ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker Rave Mini AD9-1348

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۴ ب.ظ

اسپیکر بلوتوث وایرلس انکر Rave Mini AD9-1348

رنگ: مشکی
رابط اتصال: بلوتوث
طول عمر باتری : 18 ساعت
نوع اتصال: بی سیم و با سیم 

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم انکر Rave Mini AD9-1348

پخش موسیقی در مهمانی های خانوادگی و گردش های تفریحی در فضای باز لذت با هم بودن را برای شما بیشتر می کند و خاطراتی خوش را برایتان رقم می زند! برای این منظور استفاده از یک اسپیکر قابل حمل قدرتمند امری ضروری است و اگر اسپیکر مورد استفاده شما از توان کافی برخوردار نباشد، صدایی ضعیف و بی کیفیت را به شما ارائه خواهد داد. اگر در جستجوی یک اسپیکر قوی، با کیفیت و زیبا هستید، ما به شما اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker Rave Mini AD9-1348 را پیشنهاد می دهیم!

 

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم انکر Rave Mini AD9-1348

 

اسپیکر انکر مدل Anker Rave Mini AD9-1348 دارای طراحی ظاهری جذاب و کاربرپسندی است؛ به نحوی که کار با این اسپیکر جلوه ای زیبا به محل مورد استفاده از آن می بخشد. این اسپیکر قابل حمل دارای ابعاد 350 * 180 * 180 میلی متر بوده و هم به صورت عمودی و هم افقی می توان آن را روی میز یا زمین قرار داد.

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم انکر Rave Mini AD9-1348

نکته قابل ذکر در رابطه با طراحی اسپیکر پرتابل انکر Rave Mini AD9-1348 این است که در قسمت بالایی بدنه این اسپیکر، دسته نگهدارنده تعبیه شده که باعث حمل و جابجایی بسیار آسان آن می شود. همچنین این اسپیکر به دو لامپ LED در دو سمت ساب ووفر مجهز است و قابلیت نورپردازی و رقص نور را برای شما فراهم می آورد. شما می توانید از طریق اپلیکیشن مخصوص اسپیکر چراغ دار انکر Anker AD9-1348، رنگ و میزان نورهای این لامپ ها را به سلیقه خود تنظیم کنید!

 

 

اسپیکر قابل حمل انکر AD9-1348 به طور کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و با خیالی راحت می توانید از آن در سفرها و گردش های خود در طبیعت استفاده کنید!

قابلیت و کارایی های اسپیکر انکر Rave Mini AD9-1348

شاید بتوان اسپیکر پرقدرت انکر Anker Rave Mini AD9-1348 را یکی از قدرتمندترین اسپیکرهای قابل حمل دانست. توان خروجی این اسپیکر برابر با 80 وات است و صدای ارائه شده توسط دو باند استریوی آن از حجم، کیفیت و قدرتی عالی بهره می برد. ضمن اینکه اسپیکر بی سیم انکر AD9-1348 به دکمه BassUP نیز مجهز است که با فشردن آن از بالاترین میزان بیس صدا بهره مند خواهید شد! پس اگر به پخش موسیقی با بیس و صدایی بلند علاقه دارید، می توانید بر روی این اسپیکر بیس دار انکر حساب ویژه ای باز کنید!

قابلیت و کارایی های اسپیکر انکر Rave Mini AD9-1348

انرژی مورد نیاز اسپیکر وایرلس قابل حمل انکر مدل Rave Mini AD9-1348 از باتری داخلی آن که از نوع لیتیوم یونی است، تأمین می شود. میزان شارژدهی این باتری قوی برای پخش مداوم موسیقی تا 18 ساعت کفایت می کند و به طور کامل شما را از شارژ باتری به مدتی طولانی بی نیاز می نماید! ظرفیت باتری به کار رفته در اسپیکر بلوتوثی بی سیم انکر مدل Rave Mini AD9-1348 برابر با 10 هزار میلی آمپر ساعت است و به شما اجازه می دهد تا از این اسپیکر به عنوان یک پاور بانک قوی نیز بتوانید استفاده کنید! پس اگر گوشی موبایل یا تبلت شما به شارژ نیاز داشت، اسپیکر بلوتوثی انکر Rave Mini AD9-1348 به کمک شما خواهد آمد!

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر انکر Rave Mini AD9-1348

 

برای اتصال دستگاه های دیگر، مانند گوشی موبایل اندرویدی و iOS، لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر، MP3 پلیر و... به اسپیکر انکر Rave Mini AD9-1348 راه های متعددی پیش روی شما است! این اسپیکر انکر به بلوتوث نسخه 5 مجهز بوده و از اتصال بدون سیم پشتیبانی می کند. باید به این نکته اشاره کنیم که اتصال بلوتوثی اسپیکر انکر Rave Mini AD9-1348 به دستگاه های دیگر با سرعت و کیفیتی عالی انجام می شود و مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن آهنگ یا افت کیفیت در اثر نویز به هیچ عنوان رخ نخواهد داد!

بر روی بدنه اسپیکر بلوتوثی انکر AD9-1348 ورودی 3.5 میلی متری صدا نیز تعبیه شده و به شما این امکان را می دهد تا دستگاه منبع پخش را بتوانید از طریق یک کابل AUX به آن متصل نمایید. این اسپیکر قابل حمل دارای پورت USB نیز هست و توانایی پخش فایل های موسیقی ذخیره شده بر روی فلش مموری با فرمت های MP3 و WMA را دارد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker Rave Mini AD9-1348

از دیگر امکانات اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker Rave Mini AD9-1348 باید به مجهز بودن آن به میکروفون، امکان اتصال به دو دستگاه متفاوت به صورت هم زمان و قابلیت اتصال دو اسپیکر به یکدیگر به صورت استریو اشاره کرد که باعث افزایش کارایی این محصول در موقعیت های مختلف می شود.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker Rave Mini AD9-1348

اسپیکر قابل حمل ضد آب انکر Anker Rave Mini AD9-1348 برای استفاده هم در اتاق ها و سالن های سربسته و هم در فضای باز بسیار مناسب است و بالاترین کیفیت در پخش صدا را برای شما به ارمغان می آورد. این اسپیکر پاوربانک برای کاربرانی عرضه شده که علاوه بر ویژگی های فنی، طراحی ظاهری جذاب نیز برایشان اهمیت ویژه ای دارد!

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید اسپیکر بلوتوث دار انکر Anker AD9-1348 را کسب نمایید. چنانچه در رابطه با ویژگی ها و کاربردهای اسپیکر قابل حمل بی سیم انکر Rave Mini AD9-1348 به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما در این زمینه کمک کنند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انکر Anker Rave Mini AD9-1348

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی