیدن بخشیده و از آسیب دیدن کابل در برابر خمیدگی و کشیدگی جلوگیری می کند. بنابراین با خیال راحت می توانید از کابل AUX ریمکس S140 در مکان ها و شرایط مختلف استفاده کنید.

رشته های سیمی به کار رفته در کابل صدای ریمکس S140 از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و به همین دلیل صدا پس از انتقال به دستگاه پخش، با افت وضوح و کیفیت مواجه نمی شود. همچنین این کابل AUX در برابر نویزهای محیطی و اختلالات مغناطیسی مقاوم است و صدایی شفاف را به شما ارائه می دهد. از دیگر مشخصات کابل AUX مدل Remax S140 باید به طراحی 90 درجه ای یکی از رابط های آن اشاره کرد که اتصال آن به دستگاه های دیگر را در شرایط مختلف بسیار آسان می کند. 

کابل صدا Aux ریمکس Remax S140 طول 1 متر

در مجموع می توان گفت که کابل صدای یک متری ریمکس مدل S140 با توجه به قیمتی که دارد از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

چنانچه قصد خرید کابل آ یو ایکس با کیفیت را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت کابل AUX ریمکس S140 و همچنین نحوه خرید انواع لوازم جانبی موبایل را به شما ارائه دهند.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی